17.2.2011

almost ready

H-hetki lähestyy eli vanhojen tanssit! Kiirettä pitää mut päätin kuitenki uhrata aikaa vähän blogillekin. Oon suoraan sanottuna ihan paniikissa huomisen suhteen. Eniten mua pelottaa et saan oksennustaudin tai jotain ku mulla on koskenu melkein koko päivän ihan pirusti mahaan, toivottavasti menee kuitenki vaan jännityksen piikkiin. Toisiks eniten pelottaa et miten onnistun tanssii mekko päällä ja kengät jalassa, jotka puristaa aika kivasti. En oo jaksanu sen takia pitää niitä pahemmin harjotuksissa, joten tänään tuliki sitte vähän kompuroitua niillä. Ei ne korkeet todellakaan oo, mut se puristaminen vaikuttaa asiaan kyllä ja paljon.

 Eilen koitin vähä lievittää stressiä kynttilöitten ja ystävänpäivälahjaks saadun suklaan avulla. En saanu kuitenkaan ku pari palaa syötyä, ku jostain syystä ei tehny yhtään mieli syödä suklaata. Tähänkin voi sitten tulla joku anonyymi sanomaan et pistelit koko rasian kuitenki;) Saan itseasiassa toisenki ystävänpäivälahjan, nimittäi nuden kauluspaidan ku pyysin roopee tuomaan sellasen mulle kuopiosta. Se ei oo vaan tosin päätyny vielä mulle asti, joten saas nähdä millanen se sitten edes on. Eka halusin ihan heelvetin paljon sitä yhtä h&m:n tekonahkahametta, joita on ruskeena ja mustana vetoketjulla varustettuna. Ne oli mun tuurilla tietysti loppu, ja oikeestaan ihan hyvä ku voin vaan kuvitella miten monella se hame on.

Mut sitten vähän sneak peakia huomisen varustuksesta:
Meikkiin pitää tottakai panostaa, joten sain jopa siveltimetkin pestyä. Ostin kans uuden meikkivoiteen, jota testailen sitte aamulla vasta. Hankalaa aina sanoo et onko sävy sopiva, ku käteen koittamalla en saa mitenkää todellista kuvaa. Mun naama on nimittäin vaaleempi ku muu kroppa, vaikka oon lätränny siihen ihan yhtä paljon itseruskettavaa ku muuallekki. Alan olla jo melko tumma ku eilenki oli pakko lisätä ruskettavaa selässä olevan läikän takia, vaikka sävy oli muuten kyllä hyvä. Nyt en oo uskaltanu ees kattoo mun selkää vielä, mut voi olla et tänäänki pitää vielä itseruskettavalla läträillä. Moni ihmettelee et miksen oo käyny solariumissa, mut syy on yksinkertasesti se et en rusketu juuri ollenkaan edes aurinkoo ottaessa.

Tossa on mun korut kaikessa yksinkertaisuudessaan, näätte sitte mekosta että miks en tarvii ton enempää koruja.

Nyt luvassa ois vielä pidennysten kihartaminen, kynsien lakkaaminen, äitille järkkärin käytön opettaminen, laukun valitseminen (ajoissa tottakai...) sekä jatkoille asun miettiminen. Asu on kyllä muuten mietitty mut kaulakorusta mulla ei oo vielä mitään hajua. Aamulla ajattelin herätä kuudelta tai ehkä vähän myöhemmin, jee.

Wish me luck!

6 kommenttia:

  1. nyt särähti kyllä aika pahasti korvaan toi n-sana. hyi.

    VastaaPoista
  2. ooi oot varmast ihan törkeen nätti huomen. itelläkii tanssit ja hiukkasen jännittää :) laita sit paljo kuvii ja mekosta myös:)

    VastaaPoista
  3. "Alan olla jo melko neekeri..."

    VastaaPoista
  4. anonyymi: oho hups, sori! ei mulla oo tosiaankaan mitään tummaihosia vastaan toi vaan lipsahti tohon, muutan sen nyt samantien:)

    VastaaPoista
  5. jee! vietähän kiva päivä! mullakin oli vuosi sitten sama tilanne, ja muistelen kaihoten. :D

    VastaaPoista