11.2.2011

don't be a drag, just be a gueen

Ekanaki kiitti ihan sikana edelliseen postaukseen tulleista kommenteista, kiva tietää et muutki on samoilla linjoilla! Tosin ei ihan kaikki, joillekki nimittäin tuntuu olevan tosi vaikeeta käsittää, et mä oikeesti oon tällanen ihminen ku blogin kautta välittyy. Kuulemma kerjään vaan lukijoiden sääliä yrittämällä olla jotain muuta, öö en mä edes osais esittää muuta mitä oon. Ilmeisesti on jotenki vaikeeta tajuta, et mä en pysty olemaan tällanen oma itteni ku mä täällä blogissa pystyn olemaan. Muutama ihminen vaan tietää, et millanen mä oikeesti oon. Ehkä sit vois sanoo et mä oon kaksnaamanen ku mulla on niin kova tai ainakin erilainen kuori ulospäin. Ja edellisen postauksen tarkotus ei ollu tosiaankaan kerjätä sääliä, mähän vaan purin tuntoni ku rupes potuttaa ihmisten käytös. Tässä ollaan kuitenki jo täysikäsyyden kynnyksellä, nii on jotenki tosi naurettavaa et ihmiset kattoo nenän vartta pitkin ja vielä naurettavampaa on se, et tullaan anonyymina purkaa tuntoja musta. Jotenki outoo, et jotkut vaikuttaa tuntevan mut paremmin ku mä ite tunnen:D En tiiä julkasenko nyt enää noita ''mä tunnen sut etkä oo tollanen'' kommentteja, koska ois varmaan jo aika hyväksyä et tällanen mä olen vaikkei ulospäin välttämättä siltä vaikuta.

Tänään mulla oli päällä villahousut, perus musta toppi, musta jakku, vähä koruja sekä väripilkkuna toi vadelman värinen laukku. Ulkona oli pakkasta sellaset -27 astetta, eli ei pahemmin huvittanu mennä ulos kuvailee. Otettiin me sisällä kyllä muitaki kuvia ku toi, mut jostain syystä mulla on nykyään kauhee itsekritiikki varsinki asukuvia kohtaan et en tykkää julkasta sellasia kuvia, jotka on suoraan sanottuna paskoja.

Kokeen jälkee piipahdin kaupungilla hankkimassa yhen yllätyksen, en tosin teille;) Samalla mukaan tarttu seppälästä toi body, jota oon aiemminki jo vähä katellu. Nyt tolla oli hintaa enää 5e niin pakkohan se oli ostaa. Oon jotenki aina vieroksunu bodyja, varmaan lähinnä siks että mulle tulee lähinnä huonoja muistoja tanssiesityksissä käytössä olleista bodyista. Ainiin ennen ku joku anonyymi tulee valittaa et laita joku valkee toppi alle, nii en kyllä ihan tolleen mustien rintsikoitten kanssa tota välttämättä meinannu pitää, mut en kyllä minkään topinkaan kanssa:D Btw en tiennykkää et mulla on noin leveet hartiat ku noissa kuvissa!

Otin kans pitkästä aikaa vähä pärstäkuvia, joista muuten roope sano joka ikisestä et ruma:D Haha, se tykkää musta suoraan eestä päin otetuista kuvista ja mä puolestaan sivusta päin, tosin yleensä otan just toisesta puolesta naamaa kuvia ku voi piiloutua hiusten alle. Värjäsin tänään kans omat hiukset ja pidennykset, ei oo noissa kuvissa kuitenkaa värjätty vielä. Sitte kokkasin hampurilaisia, joista onki kuvaa tossa alimpana. Ylläripylläri en jaksanu syödä ku yhen, vaikka luulin olevani niin nälkänen et toinenki ois uponnu... Noista sämpylöistä tulee muutes parhaita ku niitä uittaa kevytmaidossa ja sitte paistaa pannulla. Kuulostaa varmaa oudolta, mut siis silleen niistä sämpylöistä tulee ihanan meheviä.

Pyrin edelleen välttämään kirjotuksiin lukemista, joten huomenna ajattelin kokata cookiesseja ja illalla luvassa ois vissiin leffaa. Hyvää viikonloppua ihanat ja ei-ihanat! Löysätkäähän vähän sitä pipoa siellä ja keskittykää johonki muuhun ku anonyymina kommenttien pommittamiseen:D

11 kommenttia:

  1. Hei onkohan meillä samat idiootit kommentoimassa ku mulle tulee ihan samanlaista paskaa ! :D

    Kaikkee että "esität täällä blogissas tosi kivaa ja kilttiä ja mukavaa mut oikeesti oot ihan kusipää ja ylimielinen paska, MÄ TUNNEN SUT, mä olin yläasteella sun kaa samaan aikaan, olin tosin alemmal luokal enkä sillee tunne sua mut MÄ TIEDÄN MIMMONEN OOT OIKEESTI, turhaan esität !"

    Ja sit ku multa kysyttiin et "ootko ollu joskus koulukiusattu" ja vastasin rehellisesti et oon, ni sit jengi tuli selittää et "et oo kyl ollu ikinä kiusattu" ja "mitä helvettii kerjäät tolle sääliä" :D

    Että tsempit sinne. Musta on sinänsä ihan ok et joku tulee sanoo et ootpa ruma, sellaset kommentit voin julkastakin, koska sehän on sen kirjottajan häpee et se kirjottelee tyhmiä. Mutta niitä kommentteja missä VALEHDELLAAN en aio kyl enää julkasta.

    Niiden anonyymien tavote on vaan pilata tää bloggaaminen meiltä ja saada meistä huono kuva meidän lukijoille, ne ei kestä sitä että toiset pärjää jossain.

    VastaaPoista
  2. herranjumala miten kapee vyötärö :D

    VastaaPoista
  3. OPRI: kuulostaa tutulta:D tyhmintä on se ku ne ihmiset ei voi tulla sanoo päin naamaa samaa ku pitää anonyymina itkee

    anonyymi: höpöhöpö, näyttää vaan ku hartiat on nii leveet:)

    VastaaPoista
  4. oletpas nätti ja aivan ihanat noi sun silmäs:)

    http://pieceofmaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. ärsyttää ihan sun puolesta noi ilkeet kommentit edellisessä postauksessa!etköhän itse tiedä paremmin minkälainen olet!joskus vaan ihmiset saa aivan väärän käsityksen ihmisestä jonkin pienenkin jutun takia. oot ihana!

    VastaaPoista
  6. nyt on asiallista tekstiä!
    niin ja aiheesta toiseen. tuli mieleen että millaset kynnet meinasit tehdä vanhojen tansseihin?

    VastaaPoista
  7. mitä teet jos joku tuntematon tulee juttelemaan? jos tuun sulle koulussa juttelemaan niin muistatko pahalla?

    VastaaPoista
  8. anonyymi: ihan vaan nudet tai sit perus ranskalainen manikyyri, ei oo mitään väliä oikeestaan ku mulla on hanskat nii ei näy kynnet:D

    anonyymi: en mä tiiä ku ei mulle oo vissii ikinä tullu silleen kukaan tuntematon juttelee muuten ku kännissä, en mä mitenkää pahalla ainakaan ajattele jos mulle tulee joku juttelee:) saatan vaan ujostella tietty

    VastaaPoista