14.3.2011

I can't steal you like you stole me

Mulla oli tänään heti ekalla tunnilla uintia ja kaiken lisäks uinticooper, josta selvisinki sitte yllättävän hyvin. Vähän kyllä hirvitti mennä heti loman jälkeen uimaan ku lomalla tuli _hieman_ syötyä.... Mut niinhän sitä pitääki;) Mulla ois alkanu heti perään seuraava tunti mut menin suosiolla kotiin pesee uimahallin hajut pois ja laittautumaan. Tällasta sit pääty päälle:

Kivat lumikinokset - not. Tänään on tupruttanu ihan kunnolla lunta vaikka mä jo niin oon elätelly toivoo et se kevät vihdoin tulis. Asiaa ei auta ollenkaan se et etelä-suomen suunnalla jo aika monessa paikassa oli melko sulaa verrattuna niihin hankiin mitä täällä on.

Nyt rupeenki sitte pähkäilee huomisen asua ja katotaan jos jaksaisin tehdä vaikka vähän vatsiksia, hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

ps. 20 päivää synttäreihin!

3 kommenttia:

  1. harmittaako sua nykyään ku lopetit siinä tansssiryhmässä? jäikö sulla sinne kavereita? aiotko vielä jatkaa tanssia? miksi muuten lopetit?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: ei harmita ku nyt on ollu paljon enemmän aikaa kaikelle muulle. lopetin osittain siks mut pääasiassa siks että en tykänny ku homma alko mennä liian voimistelupainotteiseks mun makuun. saatan jatkaa toisessa ryhmässä myöhemmin, en oo päättäny vielä varmuudella:)

    VastaaPoista