1.3.2011

details


Tällä kertaa nyt vaan tällasia kuvia, naama ei nimittäi ollu oikein edustuskunnossa. Mun pitäs lukee biologiaa ku torstaina ois uusintakoe, vähän meinaa asiat olla unohduksissa ku kurssi oli viime vuonna ja tein tunneilla muutenki vaan muitten aineitten läksyjä ja kaikkee mahollista, ei ihmekään et kokeesta tuli nelonen... Tuttuun tapaan tietysti nukahdan aina ku avaan kirjan, joten saas nähä pääsenkö sitä uusintakoetta edes läpi. Lukio on niin mun juttu!

Pakko sanoo et oon tosi pettyny viikko sitten startanneeseen uuteen muodin huipulle -kauteen. Ekan jakson asut oli kaikki suoraan sanottuna karmivia enkä tykkää uusista ohjelman luotsaajista ollenkaan. Ootin paljon enemmän ku eka kausi oli kuitenki melko hyvä, sain sillon jopa koottua kollaaseiks blogiin aina mun lemppariasut mut nyt ei ollu toisessakaan jaksossa mitään erityisen kivoja asuja. Jussi ja Leni oli kuitenki lemppareita tän jakson perusteella, mut niittenki luomukset ois voinu olla vähän erilaiset mun makuun. Onko mulla harvinaisen valikoiva maku vai onko joku muukin pettyny tähän kauteen?:D

6 kommenttia:

  1. täydellisen värinen toi sun jakun alla oleva paita! mistä se on? :)

    VastaaPoista
  2. täydellisen värinen toi sun jakun alla oleva paita! mistä se on? :)

    VastaaPoista
  3. ihan täydelliseltä vaikuttaa toi asu!

    VastaaPoista
  4. Itekki olin nii pettyny toho muodin huipulle toisee kauteen, etten jaksanu ekan jakson jälkee kunnolla ees seurata sitä ... mut leni on munki lemppari:)

    VastaaPoista