1.4.2011

aprillia

Jee mua ei oo onnistuttu huijaamaan tänään ku kerran:) Ootteko te menny lankaan kertaakaan? Aprillipäivässä kivaa on se et sillon voi sanoo et ylihuomenna on synttärit. Polttelee kyllä jo melko kivasti huominen, itse synttäripäivä eli sunnuntai ei niinkään polttele koska mulla taitaa olla sillon vuosisadan pahin krapula... Ajattelin et nukun huomenna pitkään, käyn herättyäni saunassa, hemmottelen naamaa ja hiuksia ja ennen kaikkea laittaudun kerranki pitkään ja hartaasti ilman että on kiire minnekkään. Tarkotus olis huomenna (ainaki alkuillasta...) napsia paljon kuvia, katotaan meneekö maanantaihin asti että saan ne tänne:D Maanantaina olis tosiaan teoriakoe ja pankissa käynti, apua! Ihan outoo olla kohta täysikänen. Nyt ajattelin pistää satunnaisia kuvia ja ajastaa huomiselle videon siitä miten laitan mun otsikset.

Jee sain mun huoneen eilen siivottua! Ihan ku se noista ylläolevista kuvista näkyis, mut kuitenki:D Mä niin haluisin käyttää noita kenkiä ja pian, lähtis vaan noi lumet pois tuolta ulkoo. Musta tuntuu et aika pitkään pitää ootella ennen ku ne lähtee mihinkää... En muute tiiä saanko noita kenkiä ees jalkaan ku sillon ku noi tuli postissa nii sovittelin noita mut eihän ne meinannu mennä millään jalkaan. Lopulta iskä sai ne tungettua mun jalkoihin, pitää siis ilmeisesti käyttää sitä aina apuna ku käytän noita. Outoo et noi ei oo kävellessä pienet vaikka onki nii vaikee saada jalkaan.

Sitten tän päivän asua. Epäröin aluks vähän noitten housujen kanssa ku noi on niin isot mulle, mut päädyin sitte kuitenki laittaa jalkaan noi. Tippu kyllä päältä kivasti mutta eii se mitää.
Kuten jo kerroinki nii värjäsin toissapäivänä hiukset. Valitsin kerranki tumman ruskeen sijaan eri sävyn, en nyt vaan kuollaksenikaan muista sen sävyn nimeä. No arvatkaa vaan tarttuko se väri muualle ku tonne tyveen. En muuten tajua et miks mulle jäi tollaset ihmeen raidat tohon yläosaan:D

Viimeks en muistanu ottaa mun kokkailuista kuvia nii nyt sitten muistin;) nam!

Nyt meenki serranon perheen ykkös tuotantokauden pariin, ehkä yks parhaita sarjoja ikinä!

Olipa sekava postaus, sori siitä:D

Pitäkää kiva viikonloppu, mä nimittäin ainaki pidän!

7 kommenttia:

  1. oot upee! kuolaan tota sormusta

    VastaaPoista
  2. nuo housut..ei...ylilyönti...mut jos tykkäääääääät:)

    VastaaPoista
  3. irina: kiitti!:)

    anonyymi: haha ei noi munkaa mielestä tosiaan mitkään kauheen hienot oo mut välillä on vaan kiva erottua:D

    VastaaPoista
  4. http://irc-galleria.net/user/jiffy

    VastaaPoista
  5. UIH! NOI KENGÄT NÄYTTÄÄ NIIN IHANILLE!!

    VastaaPoista
  6. noi housut on tosi söpöt vaikka onki tosi erikoiset ! (:

    VastaaPoista
  7. ei huolta noista kengistä, jos saat pari kertaa pidettyy niitä niin se tekonahka kyllä venyy sen verran että myöhemmin sujahtavat jalkaan ihan helposti! Itse omistan liian isoja kenkiä koska en ostaessa ole tajunnut että tekonahka hieman venyy käytössä :(

    VastaaPoista