3.2.2011

thought you saw me wink

Mikä on tuo myrsky tuolla ulkona? Oon ehkä elätelly liikaa toiveita keväästä ja kesästä ku meinasin tänään kiskoo päälle ihan tosissani kukkahameen ja pitsisortsejaki on tullu pari kertaa katottua sillä silmällä... Talvivaatteet on vaan niin masentavia. Mulla on läjä tälle kelille passeleita neuleita ja parit housut, mut en vaan tykkää niistä ku oon nyt hurahtanu noihin kesävaatteisiin. Oon unohtanu villahousutki ihan kokonaan vaikka aluks käytin niitä kokoajan, nyt ne vaan näyttää tyhmältä kaiken kanssa.

Uskalsin tänään vihdoinki ilmottautua autokouluun! Mä luovuin ajatuksesta mennä autokouluun yhessä vaiheessa jo ihan kokonaan ku ajattelin miten masentavaa on istua teoriatunneilla ja sitte vielä mennä ajamaan autolla ja nolata itteni. Nyt otin kuitenki itteeni niskasta kiinni ku ajattelin et kai siitä kortista sitten jotain hyötyäki on, ainaki joskus. Kauhulla odotanki niitä ekoja ajotunteja, ku itehän en tosiaan osaa edes mopoautolla ajaa kunnolla:D

Mikä siinä on ku en osaa olla ikinä mitenkään järkevästi kameran edessä, mulla on näissä asukuvissaki vissiin aina toi sama ilme. Mut ilmeet ei oo näissä kuvissa kuitenkaa se pahin juttu, vaan noi kengät! Polvisukkiin on varmaan maailman vaikeinta yhdistää kengät, ainaki mun mielestä. Ihan tyhmältä näyttää noitten kenkien kanssa, mut myöhästä valittaa. Laatu näissä kuvissa on sentään parempi ku edellisissä asukuvissa, sillä testattiin nyt sitä mun zoom-objektiivia. Hankalaa on tosin se, et pitää mennä ihan tosi kauas seisoo että edes mahtuu kuvaan. Pitää vissiin silti jatkossaki kuvata tolla zoomilla ku laatuhan se tärkeintä on.

Katoin tossa muuten just idolsin ja oon onnellinen etten ite menny sinne. Mulla kävi jonkun sekunnin murto-osan mielessä ku idolsia ruettiin taas mainostaa et pitäskö mennä, mut kokoajan oon kuitenki tienny et ei musta olis siihen. Tykkään tottakai laulaa mut musta tuntuu et mun laulutaidot ei oo lähelläkään idolsin luokkaa... Yllätyin kovasti ku se tummaihonen ujo tyttö vetäs just sen kappaleen minkä mä olisin vetäny jos olisin idolsiin menny, sillä mun mielestä maija vilkkumaan hiuksissa hiekkaa ei oo mikään ainakaan kovin tunnettu kappale. En olis siis erottunu edes kappalevalinnan perusteella edukseni, enkä kyllä varmaan muutenkaan. Naurattaa jotenki että ees kerroin teille tästä et mulla kävi idolsiin meneminen mielessä, en mä oo kellekkää oikein maininnu tästä:D

Mitäs te tykkäsitte idolsin ekasta jaksosta?

11 kommenttia:

  1. toi mekko mikä sulla tänään oli koulussa niin oli hieno:)

    VastaaPoista
  2. Oisit mennyy idolsiin! sieltä oisit saanu ainaki rohkeutta esiintyä :) jos ei muuta ni lisää kokemuksia! Mut ihana mekko :) mistä oot ostanu tuon? ja sitten vielä yksi kysymys missä Iisalmessa myydään Tigin tuotteita?

    VastaaPoista
  3. essi: kiitti:)

    linda sofia: kiitoos<:

    anonyymi: tilasin ton ginalta joskus aika pitkä aika sitten jo, ite oon ostanu tigin tuotteita hymy.inistä:)

    JT: kiitti!

    VastaaPoista
  4. Oot kaunis. Ja oon monesti ihaillut tuota sinun mekkojuttua=)

    VastaaPoista
  5. Kiva asu:)

    Vitsi kun unohdin ihan kokonaan katsoa idolsin :/ Ehkä ensi kerralla sitten.

    VastaaPoista
  6. Ois kiva, jos linkittäisit kappaleen mistä oot ottanu pätkän otsikkoon aina postauksen loppuun:)

    VastaaPoista
  7. rohkeesti laulamaan vaan! mullakin joskus kävi mielessä että pitäsköhän mennä idolssiin, mut ois kyllä ehkä liian iso pala ainakin tässä vaiheessa :D:D toi on muuten ihana toi mekkosysteemi!

    VastaaPoista