30.3.2011

second forever

Mun tekis mieli avautua ihan kunnolla mut tiiän etten voi. Niin moni asia saa mut raivon partaalle ja eniten mua potuttaa se et niin moni ymmärtää mut väärin. Aina mä oon kaikessa se paha, aina vika on mussa. Ihmiset ei oikeesti tajua että pinnan alla on niin paljon kaikkee muuta mistä niillä ei oo mitään hajua. On mussa paljonki vikoja, ja oon ihan oikeesti epäilly mun mielenterveyttä monen asian suhteen. Toisaalta ne asiat on ollu seurausta jostain mikä ei oo ollu mun syytä. Mun tekis mieli selittää täällä blogissa kaikki ihan kunnolla, koska mulla ei oikeestaan oo ketään sellasta ihmistä jolle voisin purkaa ihan kaiken kaikesta niin että se ymmärtäis mua eikä aina olis toisten puolella. Kuulostaa varmaan tosi sekavalta, mut en tosiaan voi täällä avautua ku kuitenki kyseessä on niin henkilökohtaset asiat. Pitäs varmaan perustaa livejournal tai joku sellanen, mut siinäki ois sit se ongelma et ketkä sitä lukis.

Oli mulla asiaakin, nimittäin tatuoinnista jälleen. Multa kysyttiin mun tatuointijuttujen tilannetta tällä hetkellä, ja ajattelinki jakaa teille ne kuvat mitkä tällä hetkellä pyörii mielessä. Mietin tottakai ihan rauhassa valmiiks et millasen tatuoinnin otan ja sitten vasta varaan ajan.

Edelleen suunnittelmissa vahvimmilla ois ottaa jonkinlainen lintu, tosin ton alimman jo aiemmin nähdyn kuvan kolmen linnun sijaan yks riittäis hyvin. Toi toisiks viimesen kuvan lintu ois aika passeli, tosin ottaisin sen tohon samaan kohtaan missä alimman kuvan tatuointi on. Ankkuriakin on tullu välillä mietittyä, mut jos päätyisin ankkuriin niin ottaisin tollasen yksinkertasen niinku tuo kuvassa oleva on. Ja tosiaan tatuoinnin otan yläselkään oikeelle puolelle, mikä on ainut varma asia siis tällä hetkellä:D

11 kommenttia:

  1. olisi hienoa jos kertoisit täällä hieman syvällisempiä mietteitä joten ole rohkea ja avaudu vapaasti! tykkään sun blogista kovasti :)

    VastaaPoista
  2. toki voit avautua täällä mutta kannattaa miettiä että miten ettei ihmiset taas käsitä asioita väärin. sen jälkeen varmaan lähtis monilta luulot pois

    VastaaPoista
  3. voin kertoo et tiiän miltä susta tuntuu ton alkutilityksen luettuani! ja mullakin on oikeella yläselässä tatska, hyvä valinta ;)

    VastaaPoista
  4. Kaikki vika aina sinussa? Luuletko, että kaikkia edes kiinnostaa niin paljo sun elämä, että ne jauhais siitä koko ajan tai ylipäätään sinusta? Joo-o.. never. taidat olla vähä harhaluuloinen:)mutta joo kiva toi sun tatuointis varmaan tulee olemaan ja älä välitä noista tyhmistä ihmisistä jotka valittaa koko ajan, että ootko ees harkinnu yms, se on sun oma päätöksesi ja piste. sinähän sen itse päätät mitä kehoosi haluat!=)

    VastaaPoista
  5. anonyymi: hankalaa vaan ku ei täällä kehtaa nimiä paljastaa tai mitään niin menis liian henkilökohtaseks:)

    anonyymi: jep:D

    idaida: kannattaa;)

    anonyymi: en mä oo väittäny et kaikki jauhais musta, et nyt ihan tainnu ymmärtää että mistä tässä on kyse:)

    VastaaPoista
  6. Tee sellanen aprillipila tänään et pistät jotkut ihan järkyt vaatteet päälle ja esittelet ihan pokkana täällä sen päivän asukseks ja et sun mielestä oli tosi onnistunut ja ihana asu !! :D

    VastaaPoista
  7. anonyymi: muuten hyvä mut otin jo asukuvat;) eihän sitä tiedä vaikka jonkun mielestä mun tän päivän asu oliski nii kauhee et sitä vois luulla aprillipilaks:D

    VastaaPoista
  8. Tatuointipaikaksi suosittelen Tino's Tattoota kun näköjään Kuopiossa meinaat sen ottaa :)

    VastaaPoista
  9. anonyymi: joo sinne just olen menossa:)

    VastaaPoista
  10. Heipsan! Löysin tänään blogis ja nyt oon lueskellu vanhoja postauksia, ihana blogi ja ihana sinä!! Olis ihanaa tutustua! :)

    T. 21v tyttö KPO:sta :DDD

    VastaaPoista
  11. Tää teksti on suoraan mun ajatuksista! En voi ymmärtää miten niin samankaltanen ihminen asuu ihan lähellä mua!:) Jos joskus nään sut jossain tuun heti mokkailee!

    VastaaPoista