30.3.2011

human hair weave

Nyt sitä lupailemaani pidennyspostausta. Mä tosiaan tilasin tällä kertaa clip-onien sijasta hiusosioo hairtradelta. Kyseessä on siis toosi pitkä hiusosio, josta saa ite leikattua mieleisensä määrän pidennyksiä minkä levysenä vaan haluaa. Clipsit mä leikkasin edellisistä pidennyksistä, mutta niitä pystyy myös tilaamaan erikseen. Ajattelin havainnollistaa vähän kuvien avulla että miten mä sain hiusosioista clip-onit itelleni väsättyä.

 Lähtötilanne, jossa hiusosio vielä leikkaamattomana.

Ratkoja klipsien irrottamista edellisistä pidennyksistä varten, sekä tietysti neula ja lankaa. Sakset unohtu kuvasta. Alemmassa kuvassa käytössä olevat klipsit, jotka on mun kahdista edellisistä pidennyksistä. Huh sain vihdoin heitettyä pois ne mun ihan ekat pidennykset, ne oli ihan järkyttävässä kunnossa mut säilytin ne just siltä varalta et saatan tarvita klipsejä niistä joskus. Mun ekat pidennykset oli rapunzel of swedeniltä ja niissä oli tollaset pienet mustat klipsit, kun taas uudemmissa hairtraden pidennyksissä isot ruskeet.

Sitten vaan leikkaamaan pidennysosioita oman mielen mukaan. Osio kannattaa taittaa kaksinkerroin niin lopputulos on paksumpi.

Klipsit kannattaa ommella tiukasti kiinni moneen kertaan klipsissä olevan reiän läpi, että klipsit ei pääse löystymään.

Siinä vielä lopputulos. Mä ite sain aikaseks siitä yhestä isosta pidennysosiosta yhden ison neljän klipsin osion, kaks isoo kolmen klipsin osioo, yhen kahden klipsin osion ja oiskohan ollu 8 yhden klipsin osiota. Tykkään ite niistä yhden klipsin osioista ku ne saa tosi korkeelle laitettua ilman että näkyy ja ne tuo kivasti tuuheutta ku ne saa ihan ylös ja tyveen asti.

Pidennyksistä vielä sen verran, että mä en todellakaan suosittele rapunzel of swedenin pidennyksiä. Ne meni tosi äkkiä tosi huonoon kuntoon ja seassa oli kuituhiuksiakin vaikka piti olla 100% aitoo ihmisen hiusta. Hairtraden edellisiin pidennyksiin olin melko tyytyväinen vaikka nekin alko huonontumaan jo paljon, mut ne kerkes olla mulla paljon pitempään ku rapunzelin pidennykset. Suomalaisesta dreamhairista mulla ei oo omia kokemuksia, mut oon kuullu et siellä on hyviä pidennyksiä. Hinnat tosin on suolasemmat dreamhairissa ku ulkomaisissa pidennysnettikaupoissa.

Mä suosittelen kyllä clip-oneja kaikille jotka vähänki hiuksiinsa haluaa pituutta ja tuuheutta. Mun omat hiukset ei oo vaurioitunu klipsien myötä yhtään ja musta on hyvä et ne saa otettua pois ku haluaa ja käyttää niitä millon haluaa. Mä ite en pidä pidennyksiä oikeestaan muualla ku koulussa, koska otan ne yleensä heti kotiin tultuani pois päästä että päänahka saa hengittää. Klipsit ei hierrä yhtään eikä tunnu missään, ja ennen kaikkee ne ei näy jos ne vaan osaa laittaa oikein.

Ja tosiaan jos omistaa jo ennestään clip-onit ja haluaa uudet pidennykset, nii kannattaa tilata tota hiusosioo ja ommella siihen ite ne vanhat klipsit. Toki voi tilata kokonaan uudet clip-onit jos ei jaksa ommella, mut halvemmaks tulee kun tilaa hiusosioo:) Tossa hiusosiossa on sekin hyvä puoli et hiuksia on enemmän mitä clip-oneissa, ainaki noissa hairtraden.

8 kommenttia:

  1. Mukavan väriset pidennykset.:)

    VastaaPoista
  2. Mulla on rapunzelin pidennykset ollu nyt reilu 5kk, ja hyvässä kunnossa on edelleen, vaikka käytän joka päivä, oon nukkunu nämä päässä ja kiharran/suoristan monta kertaa viikossa :D

    VastaaPoista
  3. Mulla on juurikin nuo samat hiukset hairtradelta mutta sävyä jet black. Nyt ollut käytössä yli vuoden ja edelleen ihan hyvässä kunnossa. Nappi ostos siis:)

    - Mona

    VastaaPoista
  4. onko noitten pidennyksien väri darkest brown vai mikä? ku oon ittekkin tilaamassa hairtradelta pidennykset, ja noi näyttäis mun hiusten värisiltä :)

    VastaaPoista
  5. tee postaus siitä miltä näytät ilman noita pidennyksiä! :)

    VastaaPoista
  6. Voisitko pistää linkkiä sille sivulle, mistä löytyy just nuo sun pidennykset?:) Oon yrittäny ehtiä tuolta hairtraden sivulta tuota hiusnauhaa, mutta ei vaan löydy. Ja just mielellään suoraan sinne hiusnauhaosioon.

    VastaaPoista
  7. anonyymi: http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_21 :)

    VastaaPoista