13.2.2011

I gotta look away cause I could stare at you for days

Oon onnistunu saamaan mun koneen taas ihan tilttiin. Rupesin eilen lataa nimittäin gossip girlin uusinta jaksoo, jota ei oo ees julkastu vielä... Mun veli tuli pelastaa tilanteen ja valitteli et ei siinä mitään jos tää ois ollu eka, toka tai vaikka seittemäs kerta, mut tää oli varmaan miljoonas kerta ku oon onnistunu saamaan koneen täysin tilttiin. Tää ei suostunu käynnistyy koko päivänä kunnolla, mut sit onneks saatii virukset pois ja toistaseks tää ainaki toimii. Jotenki musta tuntuu et heti ku seuraavan kerran käynnistän tätä nii tää ei kuitenkaa toimi...

Mä keräilin eilen koneelta epäonnistuneimpia asukuvia musta ikinä, joissa siis on järkyttävät ilmeet jne. En nyt vielä kuitenkaa julkase niitä, koska en oo kerenny käydä vielä kaikkia kansioita läpi. Siks teenki nyt tällasen toisen haasteen.

1. Profiilikuvasi
Oletin nyt et tässä kysytää facebookin profiilikuvaa. Kuva on siis ihan eilen vasta otettu ja vaihettu.

2. Mukavin kuva johon sinut on tägätty
Haha en keksiny muutakaa nii pakko oli laittaa tää:D elikäs kristalleista yhteiskuva ööm vuodelta 2005 oiskohan. Propsit sille joka bongaa mut.

3. Noloin kuva johon sinut on tägätty
 Kauheimmat synttärit ikinä, kute varmaan ilmeestä näkeeki. Muilla oli onneks vissii ihan kivaa:)

4. Kuva jossa olet kauneimmillasi
Or not...

5. Kuva jossa olet kännissä
Laivalla kahen päivän putki takana ja kolmas edessä. Tää kuva on pientä verrattuna moniin kuviin jotka ei kyllä ikinä tuu päätyy tänne tai minnekkää muuallekaan:D

6. Kuva harrastuksestasi
Lopetin kylläki jouluna, mut oon kyllä miettiny kovasti et pyrkisin yhteen toiseen ryhmään syksyllä sitten. Ainii ja jos jotakuta kiinnostaa nii oon tossa oikeen reunimmaisena.

7. Kuva joltain matkalta
Turkissa -09. Olin vesipuistossa ilman meikkiä, hiukset nutturalla ku mua pyydettiin leikkii vähän mallia. Hiukset laitettii auki ja ne oli kyllä järkyttävät naamasta puhumattakaa, onneks oli aurinkolasit. Mä vihaan noita kuvia, olin sillon varsinki tosi pulskassa kunnossa.

8. Kuva josta et pidä
Minä ja ''blondit'' hiukset. Suomeks sanottuna tyvestä keltaset ja muualta oranssit...

9. Kuva jonka haluat näyttää lukijoillesi
Haha mä pienenä, eli seiskalla. Se nyt ei ollu tässä se pointti vaan mun hiukset! Ne oli joskus vielä paksut ennen ku sitte menin pilaamaan ne blondaamisella sun muulla.

10 kommenttia:

  1. voi vitsi oot sulonen tossa ekassa kuvassa ! (ja samoin vikassa 8))
    J

    VastaaPoista
  2. luulen, että löysin sut tosta tokasta kuvasta:D alarivissä, toinen oikeelta?:D

    VastaaPoista
  3. ootko tos yhes ryhmäkuvas toinen oikeesta reunasta? :)

    VastaaPoista
  4. ookko toinen alarivistä vasemmalta? :D emmäätiedä, vaikee :D

    VastaaPoista
  5. johannasd: jep juuri niin:)

    anonyymi: joo ja siis alarivistä:D

    petra: eehen:D

    VastaaPoista
  6. voimistelukuvassa sannan tissit............

    VastaaPoista
  7. tuleeko sulle paljon kommenttia jota et julkaise? millaisia kommentteja et julkaise?

    VastaaPoista
  8. anonyymi: tosi vähän oikeestaan tulee:D en julkase sellasia jotka jotenki liikaa käsittelee mun asioita tai on liian loukkaavia tms

    VastaaPoista
  9. siis hä mis joukkuees oot voimistellu? ja kilpa vai mestis? mis seuras ja miks lopetit :D

    VastaaPoista
  10. anonyymi: iinan kristalleissa, lopetin ku aluks meillä oli paljon tanssillisempaa mut loppua kohti alko mennä vähän liikaa voimistelun puolelle mun makuun. tanssi on nimittäin se mistä mä tykkään, ei voimistelu:)

    VastaaPoista