21.2.2011

monday

Harmittaa sikana ku olisin halunnu tänään kunnon asukuvat mut ei sitte ollukaan kuvaajaa. Tajusin vasta kotona et näytin noissa vaatteissa ihan nuuskamuikkuselta, not so good... Oli pakko vetää aamulla tennarit jalkaan ku ei meinannu kävelemisestä tulla mitää tän mun häntäluun kanssa. Onneks se on kuitenki kokoajan parempaan päin, istuminen on kyllä silti tuskaa. Ahistaa ajatus olla ilman korkkareita, joten sorrun varmaan aika äkkiä niihin kivusta huolimatta.

Mulla oli tänään eka ajotunti! Yllätyin ihan sikana ku se ei ollukaan niin vaikeeta ku luulin, itseasias olin ihan hyvä ajaa. Opettaja kehu et osasin lähtee esimerkillisen hyvin liikkeelle ja käyttää kytkintä hyvin siihen nähen etten oo ennen ajanu. Kävin liikenteessäki pyörähtämässä, meinas kyllä tulla paniikki ja auto tahtoki sammua aina ku piti pystähtyä... Ens kerralla sit toivottavasti menee paremmin.

Kohta on varmaan pakko rueta nukkuu ku oon ollu ihan sika väsyny koko päivän. Oikeestaan mulla oli koulussa vähän kipee oloki mut se meni sit ohi. Meillä alko tänään uus jakso ja tietysti nukahdin heti ensimmäisellä tunnilla biologiassa... Ei oo mun vahvinta alaani kuunnella sitä selitystä, kuten mun biologian ykköskurssin hylätystä arvosanasta voikin päätellä. En oo muute vieläkään uusinu sitä koetta vaikka kävin sen kurssin joskus viime vuonna, hups.

Kivaa viikkoa kaikille! Jei enää ens viikko koulua ja sit hiihtoloma. Oon kyllä kieltämättä kade teille jotka ootte nyt jo lomalla:D

7 kommenttia:

  1. Söpö 'nuuskamuikkunen' oot! :D

    VastaaPoista
  2. Hyvä nuuskamuikkus asu, tosi kiva!

    VastaaPoista
  3. kiva asu oli :) osaatko sanoo, et millä hiusvärillä oot muute noi sun hiukset värjänny kun on niin kivanväriset?

    VastaaPoista
  4. mä en ymmärrä tota et ihmsiset (et vaan sinä) kulkee talvella tennarit jalassa...

    VastaaPoista
  5. anna: en osaa sanoo merkkiä tai mitään mut siis jollai ihan tosi tummanruskeella värjäsin:)

    VastaaPoista
  6. Tennarit on hyvät talvikengät!!perkele

    VastaaPoista
  7. oikeest sul on tosi ihana tyyli :-)

    -emmi

    VastaaPoista