2.2.2011

heart flips up and down

Tollasta mulla oli tänään päällä, oli taas tosi vaikeeta keksiä mitään kivaa asua. Pääsen seuraavan kerran shoppailemaan vasta maaliskuussa ja sillonki vaan turkuun, mut jospa mä jotenkin kestäisin sinne asti. Luultavasti pakotan äitin suostuu jossain vaiheessa edes tilaamaan vaatteita mulle:D

Kolmanneks alimmassa kuvassa näkyy kivasti mun epäonnistunu rusketus. Oon lätränny itseruskettavalla nyt kolme kertaa, ekalla kerralla tulos oli katastrofi, toisella kerralla (eri itseruskettavalla) liian oranssi ja nyt muuten ok paitsi käsivarsiin ja erityisesti kämmeniin jäi tollaset kivat läikät vaikka yritin levittää tällä kertaa erityisen tarkasti. Onneks mulla on vanhojen tansseissa hanskat että noi pahimmat rusketusmokat peittyy niitten alle.

Ois kiva jaaritella taas vähän enemmänki, mut pitää kiirehtiä kattoo salkkarit. adios!

ps. Osaiskohan joku noitten järkkärien kanssa enemmänki kuvannu neuvoo, et miten saisin noista kaukaa otetuista kuvista tarkempia? Lähikuvat alkaa olla jo ihan hyviä laadultaan, mut jostain syystä kaukaa otetut näyttää ihan normikameralla otetuilta.

7 kommenttia:

  1. kuvaatko jalustalta vai jonkun ottamana? koska järjestelmälaatuhan on pitkälle kiinni objektiivista, sulla taitaa olla 18-55mm f5,6?

    se ei ainakaan ole mitenkään erityisen hyvä obbari, suosittelen hankkimaan uutta.

    VastaaPoista
  2. anonyymi: mulla on 14-42mm, lisäks mulla on joku zoom-objektiivi mut en sit tiiä millasia kuvia sillä tulis ku pitäs kuitenki melko kaukaa kuvata:)

    VastaaPoista
  3. toi bleiseri on aikas täydellisen värinen :)

    VastaaPoista
  4. musta noi kuvat on kai ihan hyvii ! :) Otaks noi sisällä otetut kuvat salamalla vai miks niihi tulee tollanen "valostus" : D?

    VastaaPoista
  5. mennni: joo yleensä otan sisällä salamalla ku ei oo tarpeeks valoo et vois ottaa ilman salamaa:D

    VastaaPoista
  6. Mä eksyin sun blogii ja tässä oon plärränny tätä vähä aikaa ja rohkaistuin kommaamaan. Ja nyt mä vielä yhdyn moneen muuhun että käsitys muuttui susta. Tätä blogia ku tässä lukee ni sä oot ihana herttanen! =D Ku mä tajusi mite herttane oot ni se sai mut kertomaan sen tässä. Tuntuu varmaa pelottavalle ku toiset puhuu sulle/susta anonyyminä täällä ja ovat Iisalmesta ni mä jännitän sua enemmän..Musta tuntuu kans että sua katsotaan päästä varpaisiin...Toivottavasti tää herttasuus mikä tulee tänne blogii ilmi on aitoo sinua. Tykkään!

    VastaaPoista