9.2.2011

I never been in space before, but I never seen a face like yours

Oli aika kylmä ilma ja kauhee tuuli, jote ei saanu otettua kunnon asukuvia. Akkuki alko olla niin finaalissa et kamera ei loppujen lopuks suostunu oikein tarkentaa. Muuten akku on ollu tosi hyvä, oon ladannu sen ehkä 3-4 kertaa ja mullaha on ollu toi kamera joulukuusta asti.

Mulla alko tänää koeviikko niinki hyvin, että en ollu voinu lukee äikän kirjallisuushistorian kokeeseen ku ku kirja oli muualla. Ei siinä mitään, mut kaikki ihmiset ei osaa pitää puhelinta päällä nii jäi sitte se kirja saamatta ja koe meni tottakai päin persettä. Huomenna ois luvassa terveystiedon kertauskurssin parikoe, johon en kyllä pahemmin ajatellu lukee:D Kurssista saa s-merkinnän niin pääasia et saan sen kokeen läpi. En tajua et mitä mä ees teen siellä kertauskurssilla ku en oo käyny vielä terveystiedon 1 enkä 3 kursseja. Sääliks käy sitä joka joutuu tekee mun parina.

En oo tosiaan mikään erityisen hyvä koulussa, huomasin tossa ilokseni just että mulla on matikassa etenemiseste. Pitää sit vissii uusia seuraavassa uusinnassa edellinen matikan kurssi, jonka kokeesta tosiaan sain huiman yhden pisteen vaikka luulin saavani hyvänki numeron:D Ainiin ja mulla on maanantaina ruotsin yo-kuuntelu, josta en ees tiiä että missä se on ja miten pitää toimia jne. Ois varmaan ollu ihan hyvä käydä niissä infoissa. En mä yleensä oo ihan näin huolimaton koulussa, mut nyt noi vanhojen tanssit on pääasia enkä jaksa keskittyä muuhun. Siks mulla onki nyt tällanen jakso, jonka mihinkää kokeeseen ei tartte oikeestaan ees lukee.

Toivottavasti kukaan nyt ei pahasti järkyttyny tästä mun koulunkäynnistä, ei sille vaan voi mitään et kaikki ei loista kaikessa. Oon itseasias miettiny, et mä en taida loistaa koulun lisäks oikein missään muussakaan:D

Nyt ei muuta, xoxo! taidan rueta kattoo gossip girliä

ps. heitelkäähän mulle formspringissä kysymyksiä ku nyt on aikaa vastailla;)

2 kommenttia:

  1. missä housut? ja älä rupee pätee tähän et mulla on mekko/hame..joo toi näyttää aika paljo paidalt että ihan jees jos haluat näyttää joltain huoralta...

    VastaaPoista
  2. anonyymi: niinku varmaan itekki näet niin ton paidan alla on hame:) ja enpähän oo ainakaan ennen nähny samannäköstä huoraa, et tonhan vois ottaa ihan kohteliaisuutena

    VastaaPoista