17.3.2011

somebody mixed my medicine

Uskokaa tai älkää mut meitsi hiihti tänään! Nimimerkillä hiihtäny varmaan 3-4 vuotta sitten viimeks komeitten perselentojen ja erittäin hitaan vauhdin kera tottakai. Musta tuntuu et mun hiihtokammo on seurausta koululiikunnasta, nimittäi mulla on sen verran huonoja kokemuksia hiihdosta koulussa. Musta tuntuu et monen muunki nuoren hiihtoviha liittyy nimenomaan koululiikuntaan. Ite en tykkää siitä ku hiihto oli ala- ja yläasteella sellasta kilpailua ja opettaja tietty vahtas kokoajan numeron antamisen kannalta. Meillä oli yläasteella jopa hiihtocooper, siis mitä helvettiä? Pahinta oli kuitenki se hiihdon pakkopulla ku ei voinu hiihtää niinku halus vaan piti tehdä kaikkee järkättyä. Tän päivän kokemus hiihdosta oli kuitenki yllättävän hyvä ku saatiin mennä omia menoja eikä kukaan ollu kyttäämässä että miten hyvin kukaki hiihtää. Ehkä lisäpotkua toi mun söpöt sukset jotka oli vissiin suoraan jostain 80-luvulta:D Mutta minkäs teet ku ei oo pahemmin tullu hiihtoo harrastettua.

Oon saanu tänään yllättävän paljon aikaseks, tein nimittäin äsken äikän tekstitaidon vastauksen ja enkun elokuva-arvostelun. Mulla oli tänään kans kaks ajotuntia, joista ensimmäisellä auto sammui yhteen risteykseen varmaan viis kertaa. No mutta 1. mä ajoin ekaa kertaa eri autolla millä oon aiemmin ajanu joten siinä oli kytkin pikkusen erilainen ja 2. takana oleva auto tööttäili mulle ihan urakalla, miten siinä paineessa pystyy lähtee liikkeelle? Toisella ajotunnilla harjottelin ekaa kertaa parkkeeraamista ja opettajan piti aiikas monesti painaa jarrua mut handlasin mä sen parkkeerauksen kuitenki paljon paljon paremmin mitä odotin! Nyt oiski sitten kuus ajotuntia enää jäljellä.

5 kommenttia:

  1. Nätisti hiukset, sopii hyvin koko asukokonaisuuteen! :)

    VastaaPoista
  2. mä kans huomasin tänä talvena että hiihtäminenhän on oikeesti KIVAA :D tosiaan oon kans hiihtäny viimeks ehkä 6.lk ja mitä siitäkin nyt on.. kohta 7 vuotta? :D

    ja aivan ihana asu! sun tukkakin on tosi nätisti :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva toi paita :) Mun mielestä on tyhmää kun autoilijat tööttäilee autokoulun autolle, jokainen on kuitenkin joskus ollut siinä samassa tilanteessa..

    VastaaPoista