20.2.2011

boom boom boom I want you in my room

Tajusin et ruokin ite anoja vaan ''angstaamalla'' täällä, joten siks pyyhin nyt pois kokonaan sen aiemmin kirjottamani tekstin. Mut edelleenki voitte kirjotella niitä kommentteja ihan rauhassa, koska en julkase niitä. Eiköhän se oo tullu jo harvinaisen selväks miten nolo mä olen, miten mun mekko tippu kokoajan vanhojen tansseissa, miten mulla ei oo kavereita, miten ei oo ihmekään et mua vihataan jne mitä näitä nyt on. Mä en jaksa enää sitä et tää blogi alkaa mennä siihen suuntaan et iisalmelaiset vaan haukkuu mua ja mä vastaan postauksissa niihin haukkuihin. Mä en haluu kirjottaa tätä blogia iisalmelaisille ja jos vaan mitenkää olis mahollista asettaa tää blogi näkymään kaikille muille ku iisalmelaisille niin tekisin sen. En nyt väitä et kaikki iisalmelaiset on kamalia, onneks täällä riittää vielä ihaniaki ihmisiä.

Sitten vihdoinki muihin asioihin. Ulkona näytti ja näyttää tolta, ja multa on pyydetty huonepostausta niin kuvailin nyt sitten parit jutut. Nää on nyt taas niitä miljoona kertaa nähtyjä, mutta koska kaikki ei oo nähny näitä kuvia vielä niin kerta kiellon päälle.

Sellasta. En oikein tykkää mun huoneesta, mut oon majaillu tässä huoneessa vasta pari vuotta ja edessä näyttäis olevan enää vuosi niin en oo mitenkää erityisemmin sisustanu tätä mieleni mukaan. Asuin viis vuotta elämästäni mun veljen kanssa yhteisessä huoneessa, sitte ku muutettiin tähän nykyseen taloon niin asuin kymmenen vuotta vaatehuoneessa koska mulle ei riittäny isoo huonetta. Sitten mun sisko muutti pois ja sain sen huoneen, eli tän nykysen. Mun veliki asuu nyt muualla joten voisin halutessani ottaa senkin huoneen käyttöön.

Perjantaina noloilujen lisäksi oon kaatunu vissiin aika pahasti, koska mun häntäluu on ihan hemmetin kipee. Tuskaa tuottaa varsinki istuminen, ku pitää kiemurella pitkään ennen ku löytyy asento joka ei satu. Eka olin ihan varma et häntäluu on murtunu, mut nyt siihen ei koske niin paljoa ku eilen niin en sitten tiedä. Kyllähän tuo mun häntäluu tuntuu olevan aika vinossa ja toispuoleinen, pitäs varmaan huolestua:D

30 kommenttia:

  1. Harmi, että jotkut tulevat tänne sun blogiin haukkumaan sua. Mun mielestä ne vois ihan hyvin pitää mölyt mahassaan. Tai ehkä niillä vaan on itellä ongelmia...

    Minunkin mielestä vanhat ja niiden jatkot on sellanen 'ikimuistoinen' asia, enkä itsekään haluais, että muistot ovat vaan sellasia, että katson kun muut juhlivat. (:

    VastaaPoista
  2. Ei kannata välittää muiden kommenteista, anonyyminä on niin helppo tulla laukoo tänne kaikkea:)
    Haha, muistan omat vanhojen jatkot, meni myös aika lujaa ja taisin nolata itseni;D Niitä juttuja on vaan hauska miettiä myöhemmin..

    Tykkään sun huoneesta :>

    VastaaPoista
  3. itekki oon iisalmesta, ja tää on oikeesti ihan hirvee paskanpuhujien ihmemaa! ja todellaki harmi, että muut tulee tänne sua haukkuu, enemmän ne on noloja ku eivät uskalla tulla face-to-face sanoo :-)

    VastaaPoista
  4. itekki oon iisalmesta, ja tää on oikeesti ihan hirvee paskanpuhujien ihmemaa! ja todellaki harmi, että muut tulee tänne sua haukkuu, enemmän ne on noloja ku eivät uskalla tulla face-to-face sanoo :-)

    VastaaPoista
  5. Haha, ihmisellähän on oikeus ja velvollisuus olla nolo ja sekaisin vanhojen jatkoilla! :-D En oo kuullu vielä yhtäkään "olin hiljaa nurkassa ja toivoin ettei kukaan huomaa mua"-stooria jatkoilta. Hyvä vaan et pistit ranttaliks, niin se kuuluukin. Mitä muuta varten ne jatkot on kehitelty?

    VastaaPoista
  6. no miks niistä pitäs paskaa puhua jotka ei nolannu itteensä? tuntuu et sunki elämä on vaan yhtä paskan puhumista.

    VastaaPoista
  7. anonyymi: joo missäs vaiheessa mä oon mistään paskan puhumisesta puhunu? juoruilu ja paskan puhuminen ei oo sama asia. ei kukaan puhu niistä paskaa mut eipä mitään muutakaan, se on se pointti:D

    VastaaPoista
  8. huhhuh mitä settiä jotkut anot laittaa, sori mut en julkase:D pakko vaan sanoo et rauhottukaa nyt vähän ja löysätkää niitä pipojanne, ei kukaan pakota teitä lukemaan mun blogia ja jos mä tykkään ''angstata'' niin se on mun valinta koska tää on kuitenkin mun blogi. tarkotus oli nyt vaan tehdä selväks et ihan sama miten paljon te mua haukutte noloks yms niin en välitä:D

    VastaaPoista
  9. ei sun tosiaankaan tartte kuunnella tuommosta anonyymien vininää ja naurettavinta just jos ne tänne tulee haukkumaan kun ei muuten varmasti uskaltas sanoa.
    ja mun mielestä olit ihan tajuttoman nätti noissa wanhoissa! :)

    VastaaPoista
  10. jotenki naurattaa noi anonyymit jotka valittaa sun noloudesta. ite nolasin itteni niin pahasti vanhojen jatkoilla viime vuonna ja kaikki vaan nauro sille jonkun pari viikkoa ja se oli siinä:D mutta ei kukaan tullut vikisemään mistään myötähäpeästä. ihmiset vois oikeesti vähän miettiä onko sillä mitään väliä loppujen lopuksi itselle mitä joku toinen on tehnyt jossain vanhojen jatkoilla. ja jos et satuttanut tai loukannut ketään muuta niin mitäs väliä sillä sitten on. pääasia että on hauskaa:D

    tästä ei kyllä varmaan saanut mitään selvää, mutta ärsyttää vaan tollanen ihme valitus jostain näinkin turhasta asiasta. oot tosi kaunis ja vaikutat fiksulta, joten turha tollasesta on välittää:)

    VastaaPoista
  11. joo älä oikeasti välitä niistä, jotka tulee tänne sua vaan haukkumaan. ihan turhaa!

    ite en ees oo iisalmesta vaan pääkaupunkiseudult ja voin sanoo et ku löysin tän sun blogin jäin ihan täysin koukkuun, et pakko lukee! sulla on aivan ihana tyyli ja oot tosi nätti. :) joten älä välitä niistä idiooteista vaan jatka vaan samaan malliin! ;)

    VastaaPoista
  12. miks et julkaise anonyymien kommentteja, ai koska et halua, että kaikki kuulevat tosi asioita sinusta?

    VastaaPoista
  13. Sulla on tosi kiva blogi ja upee tyyli. :) terveisin uus lukija

    VastaaPoista
  14. Hihi, ihana toi sun vaatekaappi <3

    Ja ne vikisee siks kun niillei oo parempaakaan tekemistä, ja vielä vähemmän omaa elämää :)

    VastaaPoista
  15. anonyymi: koska niissä kaikissa kommenteissa jauhetaan suunnilleen vaan samaa, ja öö jos et sattunu huomaamaan niin justhan tässä postauksessa lukee ne anonyymien kertomat tosiasiat musta, en mä rupee kiistää esim. sitä et mulla ei oo kavereita (itseasiassa on, mut heti jos niitä ei oo yhtä montaa ku anonyymeilla niin se on hirmu iso juttu) jne. ja yleensä ku yks haukkuu niin monet rupee haukkuu, ja sen pystyn estää parhaiten sillä et en julkase edes sen yhden haukkujan kommenttia. niinku sanoin, tää blogi ei oo sitä varten et iisalmelaiset voi haukkua mua täällä.

    VastaaPoista
  16. Senja pidä lippu korkeella ! Älä välitä anonyymeistä(vaikka siis itsekkin kirjoitan anona...) eihän mikään olisi hauskaa jos joku ei sillon tällön vedä perseitä tms !

    VastaaPoista
  17. ketä kavereita sulla on? voisitko tehdä postauksen niistä aidoista ja oikeista kavereistasi jotka omasta mielestään ovat myös sinun kavereitasi?

    VastaaPoista
  18. kiva ku kuvasit kans ton sun vaatekaappis just tollasena, eikä nii että siellä on jokaine vaate millillee oikeella paikalla pinossa:) ja tykkään sun blogista ihan hullun paljo !

    VastaaPoista
  19. anonyymi: eikö sulla oo oikeesti muuta tekemistä ku tulla tänne piilovittuilemaan? on ehkä vaikeeta uskoo mut kyllä mulla niitäki oikeita kavereita on, ja just tollasille vittumaisille anonyymeille mulla ei oo mitään syytä tehdä postausta kavereistani.

    VastaaPoista
  20. vanhojen jatkoilla kuuluuki vähän sekoilla :D ei sitä enää kohta kukaan ees muista. Hyvä vaan et oot pitäny hauskaa! :)

    VastaaPoista
  21. Jee! Nyt on asennetta, kuulostaa hyvälle. Tosiaan, mitä sitä kenellekään selittelemään yhtään mitään. Pää pystyyn, harvat ja valitut tuntee sut, anna muiden kattoo prkl!:D Ku tarkemmi ajattelee, mitä "niiden" päässä pyörii.. Kateutta. Ettei tää mene pelkän saman jauhamiseksi, antaa jo olla. Ettei nää rupee toistamaan itteensä ni mitä sitä enää kirjottamaan postauksissa anonyymien lässyttämisestä. Sä oot sä niin älä anna muiden vaikuttaa uikuttamisilla.

    VastaaPoista
  22. Sun blogin sisältö on muuttunut vain parempaan päin mitä enemmän kirjotat:) ei kannata välittää näistä idiooteista jotka tänne käy haukkumassa sinua :D oikeestaan niillä itsellään on joku hätänä kun tänne pitää tulla haukkumaan... minusta se että uskaltaa kirjoittaa tällästä blogia ja omia ajatuksia, kuvata itseään ja laittaa kuvat ja tekstit näkyviin tuntemattomille ihmisille on rohkeutta:), Oon itsekkin Iisalmelainen ja muutan täältä pois heti kun mahdollista... vielä koulu kesken se estää ei muu... Pieni paikka ja ihmisten ahtaat mielet

    VastaaPoista
  23. Tämä menee jo säälittäväksi. Senja, pakko myöntää että mullakaan ei oo ollu aina kovin positiiviset fiilikset susta, mutta mikään ei kyllä oikeuta näitä anonyymejä tähän.. Jätä haukut omaan arvoonsa ja jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
  24. Ja vitut kerranhan sitä täällä vaan eletään, eletään kunnolla!!

    VastaaPoista
  25. no ei sillä kaverillakaas vaatteet päällä pysyny et et varmaa ollu ainut heruttelia jatkoilla............:D

    VastaaPoista
  26. miks sä ja oona ette oo enää kavereita?

    VastaaPoista
  27. anonyymi: en ehkä oo ihan täällä kommentoimassa, sorry:D

    VastaaPoista
  28. Voi luoja, en voi sanoa näistä anonyymihaukkujista muuta kuin että naurettavaa ja lapsellista. Eikö tosiaan ole pokkaa kasvotusten sanoa jos on jotain kysyttävää/kommentoitavaa? Helppohan se varmaan on tulla nimettömänä haukkumaan toista, jolla nimenomaan sitä pokkaa on täällä omia ajatuksiaan jakaa. Älä ihmeessä ota itseesi noista kommenteista, nuo haukkujat ovat vain kateellisia sinulle. :)

    VastaaPoista
  29. kyllä noi kommentit on sitä luokkaa et en kyl varmaan ikinä haluis asua iisalmessa jos siellä noin ääliöitä ihmisiä on!:-DDD aika tylsä elämä pitää olla jos pitää toisten elämää kytätä noin tarkasti ;että mitä siellä jatkoilla on thwty ja vilahtiko tissit,voi luoja! älä välitä noista,me kaikki muut,jotka EI olla iisalmesta,ainakin tykätään sun blogista!:D

    VastaaPoista