7.2.2011

I'll follow you until you love me

En oo saanu koko päivänä mitään aikaseks, en jaksanu raahautua ees viimeseen yo-infoon vaikka olis varmaan pitäny. En oo nimittäin käyny yhessäkään niistä, eli oon luultavasti ihan pihalla kaikesta. Kuunteluhan ois tosiaan tasan viikon päästä, enkä vieläkään oo saanu aikaseks alottaa lukemista. Onneks kirjallinen osio on sitte vasta maaliskuussa, johon mennessä toivottavasti oon lukenu vähän paremmalla menestyksellä.

Tältä päivältä ei oo asukuvia ku nyt ei oo yleensä saatu maanantaisin ja tiistaisin otettua kuvia ku ei oo keskellä päivää hyppytunteja, eli siis huomennakaan tuskin on tulossa asukuvia. Oikeestaan on ihan kiva ettei tartte alkuviikosta stressata asujen kanssa ku muutenki väsyttää.
Selailin nettikauppoja ihan vaan kiduttaakseni itteeni. Pääsen näillä näkymin vasta kuuden viikon päästä shoppailemaan, ja koska haluun shoppailla sillon kunnolla niin sitä ennen tuskin tulee paljoo vaatteita ostettua. En päässy nettikauppojen selaamisessa h&m:ää ja gina tricotia pidemmälle, koska olis ollu jo itsemurha kattoo topshopin ja asoksen vaatteita. Jos muute joku haluu ärsyttää mua, nii kannattaa tilata noita yläpuolella olevan kollaasin vaatteita:D Inhoon sitä jos nään jollai jonkun vaatteen jota oon just ite katellu sillä silmällä. Ei muute jääny varmaan kellekkään epäselväks et minkä väriset vaatteet mua tällä hetkellä miellyttää?

Sori nyt oli tällanen angstipostaus, lupaan piristyä ens kertaan mennessä:)

1 kommentti:

  1. Älä stressaa meidän takia vaatteista! Tää on sun blogi ja pukeudut just niinkun itte haluat :) Ennen seurasin sun blogia tyylisi takia, mutta nyt se on muuttunut ehkä vähän liian naiselliseksi mun makuun (ei sillä, ettet näyttäisi hyvältä! en vaan osaa kuvitella asujasi enää itselleni päälle u know), mutta oot niin hurjan suloinen tyttö, etten voi lopettaa lukemista! Jatka samaa rataa :)

    VastaaPoista