23.2.2011

all I need are keys and guitars

Nukahdan varmaan kohta pystyyn tähän koneelle, mut yritän nyt jotain rustata teille. En oo kerenny nukkua tällä viikolla päikkäreitä ollenkaan ja öisinki on venyny se nukkumaanmeno melko myöhään. Asiaa ei tietysti yhtään auta se, et joudun lauantaina 9-15 töihin... Noh mut meen sinne kengän kuvat silmissä kiiluen, koska palkkarahalla ajattelin tilata uudet kengät. Oon katellu itseasiassa paritki kengät valmiiks, mut luultavasti tilaan vaan yhdet. Pitää yrittää säästää vähän ku lähen sitten hiihtoloman lopussa turkuun shoppailemaan. Muut lähtee ulkomaille tai laskettelee ja mä turkuun, jep jep.

Nyt tulis kuitenki pitkästä aikaa kunnon asukuvia, tai no kunnon ja kunnon. Näköjään valotus päin en sano mitä.
Valotusta enemmän mua häiritsee mun silmät, ne on ollu nyt viime päivinä ihan sika ärtyneet. Ei ne oo punasetkaan tai mitään, mut niihin vaan sattuu aika paljon varsinki meikatessa ja sitte ku on ulkona. Siihen vielä päälle se, et mun silmät vuotaa ku niagaran putoukset tuolla pakkasessa. Haha jos muuten maanantain asussa näytin nuuskamuikkuselle niin nyt näytin sitten mustikalle:D Oli pakko saada toi bikbokin jakku käyttöön ku en oo sitä pitkään aikaan käyttäny. Mieluummin oisin vetässy ton kanssa farkkusortsit ja ehkä jonkun muun paidan, mut ei oo ehkä ihan farkkusortsien aika vielä.
Yllä vielä kuva irinasta ku se vähän söpöili, sekä mun tän jakson kansiosta. Innostuin vähän liikaa leikkelee kuvia, joten niitä jäi ihan kauheesti yli mut pitää sitte ens kerralla käyttää niitä ylijääneitä.

Huomenna mulla ois sitte kymmeneltä aamulla seuraava ajotunti, kuulemma koulun lähelle pääsen ajelee:D Mua kyllä vähän pelottaa et en enää muista miten sitä autoo ajetaan, vaikka tosiaan eka ajotunti oli maanantaina. Jospa se siitä lähtis sujumaan.

6 kommenttia:

  1. Turku on melkein kun joku ulkomaa;)

    VastaaPoista
  2. Mielenkiinnosta tämmönen pikku kysymys vaan: kuinka Paljon sä suunnilleen yleensä käytät rahaa vaatteisiin kuukaudessa? Kuinka suuri osa sun vaatteista on ostettu aivan uusina ja kuinka suuri osa on kirpparilta?
    Todella ihana jakku muutes oijoi <3____<3

    VastaaPoista
  3. mikä helvetti on tuo punanen homma päässäs? teitkö sen jostain pihlajanmarjoista vai miten?

    VastaaPoista
  4. sulla oli yks päivä ihanat housut koulussa! mistä ne on?:)

    VastaaPoista
  5. anonyymi: riippuu vähän, joinain kuukausina tulee shoppailtua melko vähän ja joinaki vähä enemmän:) mut veikkaisin et joku 50-400e kuukaudessa. kesällä tosin tais mennä yhessä kuussa peräti 600e ku olin saanu töistä rahaa:D ostelen suht paljon kirpparilta vaatteita, mut kyllä varmaan enemmän tulee uutena ostettua.

    anonyymi: joo mistä arvasit:) hehe se on sellanen helmikoru

    essi: thanks, asokselta:>

    VastaaPoista