29.3.2011

let the rain wash away all the pain of yesterday

Kävin tänään vilkasee mun ruotsin kirjotusten tulokset ja en ollu uskoo silmiäni. 168 pistettä! En tajunnu lapusta mitään ja pähkäilin et voiko se olla mikään muu pistemäärä, koska en tosiaankaan oottanu niin hyviä pisteitä. Okei saattaa kuulostaa jonkun mielestä tosi pieneltä määrältä kun maksimi pistemäärä on kuitenki reilut 200, mut mulle toi on tooosi hyvä tulos. Oon mä aina ollu ihan ok ruotsissa, mut en todellakaan hyvä. Kokeet varsinki on kussu ja aina oon saanu kutosella alkavan numeron vaikka kuinka oisin päntänny, mut sitten kirjotuksista saanki näillä näkymin C:n vaikken edes oikeestaan lukenu! Ootin ihan oikeesti että meen korkeintaan rimaa hipoen läpi, mut onneks kävi tuplasti paremmin.

Siinäpä päivän asua. Mulla on taas vaihteeks melkein joka päivä ongelmia keksiä kiva asu, hieman oudosta syystä kylläkin. Mua nimittäin harmittaa et päälle päätyy aina tutut ja turvalliset vaatteet ku kaappi on pullollaan käyttämättömiä vaatteita. Oon nyt yrittäny kovasti pohtia käyttämättömistä vaatteista asuja mut lopulta en oo keksiny mitään ja päälle on päätyny taas samat vanhat moneen kertaan nähdyt vaatteet.
Omasta mielestäni ongelman ainut ratkasu on tilata uusia vaatteita joille jopa voisin keksiä jotain käyttöä... Toivottavasti saan paljon synttärilahjaks rahaa niin pistän forever21:lle tilauksen menemään + meen pääsiäismaanantaina töihin josta tulee aika kivat lisäliksat vaatetilausta varten.:)

Synttäreistä puheen ollen, miksei missään myydä tiaroita? Okei glitterissä varmasti myydään, mut arvatkaa vaan onko täällä glitteriä. On varmaan muutenki lapsellisuuden huippu et mä haluan tiaran mun synttäreille:D

Kävin perjantaina kirpparilla ja mukaan tarttu pari juttua joita en oo vielä esitelly, eli tässäpä ne:
Ei yhtään mun tyylinen valkee läpikuultava printtipaita. En tosiaan tiiä miks ton päädyin ostaa, ehkä mun pää huus oranssin nimeen ku siihen on tullu törmättyä nyt joka tuutissa. Oon muutenki monesti kaipaillu jonkinlaista printtipaitaa.

Ekanaki toi on ton paidan selkäpuoli eikä etupuoli:D Ton selän yksityiskohdan takia päädyinki ostaa ton paidan, en vaan tiiä et mitä käyttöö mä tolle keksin.

Kauan kaivattu villahame! Tää oli kunnon jättiläinen mut hurruuttelin sitä ompelukoneella kapeemmaks ja lyhyemmäks. Rupesin kaventaa ensinäki väärältä puolelta ku en tajunnu kääntää hametta nurin, mut kaiken huippu oli se ku lyhentäessä ompelin hameen umpeen. Ei tullu mieleen et se hame pitää ommella vähän niinku koko hameen ympäriltä eikä siitä päältä:D Vihdoin ku sain hameen ommeltua oikeella tavalla niin jälki oliki kauheeta sokkeloo ja tosi epätasasta. Varmaan vaikee arvata miksen tosiaankaan halua sellaselle vaatetusalalle missä pitää ommella...

Mun pidennykset tuli tänään! Noita tämänkin postauksen kuvien reuhkaa katsellessa oon älyttömän onnellinen et pääsen noista vanhoista vihdoin eroon. Ompelin tänään semmoset kevyet neljä tuntia uusiin pidennyksiin klipsejä, huhhuh. Niistä pidennyksistä sitten lisää myöhemmin, ajattelin että ajastan postauksen päivälle niihin liittyen:)

10 kommenttia:

  1. Oletko jo päättänyt millaisen tatuoinnin aijot laittaa?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: en oo ihan täysin varma vielä, mulla on nyt aika monta vaihtoehtoa mistä pitäs osata päättää:D suunnitelmissa ois jonkinlainen lintu tai sitten ankkuri

    VastaaPoista
  3. Hei, jos tiaraa kaipailet niin tässä ainakin ois yks jonka sais tilattua netistä :)
    http://www.happyfashion.fi/tiarakampa-hearts-p-1223.html

    Ymmärrän hyvin sun ongelmaa, koska mä oisin halunnut vanhojentansseihin tiaran tai jonkun hiuskoristeen, mutta lähin glitter tms. kauppa on noin parin tunnin ajomatkan päässä.. :D

    VastaaPoista
  4. ansssuu: kiitti vinkistä, harmi vaan et en kerkee tilata tota viikonlopuks mennessä :s

    VastaaPoista
  5. Ei sulla sattuis vielä olee tota 'valkeeta läpikuultavaa printtipaitaa' tallella ja oisit valmis myymään sen? =D

    VastaaPoista
  6. xena: riippuu ihan paljonko oisit valmis maksaa ku saatan mä tota vielä joskus haluta käyttää:D

    VastaaPoista
  7. Tosi vaikee sanoo ku en tiiä paljon oot ite tosta maksanu tai paljon se on maksanu ihan uutena.. mut oisko joku 5-10e mitään? =D + sit postikulut tietenki

    VastaaPoista
  8. xena: juu kuulostaa ihan hyvältä:) mulla ei oo vaan oikeen hajuu noista postitusjutuista eikä postikuluista ku en oo lähettäny mitään vaatteita ikinä

    VastaaPoista
  9. No en mäkään oikeen tiiä miten ne menee, en oo hirveesti niihin perehtyny :D eiköhän ne jostain esim. postin sivuilta selviä :)

    VastaaPoista