25.3.2011

wish I stayed

Mokailin tänään sitten ihan kunnolla ajotunnilla ku oli harjotusinssi, en mä kehtaa täällä ees luetella kaikkia mun mokia:D Sanotaanko nyt vaikka niin että isoja virheitä joista inssissä ois suoraan hylätty oli 5 (itseasissa yks virhe tapahtu kolme kertaa eli oikeestaan 7..) ja muita virheitä yhteensä 6. Että sellanen autoilija täällä! Onneks mä ite tajusin aika pitkälti mun mokat heti ne tehtyäni, olin vissiin sit aika paineissa sen harjotuksen takia tai jotain. Kaiken huippu oli kyllä 20km/h ylinopeus ku mä ihan oikeesti katoin et ois satasen rajotus! Ilmeisesti näössä on sitten vikaa ja pahasti. Kävin ajotunnin jälkeen onneks kiinalaisessa syömässä niin tuli vähän parempi mieli. Nyt pitäs sitten vissiin alottaa armoton pänttääminen liikennesäännöistä sun muista ku ajotuntejaki on vaan kaks jäljellä. Puolustukseks voin sanoo et mulla ei oo edes mopokorttia ja muutenki kokemus liikenteestä koostuu lähinnä kyydissä istumisesta.
 Tänään mulla oli päällä toi nude mummojakku, jolle muuten näytän ompelukonetta pienen diy-projektin parissa! Vinkkinä voin sanoo että zara;) Oon käyttäny tota jakkua jo sen verran paljon että vaihtelu virkistää. Lisäks mulla olis tarkotuksena tehdä eräs toinenki diy-juttu jos vaan kangaskaupasta löytyy vihreetä tai keltasta nahkaa. Tämänki saattaa joku arvata joka lukee yhtä mun lemppariblogeista.

Kävin muute tänään kirpparilla ja mukaan tarttu pari juttua, jotka kuitenki unohdin mopoautoon. Esittelen ne sitten jossain vaiheessa kunhan oon hankkinu ne takasin. Yhdelle löydöistä pitää kuitenki näyttää vielä ompelukonetta, siitäki sitten lisää kunhan oon saanu ompelujutut käyntiin.

3 kommenttia:

  1. Jotenki tosi kivat vaatteet, tykkään tosi paljon:)

    VastaaPoista
  2. hei sulla kun on aina välillä noita lyseolla otettuja asukuvia niin raahaatko sä aina järkkärin sinne siis? missä sä sit pidät sitä koko päivän, kun ei kai sitä oikeen autoon uskalla pakkasella jättää..? :D

    VastaaPoista
  3. anonyymi: en oo enää vähään aikaan pitäny mukana, mut sillon ku pidin nii pidin objektiivia ja runko-osaa erillään yhen paidan taskuissa ku mulla ei ollu sillon vielä kameralaukkua:D silleen mahtu ihan hyvin laukkuun ne

    VastaaPoista