10.3.2011

tattoo

Mun tatuointikuume on kasvanu sen verran et oon melkeinpä täysin varma et otan synttärilahjaks itelleni tatuoinnin. Tarkotuksena olis oikeestaan ottaa kaks tatuointia, mä nimittäin haluan tatuoida nilkkaan tai johonkin muualle E-kirjaimen. Mun elämässä on (tai oli) tasan yks mies jonka haluan tatuoida itteeni, eli eppu. Aiemmin pohdinnassa oli tatuoida epun tassunjälki jonnekkin mut sit luovuin siitä ajatuksesta ku epulla oli niin isot tassut että tatuoinnista olis tullu melko iso ja ennen kaikkee epulta ois ollu mahdotonta ottaa tassunjälkee. Haluun kuitenkin ihan satavarmasti kroppaani epun pysyvästi ja päätin sen jo pari vuotta sitten.

Toisesta tatuoinnista mulla ei oo vielä muuta varmuutta ku et otan sen oikeen lapaluun kohdalle. Mulle tuli jostain syystä mieleen glitterin kyyhkysormus mut en oo ainakaan vielä onnistunu löytää kuvaa ton mallisesta tatuoinnista mistään. Ajatuksena oli ottaa sellanen melko keskikokonen kuva tosta kyyhkystä, tosin en tiiä miten pään ois siihen saanu sijotettua. Eilen selailtuani weheartit:iä törmäsin allaolevaan tatuointiin joka olis kyllä melko passeli ja toi mulla on nyt pohdinnassa. Haluun kuitenki kuulla teidän mielipiteen tosta, oisko tollanen kiva?
Ai että muuten ärsyttää, mulla on ollu synttärimekon metsästys nettisivustoilta muutaman päivän ajan käynnissä. Ihme kyllä tarjonta on ollu aika huonoo enkä oo löytäny ihan sitä mitä oon ettiny. Pari päivää sitten törmäsin topshopin sivuilla melko unelmamekkoon ja päätin jo että tilaan sen sitten kunhan tulen turusta. Mekossa oli kuitenki kaikkia kokoja jäljellä vielä tänään aamupäivälläki niin ajattelin et niitä on sitten vielä ens viikollakin. Noh kuinkas sitten kävikään? Blogeja selattuani törmäsin eräässä suositussa ulkomaisessa blogissa kollaasiin jossa oli myös kyseinen mekko. Menin sitte tarkistaa mekon kokotilanteen niin uskokaa tai älkää niin mekossa ei ollu ku paria isoimpaa kokoo jäljellä. Ja siis kokojen häviäminen oli tapahtunu enintään 6 tunnissa. Tää yks inhottava puoli on blogeissa, mut oon mä monesti tilannu itekin jotain mitä oon nähny toisessa blogissa.

Nyt siis mekon metsästys jatkuu epätoivosesti, oon käyny mielestäni kaikki varteenotettavat nettikaupat läpi mut ei vaan tärppää. Oisko jollain jotain ehdotuksia mistä mekko vois löytyä? Oon nyt siis käyny läpi asoksen, forever21:n, topshopin, newlookin, nellyn ja bubbleroomin sivut. Toki kivoja mekkoja on löytyny mut mun tuurilla missään niistä ei oo ollu kokoja.

17 kommenttia:

  1. kannattais ehkä alkuun ottaa yks tatska, ja sekin suunnitella hyvin. ite en varmasti ottas tollasta kyyhkytatskaa, ja jos oot niin epävarma et joudut lukijoilta kyseleen että onko hieno niin ei kannata ottaa. en sano tätä pahalla kun mietin vaan että jos aikoo koko loppuelämäkseen kuvan tatuoida niin kannattaa ottaa varmasti sellanen jota jaksat katella. Se eppu tatska kuulosti kivalta, entä jos ottasit ihan johonki kohtaan vaan "eppu"? :)

    VastaaPoista
  2. Kannattaa näyttää tatskaajalle kuva tuosta sormuksesta, niin se voi piirtää siitä sinulle tatskan. Eihän sinne valmiin kuvan kanssa ole pakko mennä :)

    Itselläkin on tatskakuume vaivannut jo vuosia, ideakin on takataskussa, vielä kun saisi sen hakkautettua ihoon asti.

    VastaaPoista
  3. Älä ainakaan ota tatuointiasi his master tattoossa....

    VastaaPoista
  4. anonyymi: oon jo melko varma tuosta tatuoinnista ja haluun vaan kuulla mitä mieltä muut on, tuskin lukijoitten kommentit vaikuttaa pahemmin mun päätökseen:)

    sinisilmä: pitäs vaan saada päätettyä et haluunko sen kyyhkysormuksen tapasen tatuoinnin vai ton mistä on kuva:D

    anonyymi: ajattelin vähä et otan kuopiossa:D

    VastaaPoista
  5. Kyyhkyset ovat söppäniä! :> minäkin oon miettiny tuota tatskajuttua, ja paikka minne minä ottaisin oisi tuo sormi :> tuohon reunalle joku kiva teksti. luultavasti etusormeen, mutta kun en tiedä mitä siihen raapustaisi niin se vaan venyy ja venyy :) Mutta kiva nähdä sit, millaseen lopputulokseen sinä päädyt tässä sun tatskaprojektissa!

    VastaaPoista
  6. jos kuopiossa otat niin suosittelen tinos tattootta.

    VastaaPoista
  7. ainiin ja toi kyyhkytatska ois hieno.

    VastaaPoista
  8. Minkä näköisen E:n otat? Jonkun koristeellisen vai jonkun pelkistetyn yms..? :)

    VastaaPoista
  9. mulla tuli heti mieleen, että mikset ottais E:tä ja siihen viereen pienen tassun? tulis aika söpö.
    itelle oon kans suunnitellu tassua, mutta on niin vähän aikaa edellisen tatskan otosta että pitää ehkä vähän pitää väliä :--D

    VastaaPoista
  10. ehottomasti tinos tattoo!

    VastaaPoista
  11. Ois tosi kiva jos postausit useammin :-)!

    VastaaPoista
  12. anonyymi: sattuneesta syystä en oo voinu postailla nyt viikkoon kunnolla, sitä ennen niin paljon oon pyrkiny postaamaan ku on ollu asiaa:)

    VastaaPoista
  13. Missä paikassa oot suunnitellut laittavas tatuoinnin? Minäkin suosittelen Tinos Tattoo- liikettä ku siellä on oikeesti ammattilaiset töissä. Mun yks tuttu laitto tossa angel plaaplaaplaa( mikä se nimi nyt kokonaisuudessaan onkaan) liikkeessä tatuoinnin, mutta lopputuloksesta ei tullutkaan ihan samanlainen kun mitä alkueperin piti tulla. :D

    VastaaPoista
  14. menni: en oo vielä päättäny, mut siis oon lukenu netistä et se tinos tattoo olis huono paikka mut pitää vissii ottaa vielä vähän enemmän selvää vielä et missä mä sen sit loppujen lopuks otan:D

    VastaaPoista
  15. krhm aika mielenkiintonen ja "omaperänen" idea toi koiran etukirjaimen tatuoiminen............................. mistäköhän oot tonkin keksiny, pientä wannabe meininkiä.

    VastaaPoista
  16. anonyymi: oonko mä sanonu et pyrin sillä olemaan omaperänen?:D ei mua kiinnosta että kuinka yleistä se on koska pääasia siinä on se et haluun muiston mun koirasta joka pysyy mussa ikuisuuden. että wannabe meininkiä joo, harmi vaan etten tunne ketään ihmistä jolla sellanen tatuointi ois:D

    VastaaPoista
  17. vaikuttaa tosi kivoilta noi ideat :) oon just ite menossa ottaa kolmatta tatskaa, kylkeen tällä kertaa :) varotan etukäteen et korvan taakse on ehkä kivuliain ikinä, otin ekan tatskan sinne ja olin ihan varma et pyörryn kivusta :D mikä parasta, toi paikka tuppaa haalistumaan kolme kertaa nopeemmin kun muut paikat, oon nyt puolentoista vuoden sisällä käyny värittää tota kuvaa sen neljä kertaa ja taas ois kuva väriä vailla :(

    VastaaPoista