27.3.2011

kauluspaita+neule

Huh oon ihan poikki, näpyttelin tossa just varmaan yli sataan postaukseen tunnisteet. Ajattelin et ois jo aika laittaa sellaset ku ainaki ite oon kokenu tunnisteet hyödylliseks ku oon ettiny jonkun blogista jotain. En laittanu tunnisteita kuitenkaan kaikkiin postauksiin, vaan jätin käymättä läpi melkein kaikki viime vuoden postaukset. Tinypic on nimittäin muutenki raiskannu niitten kaikkien vanhojen postausten kuvat kauheeks pikselimössöks niin parempi vaan jos moni ei eksy niihin postauksiin. En oo pystyny lataamaan kuvia uudestaan koska mulla ei yksinkertasesti oo tallella niitä kaikkia.

Nyt kuitenki asiaan, eli kauluspaita+neule trendiin. Oon törmänny tähän ilmiöön muutamissa blogeissa (arvatkaa vaan oliko vaikeeta rueta ettimän niitä kuvia mitä oon nähny joskus varmaan viime vuoden puolella) ja testasin itekin ihan kotikäytössä kyseistä trendiä.

 (kuvat: auroran henkarit)

 (kuva: just my imagination)

Päädyin ite kokeilee kyseistä trendiä kokonaan valkosena, koska all white on nyt pinnalla (joo tiedän et housut on mustat eli melkein all white). Tulin viimestään nyt siihen lopputulokseen että muhun toi trendi ei iske, ei ainakaan mun itteni päällä. Mitä mieltä te ootte,
hot or not?

Tää nyt oli vähän tällanen turha postaus, mutta vaihtelun vuoks tein tällasenki.

6 kommenttia:

  1. not mun mielestä :) jotenkin liian.. hmm en oikeen tiä mut ei iske kauheesti :-D

    VastaaPoista
  2. mun mielestä toi on ihan kiva mut ei ehkä sun tyyliä:)

    VastaaPoista
  3. not, nimittäin musta tuo rippikoulutyttö-tyyli ei sovi kellekkään!!

    VastaaPoista
  4. musta toi näyttää ihan kivalle :) mut en vaan just ite osais kuvitella päälleni tuommosta yhdistelmää

    VastaaPoista