26.2.2011

boring

Varmaanki kaikki muut on juhlimassa mut mä istun koneella, nolife? Mulla oli tänään töitä ja jo ennestään kipeet jalat meni entistä kipeemmäks, käveleminen tekee tuskaa ja jalkoja kärsii tuskin koukistaa. Muutenki oon vähän miettiny että pitäskö juhlia seuraavan kerran sitten vasta mun synttäreillä (3. huhtikuuta) mut en mee kyllä lupaamaan mitään.

Koska nyt kerran oon kerranki lauantai-iltana kotona ja koneella niin uskallauduin sukeltaa pitkästä aikaa google analyticsin ihmeelliseen maailmaan. Löysin taas aika mielenkiintoisia hakusanoja millä tänne on päädytty:D Tein joskus aiemminki tällasen postauksen mut en nyt jaksa ettiä sitä, joten älkää välittäkö jos on jotain samoja hakusanoja tässä ku sillon.

mistä pitsisortsit
en oo omiani myymässä joten ei löydy täältä! tolla haulla on päädytty peräti 53 kertaa tänne:D
just human!
jepjep
sofi oksanen nude
mä todella toivon että toi nude tarkottaa väriä eikä jotain ihan muuta.....
idols hiuksissa hiekkaa
hmm?
nahkahousut
löytyy! (btw aika huolestuttavaa etten oo käyttäny niitä vieläkään)
selvästi hyvä päivä
siis hyvästi selvä päivä
sukkikset
ei kovin lämpimät näin talvella voin kertoo
wanhat 2011 site:blogspot.com 
kai tollakin jotain löytyy? 
  sormuksia keskisormessa
: D
 a liiyle bit vain
kirjotusvirhe tai kirjottaja pienessä sievässä kenties 
 avonainen mekko 
heruu
  biker nahkatakki 2011 
miks mä en ymmärrä tota vuotta tossa perässä? 
  ear cuff helsinki
en tajua miks tolla on tänne päädytty, en oo nimittäin kirjottanu muistaakseni ikinä tänne ear cuffeista vaikka sellaset melko herkullisia onki 
 hei mä oon 13 vuotias ja pidän blogia 
onneks olkoon 
 i need d2 asumut 
okei? 
 lottozahlen vom 9.2.2011 
?? 
 miten saada reidet pienemmiksi
kertokaa pliis mullekki!
mutta eipä tällä kertaa
aina ei voi natsaa
 noloja videopostauksia
kiitos:D siks niitä tuskin onkaan tulossa täällä enempää
oranssit pidennykset
sounds bad...
pissisten blogeja
tolla hakusanalla niitä varmasti löytyyki?
rosa fiona bettina on laihtunut
okei ja mitenköhän se liittyy mun blogiin:D
sain järkkärin
good for u
uinon blogi e-pillerit
tästäki vois kysyy et miten tää liittyy muhun:D
vanhojen tanssit tissit
pääasia koko tansseissa tottakai
vihaan iisalmea
tervetuloa kerhoon
wanhat 2011 tissi
mistä näitä hulluja oikein tulee?:D

Ainii mun blogi ei päivity jostain syystä blogilistalle tällä hetkellä! Uusimmat postaukset ei oo päivittyny sinne ollenkaan ja lukee vaan et blogisi on jonossa. En tiiä mitä tolle asialle vois tehdä, mut jospa tää kohta päivittyis blogilistallaki.

9 kommenttia:

  1. nä on aina niin hyviä :D Toi "hei mä oon 13 vuotias ja pidän blogia" on kyllä aika hämmentävä, miks joku googlaa sellasta :D

    VastaaPoista
  2. mahtava postaus! :D ja heei ei sun videopostaukset oo noloja tekisit vaan lisää niitä!<3

    VastaaPoista
  3. Mikä on tuo eyeliner mitä käytät, ei lukenut meikkipostauksessa. Tosi kivannäköinen tulos :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: jos nyt oikein muistan niin merkiltään se on maybelline:)

    VastaaPoista
  5. videoita lisää kehii, se oli just hyvä! :)

    VastaaPoista
  6. hahahahaha nauroin :'D ihan kympillä, ja sit noi sun vastaukset :_DDdddddddddddd

    VastaaPoista