27.3.2011

I don't think I can be anything other than me

Muut saattaa käyttää lauantaiyön juhlien mut ite väännän postausta:D Oon saanu tänään yllättävän paljon enemmän aikaseks ku yleensä lauantaisin, kävin nimittäin kaupungilla metsästää kangasta, järkytyin kirpparin muodon muutoksesta, ostin synttärijuttuja itelleni, kirosin ku en onnistunu ottaa kuvia ajastimen kanssa ku tarkennus oli mitä oli, tein ruokaa, katoin leffaa ja löllin vaan kainalossa. Ruuasta puheen ollen, mun piti kuvata tuotokseni mutta arvatkaa vaan muistinko. Tällä kertaa ruokalistalla oli ristikkoperunat, kanafileet sekä pippurikastike. Kastike oli kyllä kaiken huippu, sitä ois voinu syödä vaikka ihan sellasenaan ku oli niin hyvää. Harvoin onnistun näin hyvin kokkailuissa! Leffa oli maailman surkein, en ees muista sen nimeä. Vuokrattiin itseasiassa toinenki leffa mut ei jaksettu kattoo sitä, sen sijaan katottiin telkkarista roastia. Oon nähny siitä pari jaksoo ja david husselhof jakso oli kyllä loistava, sen jälkeiset pari jaksoo on ollu aika huonoja ku en oo tienny niitä tyyppejä jotka siellä on ollu hiillostamassa. Tietääkö kukaan ees tota ohjelmaa vai oonko ainut?

Koklailin tänään eri vaatteita huvikseni ja tossa taitaa olla ainut kuva mihin oon suht tyytyväinen. Ei tosiaan oo helppoo säätää kameran itselaukasimen kanssa ku pitäs keretä hypätä kameran eteen silleen et se kerkee tarkentaa muhun. Ostoslistalla on siis kaukolaukasin ja jalustinki ois ihan kiva.

Onneks otin hiuspehkosta kuvia, en nimittäin ollu ees tajunnu että miten kauhee juurikasvu mulla on. Pääasia tossa kuvassa yrittää ainaki olla silti toi nuttura, koska mä uskalsin pidennysten avulla väsätä kerranki sellasen itelleni. Ens viikolla pitäs tosiaan tulla uudet pidennykset niin nyt voi hyvällä omalla tunnolla laittaa nuo nykyset (lopullisesti) pilalle.

Oonko jo hehkuttanu et miten paljon tykkään the pretty recklessistä? Ei yhtään mun tyyppistä musiikkia mut jostain syystä oon ihan rakastunu. Vaihtelu virkistää!

Pakko oli ostaa noi räpsyttimet ku on niin kivan malliset. Mä en tajuu et miks ihmeessä tekoripset on yleensä koko matkalta samanpituset, näyttää jotenki tosi tyhmältä mun makuun. Kattelin tollasia samantapasia ripsiä jo aiemmin missä sisäreunan ripset oli vielä lyhyempiä ja ero vielä isompi ulkonurkkaan ku noissa. Niitä ripsiä ei kuitenkaan ollu niin päädyin noihin, onhan noi paljon blingimmätki.

Kiva kimalleluomari, i like! Mulla itseasiassa oli jo toi sama mutta oon vissiin hävittäny sen jonnekki niin päätin ostaa uuden. Kuitenki mun tuurilla löytyy heti se vanha ku oon lakannu ettimästä...

Meikkivoidekokeiluun pääty tollanen yksilö, mulla on muistaakseni joskus ollu tota mut en muista yhtään millasta jälkee tuli.

Nyt vihdoin nukkumaan, muistakaas kaikki siirtää kelloja!;)

4 kommenttia:

  1. ihana toi ruutupaita, polvisukat ja ristikoru yhdistelmä!! :)

    VastaaPoista
  2. tee joku mielipidepostaus, vaikka siitä että mitä mieltä oot siitä, että ihmisiä "tuomitaan" ulkonäön perusteella eikä sitten edes tutustuta ja oletko itse kokenut tälläistä?

    VastaaPoista
  3. Mä kans katoin sen Hasselhoff-jakson. Musta tuommonen tv-formaatti on ylipäätään aika outo: haukutaan aika rajuin sanoin ja nauretaan toisten kustannuksella. Vain Amerikassa.. :D

    VastaaPoista
  4. Kauheeta aina lukee krapulassa sun blogia kun aina hirmu herkkua ruokia,onneks ei ollu kuvia! :D

    VastaaPoista