22.3.2011

let the wind blow

Voi hemmetti mikä keli tuolla ulkona oli tänään, mulla meni oikeesti hermot:D Okei oli ihan lämmintä, mut tuuli oli kyllä aikamoinen. Vaikka multa noita kiloja löytyyki nii hyvä että pysyin ees pystyssä. Pistän tuulen syyks alla olevat asukuvat, ei nimittäi kuvaamisesta tullu mitään ku hiukset meinas lähtee päästä ja kädet jääty nii en saanu vaatteita saati sitten tota korua aseteltua yhtään. Seliseli.. Mut nyt oon kuitenki ollu pari päivää postaamatta niin pakko kai se on tyytyä vaihteeks huonoihinki kuviin. Mulla oli tosiaan eilen ruotsin kirjotukset, jotka meni miten meni. Mä en oikeesti osaa sanoo yhtään et miten ne meni ku oon niin huono arvioimaan. Kirjotelmat mulla meni ainakin päin persettä, ajattelin about kaikki sanat ja lauseenmuodostukset englanniks mistä mua on aiemminki ruotsin kirjotelmissa rokotettu. On tainnu joskus eksyä ruotsin kirjotelmaan pari do-sanaaki:D

Tykkäsin tosta vihreen ja harmaan yhdistelmästä ja pääasia mulla oli saada toi neuletakki käyttöön ennen lämpimiä kelejä. Oli mulla kyllä kuuma toi päällä vaikka ulkona ton lisäks oli vaan kevättakki. Harmi ku on tullu käytettyä vaan kerran aiemmin tota neuletta tänä talvena, oon nimittäi aikas tykästyny ton alun vihaamisen jälkeen. Ainiin mulla oli tänään tekoripset ihan vaihtelun vuoks ja taas sain vaan todeta et ei ne käy mulle yhtään. Näytän jostain syystä ihan tyhmältä tekoripsien kanssa. Noissa oli vielä se ongelma et tuulen ansioista ne lähti reunoista vähän repsottaa, hyvä ettei irti sentään lähteny.

Mun pitäs olla lukemassa huomiseen kielenhuollonkokeeseen mut taidan kyllä ennemmin rueta nukkumaan kohta. Palaillaan huomenna toivottavasti vähän parempien asukuvien kanssa:)

P.S Jee mä tilasin uudet pidennykset! Tällä kertaa vähän lyhyemmät ku aiemmin, nimittäin vaan n. 46 sentin. Nää nykyset oli alunperin 55cm, ja esim. tästä näätteki et ne oli vähän liian pitkät vaikka mä heti niitä lyhensinki. Nyt tilasin clip-onien sijasta hiusnauhaa koska ompelen sitten nykyisissä pidennyksissä olevat clipsit niihin:)

P.P.S Blogilistalla ja bloggerissa molemmissa 100 lukijan rajat tavoitettu! Vielä jos saan bloglovinin kautta 100 tilaajaa niin sitten luvassa jonkinlaista arvontaa:) Hassua et monilla bloggaajilla on tuhansia tilaajia jo pelkästään bloggerin kautta ja musta yhteensä vajaa 300 tilaajaa tuntuu jo isolta:D

5 kommenttia:

  1. oot niin kaunis! voisitko tehdä videon miten laitat ton sun sivuotsiksen? itsekin yritän kovasti laitella tuohon tyyliin, mutta ei oikein onnistu :D ainakaa yhtä hyvin!

    VastaaPoista
  2. Miten saan näkymään blogini blogilistalla? Jostain syystä se ei suostu rekisteröitymään sinne tai mitään :/ Osaisitko auttaa edes jotenkin?

    VastaaPoista
  3. anonyymi: pitää kattoo jos saisin joku päivä kuvattua:)

    anonyymi: en muista enää et miten se tapahtuu, meet vaan siihen lisää blogi kohtaan ja teet niinku siinä sanotaan niin kyllä se onnistuu:) ja en oo ihan varma mut sun pitää ehkä olla rekisteröityny blogilistalle et pystyt lisää

    VastaaPoista
  4. tietääkö sun porukat tästä blogista? miten ne suhtautuu? :)

    VastaaPoista
  5. anonyymi: ei tiiä:D jos tietäis niin luultavasti lopettaisin tän koska ne kyyläis sitten kokoajan

    VastaaPoista