1.2.2011

random part 198

Nyt vaan tällasia random kuvia jutuista joita ootte nähny kyllä miljoona kertaa, mut multa on pyydetty huonepostausta nii kuvailin sit nyt noita yksityiskohtia. Lopussa kans tän päivän asu: )

 Huuliin pääs pitkästä aikaa punasta huulipunaa, joka on muuten huulirasvariippuvaisen vihollinen ainaki omalta osaltani. Niinpä miksailin taas vaihteeks huulipunaa ja huulirasvaa keskenään, kunnes lopulta onnistuin hävittää koko huulirasvan jonnekki. Kaikki huulirasvariippuvaiset varmaan tietääki miltä tuntuu olla monta tuntia ilman huulirasvaa, auts!

Tuskin maltan oottaa et pääsen eroon noista mun pidennyksistä, noi on nimittäin oikeesti ihan järkyttävässä kunnossa. Noita on vielä tosi hankalaa harjata sillo ku on kiharat. Alimmasta kuvasta huomaaki miten ihanalta toi reuhka näyttää ku ei oo voinu harjailla pahemmin....

Kivaa tiistaita!

7 kommenttia:

  1. Eihän noi pidennykset voi kovin kauheassa kunnossa olla, kun ne sentään saa vielä kiharalle :D Mä en itte saa omiani (jotka on olleet nyt kuukauden päässä), on vissii Rapunzelilla ollu syksyn aikana laadun kans jotaki ongelmaa, ja vaikka joillain on tullu tosi hyväkuntoista hiusta sieltä, niin mä en ainakaan enää ikinä tilaa sieltä, näin asiasta moottorisahaan :)

    VastaaPoista
  2. ess: oho kuulostaa pahalta:D mulla itelläniki oli aiemmin rapunzelin pidennykset ja ne oli kyllä vielä kauheemmassa kunnossa ku nää nykyset

    emmi: ginalta joskus vuos sitten tilattu:)

    VastaaPoista
  3. Mitä te oikein teette nuille hiuksille ? :D Mulla on ollu kesästä rapunzelilta tilattu tukka ja on melkein vielä ihan uuden veroinen

    VastaaPoista
  4. anonyymi: mulla ne vaan takkuuntuu jotenki tosi helposti vaikka harjaan niitä paljon, ja tietysti seki vaikuttaa ku kihartaa ja suoristaa vaikka lämpösuihketta käytänki:) varmaan joskus tullu nutturallaki pidettyä noita nii siinäki on kivasti takkuuntunu

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: en usko että mä tai Senja ollaan tehty mitään väärin. Oon kuullut nyt syksyn aikana, että Rapunzelilta on tullut porukalle sekä huonoa että hyvää tukkaa, mutta erityisen paljon huonoa. Ja yksi näistä ihmisistä, joille on tullut huonoa tukkaa on parturi, ja munkin pidennyksiä kädellä kokeillessaan tuumasi, että tuntuu hiuslaadulta joka takkuuntuu tosi helposti. Ja mä en edes jaksa suoristaa tätä keesiä paljoa, kihartaa en tosiaan edes pysty.Toisella tutulla on taas tosi hyvälaatuinen Rapunzelilta tilattu tukka, parturi hänkin. Laitoin ite reklamaatiota sinne joululomalla, eipä ole vastanneet.

    VastaaPoista
  6. huih kui sie pärjäät yhil ohuil sukkiksil tai näyttää ainki silt et on vaa yhet? :-o mä ite tungen sinne välii miljoonat sukkikset eikä niilkää meinaa pärjätä!

    VastaaPoista