3.4.2011

elegant eighteen

Ei ollu ihan otsikon mukaset synttärijuhlat mulla eilen. Ei ehkä olis kannattanu pitää 43 päivän taukoo juomisesta. Ei ehkä ois kannattanu alottaa kolmelta juomaan, kumota shotteja, juoda viiniä ja siideriä samaan aikaan. Seurauksena olin sängyn pohjalla jo yhdeksältä ja nousin sängyn pohjalta seuraavan kerran yhdeksältä aamulla... Missasin totaalisesti omat synttärini, mut onneks muut juhli munki puolesta:D Harmittaa ku en edes selvinny baariin yöllä, mut kerkeehän siellä ravata myöhemminki. Mulla on tosiaan tänään vasta synttärit enkä ajatellu kyllä juhlia sen eilisen jälkeen pahemmin. Huomenna pitää sitten testata että saanko papereita kysymättä ostettua alkoholia:D Huomenna mulla on kans teoriakoe ja oon kyllä lukenu siihen niin paljon et parempi olis mennä läpi!

Ainiin mullehan tuli tuossa muutama kuukaus sitten vanhojen tanssimekko aluks väärän värisenä eli valkeena. Me vietiin se mekko vähän ennen vanhojen tansseja myyntiin yhteen hääpukuliikkeeseen ja nyt sieltä sit soitettii äitille et se liike haluis ostaa sen mekon itelleen ku ne esittelee sen tänään yhessä muotinäytöksessä! Näytös on kulttiksella täällä iisalmessa ja sen juontaa satu tuomisto, muuta en tiiä:D Mutta siis onhan se huippua et mun mekko pääsee näytille. Me maksettiin ite siitä mekosta 250e mutta hääpukuliike osti sen mekon lopulta 450e, ihan hyvä diili vissiin.

Nyt kuitenki pari kuvaa eiliseltä ku olin edes jonkinlaisessa kuosissa sillon ku aloteltiin (muut alotteli ja mä lopettelin..)

Tytöt oli tehny mulle hienon kakun, harmi vaan et kakun kohtalo oli se et löysin sen aamulla syömättömänä ja täynnä roskia:D Toi mun mekko ei nyt pahemmin erotu noista kuvista mut laitan siitä sitten vaikka joku toinen kerta parempaa kuvaa. Ainiin ja sain roopelta lahjaks 50e lahjakortin h&m:lle, jee! Nyt kunhan vielä saan tatuointiajan kuopioon varattua ja ajokortin niin pitääpä lähtee tuhlailemaan:)

11 kommenttia:

  1. On kyllä ruma kakku :D

    VastaaPoista
  2. synttärionnittelut iisalmen sanomissa, söpöööö!!

    VastaaPoista
  3. october: kiitti ku kerroit, en ollu tajunnu ees kattoo:D joo ja tosi söpöö...

    VastaaPoista
  4. Voi sinua! :D Ota ens kerralla iisimmin.

    VastaaPoista
  5. Sun mekko oli huippu! :) se oli mulla hääpukuna näytöksessä! -emmi

    VastaaPoista
  6. ihana :-D<3 sul oli vissii TÄYSIN sama mekko pääl ku mun yhel kaveril joka täytti kans 18 tos viime kuun puolivälis, haha :-D

    VastaaPoista
  7. hahaha noo onneks en oo ainut joka on sammunu omilla 18-v synttäreillä:D noeivaa, mut onneks olkoon kummiskii paljon!

    VastaaPoista
  8. Onnee :D Ja hei, mä oon jo 23 ja silti kysytään joskus papereita, että ei kannata pettyä jos niitä kysytään ;)

    VastaaPoista
  9. okei YÄK noi meijun hiukset....XD

    VastaaPoista
  10. luen nyt vasta tätä sun blogia, mut oli pakko sanoo et ku täytin tänä kesänä 19 ja olin bulgarian sunny beachilla niin menin klo 13 rantabaariin jossa oli tunnin ajan ilmaiset juomat ja sammuin viiden aikoihin kyseisen baarin lattialle sikiöasentoon :) onneks vaan puoleks tunniks, kunnes lähin hotelliin jonne sammuin lopullisesti... et voi sitä pahemminkin mennä!! :D

    VastaaPoista