25.2.2011

I could never find the words to say stay

Ekanaki sori nyt tästä et oon postannu tällä viikolla niin vähän, ei oo vaan yksinkertasesti ollu aikaa kuvailla ja koska kuvaaja oli kipeenä niin en pukeutunutkaan mitenkään erityisesti ku tiesin etten tuu samaan kuvia. Kävin tänään kaupungilla vähän ostoksilla ja oli muuten tuskasin reissu ikinä. En löytäny aamulla mistään mustia ohuita sukkiksia, joten jouduin laittaa stay-upit. No tunnetustihan ne tykkää tippua, niin myös nyt. Oikeen jalan puolelta tippu ihan kokoajan, joten jouduin pitelee kädellä kiinni siitä yläosasta et se pysy ylhäällä.  Koska mun paita tietysti nous kävellessä niin toisella kädellä puolestaan pidin paitaa alhaalla. Niin ja siinä stay-uppeja ylös kiskoessani onnistuin vielä repii kynsillä rikki ne. Siihen vielä lisäks hemmetin painava laukku ja erityisesti kylmä ilma, not good. Nyt jos en tuu kipeeks niin on kyllä ihme, on ollu nimittäin sellanen viima koko päivän. Voin syyttää kylläki vaan itteeni ku pukeuduin niin huonosti. Kesä tai ees kevät pliis tulkaa vihdoinki.

Bongasin eilen gossip girlin uusimmassa jaksossa serenan poolokaulus+jakku -yhdistelmän ja ihastuin niin että piti itekin kokeilla. Tota mustaa pooloneuletta en oo käyttäny varmaan lukion puolella ollenkaan, joten ihan hyvä et sillekkin löyty käyttöö. Päälle vetäsin zaran harmaan jakun ja jalkaan harmaat polvisukat. Kuvissa ei muuten näy tarkotuksella kengät koska mulla oli valkeet tennarit:D Ne sattu olee parhain vaihtoehto mun matalista kengistä, vaikkei nekään kyllä todellakaan näyttäny kivalta polvisukkien kanssa. Korkkarit olis sopinu paljon paremmin, mut mun jalkalihakset on ihan helvetin kipeet niin en todellakaan voinu lähtee korkkareilla luistelee. Kaikki varmaan tietää sen ihanan tunteen ku jalkalihakset on kipeet ja pitää kävellä rappusia alas, auts.

Hyvää viikonloppua kaikille!

PS. Oon vähän miettiny että tekisin jonkun arvonnan sitte ku blogilistan kautta on 100 tilaajaa, bloggerin kautta 100 tilaajaa ja bloglovinin kautta 100 tilaajaa. Blogilistalla tilaajia on tällä hetkellä 95, bloggerissa 91 ja bloglovinissa 40. Mietin et voisin arpoo vaikka jonkun mun vaatteen jota en oo käyttäny ollenkaan ja ehkä joku meikki vielä siinä mukana. Eli jos kiinnostusta löytyy niin ne jotka ei seuraa mun blogia minkään listan kautta niin liittykäähän seuraamaan:)

8 kommenttia:

  1. nyt voin sanoo että tykkään!
    aivan huippu asu:) todella kiva ja tavallaan yksinkertanen, tosin ne tennarit ei ehkä oo ollu paras vaihtoehto:DD harmi että stay upit repes:(
    ja senja näytät ihan tosi nätiltä noissa kuvissa!:)
    oon alkanu lukee sun blogias ja katon aina koneella ollessa onko tullu uusinta postausta, tää on muuttunu parempaan suuntaan, ainaki mun mielestä!<3

    VastaaPoista
  2. oot tosi nättinä taas:) en tajua et miten jotku pystyy puhuu susta täällä kaikkee paskaa ja kommentoida kaikkee mitä teet? mun mielestä sä vaikutat tosi kypsältä ihmiseltä ja oikeesti aidolta. Ainaki sun blogin kautta oon saanu susta tosi hyvän kuvan!:) älä välitä noista ihmekommentoijista, tulis ees sanoo suoraa jos niil on jotain asiaa sulle! oon lukenu sun blogia jo vaik kuin kauan ja tää paranee vaa koko aika ja tuun heti kattoo aina sun blogin et oisitko postannu! ++ oot niiiiiiin kaunis! <3

    VastaaPoista
  3. kiva asu! miten kauan sulla muute menee aamusin aikaa ku sä laittaudut?

    VastaaPoista
  4. anonyymi: yleensä hiusten laitossa ja meikkaamisessa menee semmoset 30-45min:) voi mennä vähemmänki jos meikkaan nopeesti, yleensä oon tosi hidas meikkaa aamusin

    VastaaPoista
  5. en tiä vastaaks näihi, oon kerra jo kommentoinu samast aiheest mut huih kuin sie tarkenet!! o.O mä ite heitän alle parit sukkikset, valkoset päälle ja niitte päälle ihonväriset o.O jos haluun tommosen lopputuloksen.. äö anyway, mä tykkäilen sun blogistas hirmusti ^^!!

    VastaaPoista
  6. :-): en mä tarkenekaan kovin hyvin:D olisin mielellää laittanu tähänki asuun kahet sukkikset päällekkäin mut ei ollu. kiitti!

    VastaaPoista
  7. MIKS IHMEESSÄ SULLON RIKKINÄISET SUKKAHOUSUT?!!??!?!

    VastaaPoista
  8. anonyymi: ne menee yksinkertasesti päivän mittaan rikki, en siis tarkotuksella käytä : D

    VastaaPoista