28.2.2011

I'm three shots deep and I aint tryna sleep

Ei pitäs ikinä katella ruokakuvia nälkäsenä, mut päätin nyt vihdoin käydä lauantain kuvat läpi. Maltoin ku maltoinki kuvata mun kokkailuja, jotka muuten maistu pirun hyvälle vaikka ite sanonki.

Tein siis uppopaistettuja ranskalaisia sekä currykanaa. Roope halus et teen kastiketta, mut mä ite en oikein tykkää ranskalaiset+kastike yhdistelmästä, joten noukin tuolta kastikkeen seasta vaan kanapalleroita omaan annokseeni. Katottiin syödessä putous, jossa mun puolesta oli ihan sama kuka voittaa ku en oo koko ohjelmaa pahemmin kattonu. Otettiin sit roopesta vielä ''parit'' kuvat joista mikään ei kelvannu ku oon kuulemma huono kuvaamaan. Mun mielestä vika oli mallissa eikä kuvaajassa;)

Tähän väliin sitte perjantain ostokset, eli ruskeet vähän korkeevyötäröiset sortsit lindexiltä sekä tollaset jännän väriset sulkakorvikset. Sortsit on kokoo 36 eli melko isot, mut eiköhän noi vyön kanssa mene. Noitten korvisten kohalla mietin pitkään et ostanko mustat vai noi, mut päädyin sitte noihin koska ne mustat tuskin ois erottunu niin hyvin mun hiusten seasta. Tällä viikolla pitäs vielä tulla nellystä parit korkkarit jotka tilasin palkkarahoilla. Arvatkaa vaan potuttiko ku tajusin just tilauksen tehtyäni et jos tykkää nellystä facebookissa niin saa 10 euron lahjakortin yli 50e ostoksista...

Sitten vielä tän päivän asua:
Kokovartalokuvat ei varsinkaan järkkärillä kuvattuna imartele mua yhtään, joten siks nykyään otan enemmän tollasia lähikuvia. En tajuu miten voin näyttää niin pönäkältä ja tavallista lyhyemmältä kokovartalokuvissa, vaikka nytki oli korkkarit jalassa. Tällä hetkellä muuten yks vaate mikä mun on pakko hankkia on pitkä valkonen jakku. Vielä ei oo tärpänny sopivaa mistään, joten tyydyin laittaa tänään tollasen vähän lyhyemmän mallisen valkeen jakun. Nellyn sivuilla ois kyllä ollu alennuksessa valkee pitkä jakku, mut se oli jotenki ihan oudon näkönen nii en sitten uskaltanu tilata ees kokeiltavaks sitä.

15 kommenttia:

  1. kannattaa ottaa kokovartalo kuvia pystysuunnassa, se lisää vaikutelmaa pitkästä vartalosta, hoikentaa yms:)

    VastaaPoista
  2. warmaa wähä potutti :D:D::D:D

    VastaaPoista
  3. Oi tosi kiva asu, toi niittiranneke on kyl love

    VastaaPoista
  4. ihana asu! varsinki toi sormus aww :---D mistä se on?

    VastaaPoista
  5. anonyymi: mä tykkään ottaa aina vaakatasossa kaikki kuvat, mut pitäs varmaan opetella kuvaa toisinki päin:D

    anonyymi: moro allu;D

    aino: kiitti!:)

    nyna: kiitos! se on jc:stä:)

    VastaaPoista
  6. ootko ton roopen kanssa yhessä,vai kuka se on? :)

    VastaaPoista
  7. ootko ton roopen kanssa yhessä,vai kuka se on? :)

    VastaaPoista
  8. anonyymi: it's compicated:D mut ei olla yhessä

    VastaaPoista
  9. jos inhoat iisalmea niin miksi et muuta pois?
    onko teillä roopenkaa silleen, että saa olla muitaki miehiä/naisia?

    VastaaPoista
  10. anonyymi: muutan sitte kunhan oon lukion käyny loppuun:)

    VastaaPoista
  11. Mun kaveri osti hetki sitte noi samat sulka korvikset mut mustina ja niistä lähti heti ne sulat, mutta mä laitoin ne takas pikaliimalla ja panoin pinseteillä sitä juttua tiukemmaksi missä me sulat on kii, niin on ne nyt vielä ihan hyvin pysyny kii:)

    VastaaPoista
  12. etkö joskus seurustellu roopen kaa?
    mun korvaan on ikävästi särähtäny noi roopen jutut... et osaa ottaa kuvia? okei ei siinä mitää mut joskus aikasemmin kerroit ku olit näyttäny sille jtn sun naamakuvia ni se oli sanonu jokasesta että ruma?!
    millanen mies puhuu noin naiselle :D
    ja muutenki... tyttö saat paremmanki miehen :)

    VastaaPoista
  13. anonyymi: hehe, se sanoo yleensä puoliks läpällä nuo jutut niin en mä jaksa välittää:)

    VastaaPoista
  14. miten sanotaan puoliks läpällä että rumia kuvia? :D ite ainaki loukkaantuisin...
    ja et vastannu, ettekö oo joskus seurustellu??

    VastaaPoista
  15. anonyymi: roope tykkää aina sanoo mitä se ei tarkota pelkästää ärsyttääkseen:) joo seurusteltiin semmoset 3 vuotta

    VastaaPoista