23.3.2011

I can be your treble baby you can be my bass

Jee teoriatunnit ohi! Enää ois kolme ajotuntia ja sitte heti synttäreistä seuraavana päivänä (4.4) mulla on teoriakoe. Saas nähdä miten käy... Ihanaa saan nukkua taas rauhassa päikkärit ja kerkeen tehä kaikkee mitä en oo kerenny tehä nyt reiluun kuukauteen teoriatuntien takia. Tarkotus ois ainakin jatkaa kesäkuntoon projektia nyt ku kerkeen käydä taas salilla:) Nyt viime aikoina mun liikunta on koostunu lähinnä koulun liikuntatunneista ja sitte kotona satunnaisista kyykyistä ja vatsiksista. 

Koululiikunnasta puheen ollen mulla oli tänään luistelua jossa muuten en tosiaankaan ollu parhaimmillani:D Oon mä mielestäni ennen ollu ihan ok luistelee, mut viime kerrasta onki muutama vuos aikaa. Edellisillä kerroilla oon sitä paitsi luistellu hokkareilla mut nyt ei löytyny mistään niin oli pakko luistella kaunoilla. Mun jalat oli ihan sisäkierrossa enkä yhtään hallinnu tekniikkaa jostain syystä. Sitä etten osannu jarruttaa en voi kuitenkaa laittaa kaunojen piikkiin, en oo nimittäin osannu oikeestaan ikinä jarruttaa luistimilla vaan oon vaan törmänny suoraan seinään tms:D
Tänään päällä oli kirpparilta joskus muutama kuukaus sitten 80 sentillä ostettu harmaa jakku. Tykkään noista mustista yksityiskohdista, en itseasiassa edes heti tajunnu noita vaikka tollaset nyt ''in'' onki. Haluisin ihan sikana sen h&m:n nuden jakun jossa on tollaset mustat palaset, jos joku tietää mitä jakkua tarkotan:) Pitäs muuten käydä pitkästä aikaa kirpparilla joku päivä, en oo käyny moneen viikkoon kirpparilla nyt. Toisaalta edellisillä kerroilla ku oon käyny nii en oo löytäny yhtään mitään joten en oo siks varmaan ajatellukaan kirpparille raahautumista. Käyköhän siellä sitten nykyään enemmän porukkaa ku ennen ku nykyään ei löydy enää mitään kivaa?

Apua miten nopeesti viikko muuten menee, kohta on taas perjantai! Katotaan jos selviäisin vielä tän viikonlopun vesilinjalla ku kuitenki oon onnistunu olee nyt yli kuukauden juomatta, join nimittäin viimeks vanhojen jatkoilla jotka oli siis 18 helmikuuta. Synttäriviikonloppuna pitääki sitte ottaa koko reilun kuukauden edestä:D

Britney Spears feat. Will.I.Am - The big fat bass

5 kommenttia:

  1. anonyymi: ei nyt sentää, noi sortsit on sitäpaitsi niin löysät et ei oo mahollista:D

    VastaaPoista
  2. kenen kanssa meinasit baariin kun täytät 18?

    VastaaPoista