19.2.2011

wanhat 2011

Nyt se prinsessapäivä on sitten ohi, vähän kyllä masentaa. Vallitsevin tekijä siinä et hain lukioon oli nimenomaan vanhojen tanssit, joten nyt ku ne on ohi niin ää. Mulle tuli kauhee kiire aamulla kampaajalta kotiin vaihtaa mekko, mut kerkesin kuitenki. Mekon kanssa tansseissa ei menny kauheen hyvin, kuten varmaan jokanen katsomassa ollut huomasikin... Jostain syystä mekko ei pysyny yhtään mun päällä, vaikka se on mun mittojen mukaan tehty ja se oli niin kireellä ku sen vaan sai. Elättelen toivoo et tippuminen johtu siitä et oisin laihtunu, mut tuskin sentään:D

Tokassa näytöksessä aleksi päätti sitten astua heti poloneesissa mekon helman päälle, josta kuulu vaan kauhee rusahdus ku laahus joka oli ommeltu piiloon purkaantu. Kiva oli sitten siinä kompastella laahuksen kanssa. Yritin viittoo äitille yleisöön et tuu korjaamaan mun mekko mut ei se kehdannu lähtee kesken esityksen. Kiira sit onneks paikkaili helmaa vähä hakaneuloilla mut sit tanssiessa ne lähti purkaantuu. Onneks kerkesin käydä ruokailun ja valokuvauksen jälkeen kotona, nii äiti sai helman ommeltua kuntoon. Sille mekon tippumiselle ei kuitenkaa ollu mitään tehtävissä, joten pakko oli vaan nostella sitä vähän väliä. Kai se nyt parempi oli et nostelin ku et se olis tipahtanu vähän liian alas...

Oli ihan kauhee kiire tansseista jatkoille, joten päätin sitten äkkiä vetää vaan pään täyteen shottien avulla. Muutenki tuli kiskottua aika kovaa vauhtia, joten jatkoista mulla ei pahemmin oo muistikuvia. Oon kyllä kuullu jo parilta ihmiseltä kauheempaakin kauheempia kertomuksia mun illasta, joten oon onnellinen etten ite muista tapahtuneita:D Ei ilmeisesti löydetty jatkojen jatkoja ku lähettiin roopen kanssa meille jo joskus kahden maissa. Ainii mulle ei ilmeisesti riittäny se et tansseissa mekko tippu kokoajan ku piti valita jatkoillekin mekko joka tippu päältä...

Hmm mitäs muuta? Sininen oli selkeesti tän vuoden (on tainnu olla edellistenki vuosien) hallitseva väri mekoissa. Kellään ei tainnu olla samanlaista mekkoo tällä kertaa, melko samantapasia kylläkin. 

Tässä on nyt ensinäki kuva mekosta, jollanen mulle oli tarkotus tulla. Ihastuin tohon jo joskus viime keväänä ja mieli ei muuttunu missään vaiheessa toiseen mekkoon. Kantaja on anika noni rose, jolla mekko oli päällä oscar gaalassa. Mun mekko nyt ei ollu ihan sellanen ku piti, eli en ollu tyytyväinen. Niin ja tosiaan niitten mekon valmistajien mielestä toi mekko tossa kuvassa on luonnonvalkee...

 Tässä sit puolestaan mekko joka mulle tuli monen mutkan kautta ja pääty sitten päälle asti. Joku sanoki jo formspingissä et näki tollasen samanlaisen valkeen myynnissä, that was mine! Siis ku mulle tuli ekana se mekko valkeena ja sitä ei saanu palauttaa niin vietiin se sitte myyntiin.

Mulla oli hiukset tolleen puoliks auki sivulla, niinku varmaan suurimmalla osalla muistaki oli. Mä tosin olin varmaan ainut jolla oli otsikset tossa vielä lisänä, en nimittäi ikinä halua olla otsa paljaana missään ku näytän niin kauheelta.

Silmämeikki oli tottakai tumma. Tein meikin ite koska oon kuullu niin paljon huonoo esim. kampaajien tekemistä meikeistä.

Tähän onkin hyvä lopettaa:D Ainiin pliis älkää huomauttako tosta et mulla oli tollaset rintsikat selästä avonaisen mekon kanssa, tiiän tasan tarkkaan et ei sais olla mut ne mun ''liimarintsikat'' joissa ei oo selkäosaa oli mulla koko päivän tansseissa päällä, joten ne ei pysyny illalla sitte enää yhtään päällä varsinkaan ton löysän yläosan kanssa. Vissiin parempi noin ku et ne liimarintsikat ois tippunu kokoajan. Toi mekko itessään tippuili jo ihan tarpeeks kuten kuvasta näkee. Parhaiten mua kuvaaki illasta sana nolo, enkä mä rupee sitä kieltämään:D Mieluummin mä nolaan itteni ku istun nurkassa pipo tiukalla etten varmasti nolaa itteeni.

Oliko kukaan teistä tanssimassa tänä vuonna tai kattomassa vanhojen tansseja?

42 kommenttia:

  1. VOooiettä mite ihana mekko !! Oot nii kaunis :-)

    VastaaPoista
  2. toi sun mekko oli tosi nätti:)

    VastaaPoista
  3. etikettimoka, ei saa olla hiukset auki kun on tollanen olkaimeton mekko.

    VastaaPoista
  4. etikettimoka, ei saa olla hiukset auki kun on tollanen olkaimeton mekko.

    VastaaPoista
  5. mikä etikettimoka jos näyttää noin hyvältä?? oot ollu tosi kaunis:)

    VastaaPoista
  6. no tuskinpa se nyt ketään haittaa jos on hiukset auki olkaimettoman mekon kanssa. pääasia että oot kaunis, ja aivan upee mekko!

    VastaaPoista
  7. no enpä oo minäkään kuullut tollaisesta etiketistä. parempi noin kun ei tule ihan alaston olo jos hiuksetkin vielä kiinni.

    VastaaPoista
  8. Olin katsomassa ja tunsin myötähäpeää. En tiedä onko mielestäni kovin kaunista esitellä rintojaan mekosta niin, että ne oikein tursuavat sieltä yli. Jokaisella toki omat kauneusihanteensa. Silmämeikki näyttää kuvissa kivalle, mutta miks kasvojen väri on muuta kroppaa huomattavasti vaaleampi?

    VastaaPoista
  9. heh, noista jatkoista samaa mieltä siinä suhteessa, että hyvä se jatkopaikka ja musiikki yms. oli, se oli vaan ihmisistä kiinni minkälainen meno.
    ps. Lauloit hyvin Lady Gagaa :D

    VastaaPoista
  10. anonyymi: mähän en asialle mitään voi ku mekko tilattiin kuitenki mun kokojen mukaan, joten oletin et se on sopiva. palauttaakaan sitä ei voinu ja jouduin viemään jo yhden mekon myyntiin niin en ruennu samaa tekemään enkä olis kerenny edes saada uutta mekkoa:D ja naama on vaaleempi ku muistin vasta päivää ennen tansseja et pitäs ostaa sopivan sävynen meikkivoide, noh päädyin sitten ilmeisesti liian vaaleeseen

    VastaaPoista
  11. siiis just tuollai on hyvä, että ku on hiukset auki olkaimettoman mekon kanssa :D ja tuo mekko on kyllä niiin täydellinen!

    VastaaPoista
  12. ihan sitä vaan, että jos olet huomannut että mekko on sulle liian pieni sitä voi käyttää ompelijalla?? ja näyttää kyllä oikeesti tosi törkeelle, että rinnat pursuaa yli + et varmasti näyttä tyhmälle jos ei oo sun otsalla musta enemmänkin näyttää tyhmälle se, että ne on siinä otsalla kauheen teinimäiselle, jota et mun mielestä ole..

    VastaaPoista
  13. Voi jestas noita kommentteja. Kaunis mekko, kaunis sinä! :) Plus, ihanasti nuo hiukset!

    VastaaPoista
  14. sulla meni lujaa jatkoilla... :D

    VastaaPoista
  15. olit niin nolo jatkoilla, kaikki vaan nauro sulle. onnee.

    VastaaPoista
  16. anonyymi: tiiätkö mitä, ihan helvetin sama mulle:D jos mulla on kerran elämässä vanhojen tanssit nii pitäähän mun irrotella kunnolla. toisin ku eräitten jotka vaan napottaa nätisti nurkassa nauramassa muille.... kannattais ehkä vähän löysätä ruuveja:D

    VastaaPoista
  17. voihan sitä juoda ja vaikka vetääkin överit, mutta ei tartte nolata itteensä?

    VastaaPoista
  18. anonyymi: siinä överitilassa ei pahemmin pysty ajattelee mitä tekee, saati sitten miettimään et oonko mä nyt nolo omg. onpahan jotain mitä muistella vanhana:D ja nyt huom en julkase enää näitä ''olit niin nolo'' kommentteja, et jos joku haluaa nyt väkisin sen mulle kertoo niin voi tulla sanoo ihan suoraan. sitäpaitsi mieluummin mä oon nolo ku tylsä:D

    VastaaPoista
  19. mielummin vetää täysiä kun katsooo muita nyrpeinä ja muistelee jälikikäteen miten hölmöjä muut olivat.

    hyvin lauloit,seuraavaan idolsiin.

    VastaaPoista
  20. onkohan sulla pahastikkin jotain vikaa päässäs?

    VastaaPoista
  21. nyt on pakko kommentoida ensimmäisen kerran..
    oii mekkos olis kaunis!<3 ja itsekin näytit ihanalta prinsessalta:) olin katsomassa vanhoja ja kun astuit ensimmäisena siihen lavalle roopen kanssa olin että woww:) beautiful:)) mutta sitten tuli oikeasti tukala olo puolestasi koska mekkosi alkoi valua:( mutta onneksi tansseissa ei mtn katastrofia tapahtunut! (jatkoista nyt tosin huhutaan:D) olit upeana!<3 ensin kun aloin blogiasi lukemaan nii ajattelin että joo ei nolo blogi! mutta sitten sen jälkeen kun kerroit että et oikeasti ole pinnallinen käsitykseni muuttui ihan täysin! koska minuakin tullaan sanomaan pinnalliseksi ja puhutaan seläntakana että olen pinnallinen mutta jos ei tunne niin voiko tietää? mutta sitten yksi kaevrini johon tutustuin vasta sanoi että olen pinnallinen se tuntui pahalle mutta siinä näki vain etten uskalla luottaa häneen koska käsitys minusta oli tuollainen, niinkuin sanoit minullakin on vain muutama jotka minut oikeasti tuntee! ja se riittää minulle mutta ne jotka eivät minua tunne voisivat pitää turpansa kiinni koska muuten joudun olettamaan sen johtuvan kateudesta;)
    keep on going girl<3
    (haluaisin kirjottaa nimellä mutta se vaatisi enemmän rohkeutta mitä minulla ei näytä olevan:D mutta ihanaa että sinä uskallat)

    VastaaPoista
  22. mun mielestä toi mekon väri on tosi hieno! mut harmitti vaan sun puolesta että tissit vilkku.

    VastaaPoista
  23. anonyymi: sanoppa muuta:) hehe enpä oikei usko et mun laulu on kuulostanu hyvältä, varsinkaan siinä promillemäärässä....

    anonyymi: on varmasti, tääkin kenties siksi että ''olin nolo''?:D mun mielestä päässä on vikaa sillon jos ei uskalla olla nolo

    anonyymi: kiitti paljon!<3

    anonyymi: joo arvaa harmittiko mua se:s ei ollu kivaa ku piti kokoajan nostella sitä mekkoo ettei vaan liikaa näkyis

    VastaaPoista
  24. öö en oo ikinä kuullutkaan tollasesta etikettimokasta, mitä joku tossa alussa sanoikin :D aika monella muullakin siellä kyllä tais olla hiukset auki ja olkaimeton mekko.. sulla oli tosi kaunis se puku muuten, ihan sellanen uniikki! :)

    VastaaPoista
  25. sun mekko oli aivan ihana<3 sitä on kyllä kannattanu oottaa! ja ei todellakaa kannata välittää noista kommenteista '' olit nolo ja häpeen sun puolesta '' Olin kahtomassa tansseja klo. 11 ja en todellakaa kiinnittäny huomiota tippuko sulta mekko vai ei.. Joillaki ei näytä olevan elämää ku pitää kyyliä näkyykö tissit vai ei! Ja todellakin voin sanoa että iisalmi on paskanpuhujien ihmemaa, heti ku menee vähän jonkun kaa sukset ristiin tai jos ei tunneta ollenkaan niin puhutaan samantien paskaa.. säälittävää...

    VastaaPoista
  26. sulla on ihan oikee asenne ton nolostumis jutun kohal!

    VastaaPoista
  27. http://www.helsinki.fi/jarj/wio/Vuosijuhlaohjeita.pdf

    "Hiukset
    Pitkät hiukset ovat aina kiinni. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos hiukset ovat sen pituiset,
    että ne saa kiinni, ne laitetaan kiinni."

    Helsingin yliopiston juhlaetikettiopas.

    VastaaPoista
  28. Vau, onpa nätti mekko! Silmänruokaa ei ole ikinä liikaa, joten kyllä tuollaista povea kelpaakin esitellä! Toivottavasti vietit ikimuistoisen päivän. Kaikkea hyvää sulle alkavaan kevääseen! :-)

    VastaaPoista
  29. No olihan nuo kiinni mut kiinni voi olla muutenkin kun jollain tiukalla nutturalla??:D

    VastaaPoista
  30. Olit tosi kaunis mekkoinesi :> keep on going !
    -shagg

    VastaaPoista
  31. Olet kyllä ollut hirmu nätti ilmestys mekkoinesi:)

    -Mona

    VastaaPoista
  32. ihan mieletön toi mekko, tykkään ihan sikana! :)

    VastaaPoista
  33. Vanhojentanssit ei ole sama asia, kuin akateeminen vuosijuhla....

    Jos lukioon hakemisen suurin syy oli vanhojentanssit niin kannattaa pyrkiä yliopistoon ja valita sieltä sellainen puoli mikä harrastaa paljon akateemisia pukujuhlia. Itse en vanhojentansseja ole tanssinut, mutta yliopistossa opiskelessa on alkanut kaappiin ilmaantumaan hienoja juhlamekkoja. Johtuu ehkä myös siitä, että haluan aina ostaa uuden mekon uusiin juhliin. Tämä ei ehkä ole kaikista opiskelija kukkarolle halvin ratkaisu...

    VastaaPoista
  34. "Anonyymi sanoi...
    etikettimoka, ei saa olla hiukset auki kun on tollanen olkaimeton mekko."

    Joo, on etikettimoka pitää hiuksia AUKI, mut se nyt ei liity tähän mitenkään, koska Senjan hiukset on kiinni. :D

    VastaaPoista
  35. osaisitko suositella iisalmesta hyviä kampaamoja? varsinkin mistä hienon kampauksen saisi, ite nimittäin oon varailemassa vanhoihin kampaajaa:)

    VastaaPoista
  36. anonyymi: en käy ite kovin usein kampaajalla, mut sillon ku käyn niin oon käyny marleenassa (samoin vanhojen tansseja varten) ja oon kuullu muiltaki paljon kehuja marleenasta:)

    VastaaPoista
  37. Minkä nettisivun kautta tilasit tämän puvun?

    VastaaPoista
  38. anonyymi: tais olla shop in dream:)

    VastaaPoista
  39. Huhhuh, oikeen pistää kiehumaan, kun lukee noita "nolo"-kommentteja. Miten ihmiset aina jaksaa haukkua ja valittaa.

    Mutta joo, toi sun mekko on unelma, pitää oikeesti myöntää, et just ennen vanhojen tansseja mua oikeen alko harmittaa, kun näin sun mekon ja sitte olisin ite halunnu just tuollasen:D Olihan mä löytänyt itellenikin unelmamekon, mutta eiks se nii mee et ruoho on aina vihreempää aidan takana:D

    Koita jaksaa noitten anonyymejen kanssa!

    VastaaPoista
  40. Tää on aika vanha postaus jo mut aloin miettimää missä muka menee nolouden raja että ootko nolo vai et,kuka sen oikee määrää ? :D Must on nolompaa tulla tänne anonyyminä kommentoimaa tollasta ku ei uskalla tulla kasvotusten sanomaa. Ja eihän se niitten asia oo että miten käyttäydyt ,koska jos niitä häiritsee se ni minkä takia pitää seurata silti kuitenki sun tekemisiä..kumma juttu :D

    VastaaPoista