15.2.2011

blessed with love

En oo muute pitkään aikaan nauranu anonyymikommenteille niin paljon ku tänään, siis mistä ihmeestä näitä tyyppejä oikein tulee? Peruspiirre anonyymeillä on kyllä ehdottomasti se, et ne tietää kaikesta kaiken ja tottakai aina paremmin ku bloggaaja ite. On se kyllä aika hullua ja outoo, että joku esimerkiks tietää että montako kertaa kuussa mä käyn mäkkärissä. Mietinpähän vaan et millanen sisältö elämässä oikein on ku pitää keskittyä kyyläämään jotain tollasia, huhhuh:D On tainnu joku ite istua siellä mäkkärissä kokoajan kerta tietää monestiko mä siellä käyn.... Vielä hauskempaa oli kuitenki noi donitsikommentit, siis mitä helvettiä? Heti kritisoidaan ja arvostellaan mun laihista ja syömistottumuksia. Mähän siis syön tottakai donitseja joka päivä kun kerta kerran kuvan niistä laitan. Ei vissiin pitäs laittaa tänne blogiin ollenkaan ruokakuvia ku heti ruetaan puimaan mun syömisiä. Btw en edes ole varsinaisesti enää laihiksella, mut en mä koe et mun pitäs ilmottaa joka asiasta tänne.  Ei voi muuta sanoo joillekki ku että get a life! 

Karu totuus on kuitenki se, et ku pitää blogia niin väkisinki joutuu jossain vaiheessa kohtaamaan näitä anonyymejä. Suurin osa vissiin haluaa ihan vaan loukata mua ja puuttua mun asioihin, mut tiiättekö mitä? Mä en jaksa ottaa itteeni mitään mitä anonyymit arvostelee. Oikeesti anokommentit on ennemminki silkkaa viihdettä, jos niistä osaa olla ottamatta nokkiinsa. Jossain se raja kuitenki menee et ne kommentit loppuis, joten ehkä mun ois aika rajottaa vähän tota kommenttien julkasua. Tähän asti oon päästäny melkeinpä kaiken läpi, mikä on näköjää aiheuttanu jälleen kerran sen, että kun joku arvostelee ja haukkuu niin toinen tekee perässä. Sama oli edellisessä blogissa ja kuten uudemmatki lukijat arvata saattaa, päädyin lopettaa koko blogin. Nyt siedän huomattavasti enemmän sellasia kommentteja, mut en tiiä miten pitkälle asti mä niitä siedän.


Mut nyt let it be ja pari uutta juttua:
Uusin elle uk. Mulla on tapana leikellä uuden jakson alkaessa kansion kanteen muotilehdistä kuvia, ja koska maanantaina alkaa uus jakso niin ostin nyt uuden lehden leikeltäväks. En oo jaksanu miettiä vielä ees kirjojen sun muitten hankkimista, ei oo nimittäin ihan ykkössijalla mun tärkeysjärjestyksessä just nyt. 

Osiksen hiuslakka ja tresemmen lämpösuihke. Molemmat ylläripylläri vanhojen tanssijuttuja varten... Mun pitää nimittäi kihartaa ite mun pidennykset kampausta varten, koska aikaa on niin rajallisesti sillon perjantaina kampaajalla. Mun pidennykset ei suostu taipumaan mihinkään suuntaan ilman tota suihketta, joten toi on ihan pakollinen jos meinaan kiharoita aikaan saada. 

Toi koru tuli itseasiassa jo viikko sitte mutta en oo muistanu esitellä tota. Toi on ollu pariki kertaa jo käytössä ja rakastan tota. Toi tuli siis ellen tilaajalahjana, samoin tollanen samanlainen käsikoru. Käsikoru on kuitenki melko iso, joten sitä tuskin tuun käyttämään paljoo.


Nyt mä lähden saunaan vähä rentoutuu, huomenna oiski sitte vapaapäivä. Oisin halunnu huomiselle mun ekan ajotunnin mut sainki sit vasta maanantaille. Mua hävettää olla siellä autokoulussa ku siellä on mun lisäks pari poikaa ja molemmat tietysti tietää kaiken autoista ja on ajanu mopo- ja traktorikortit ja on ajanu autollaki jne. Mä oon siellä se ''tyttö joka ei oo ajanu autolla ikinä.''

10 kommenttia:

  1. mut hei, anonyymikommentit on ihan mukavaa viihdettä ! kivaa, että ainakin jotkut tässä maailmassa tietää kaiken :----) ja sähän olet ihan sairas jos syöt donitseja????
    J

    VastaaPoista
  2. joo ei kannata välittää nuista anonyymeistä:) ei se kellekkään kuulu, et missä syö tai tms.

    VastaaPoista
  3. joo ei kannata välittää nuista anonyymeistä:) ei se kellekkään kuulu, et missä syö tai tms.

    VastaaPoista
  4. meinaatko ens vuonna mennä Idolsiin?

    VastaaPoista
  5. ei kannata stressata siitä että et oo ikinä ajanu autolla, itekkään en ollu ekaan ajotuntiin mennessä kuin käynnistäny autoo muutaman kerran ja hienosti se alko sujumaan! ..ja kortti on taskussa tällähetkellä;)

    VastaaPoista
  6. haha hajosin ku luin ton mäkkäri ja donitsi jutun :D:D siis on kyllä oikeesti varmaa aika erittäinki häiritsevää ku porukka tulee valittaa jostain tollasesta :D ei herranjumala. sainpahan ainakin hyvät naurut :D toivottavasti ne anonyymit tajuu lopettaa sen haukkumisen ja arvostelun.

    VastaaPoista
  7. Kyllä noi anonyymi kommentit taitaa aika kovastikki välillä suhun kopasta, etkä selvästikkään vaan naura niille kerta ihan postaukseenkin piti päästä niistä purkautumaan. Oot sä kuinka itsevarma tai siis onko sulla hyvä itsetunto?

    VastaaPoista
  8. anonyymi: tosiaanki nauran, jo se et ihmiset kommentoi nimettömänä niitä asioita eikä tule suoraan sanomaan kertoo aika paljon siitä miten tosissaan noita juttuja kannattaa itteensä ottaa:D ei mulla mikään mahti itsetunto ole, mut sen verran hyvä et voin ottaa ihan vaan naurulla anonyymikommentit

    VastaaPoista
  9. I was suggested this blog by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble. You're incredible!
    Thanks!
    My web page : work online

    VastaaPoista