27.4.2011

I can't help myself thinking about you

Mulla loppu taas vaihteeks aikasin koulu joten suuntasin äkkiä kotiin toiveena ottaa aurinkoo. Lämpömittari näytti 10 astetta mut mähän en helpolla luovuta, joten kiskoin bikinit päälle ja menin pihalle. Olin ihan kananlihalla ku tuuli niin paljon, joten luovuin sitten palelemisesta ja menin sisälle lukee biologiaa. Nukahdin tietysti siinä pariks tunniks mielenkiintosen biologian takia, joten oli taas pakko mennä ulos ottaa aurinkoo. Tällä kertaa en kiskonu kuitenkaa bikineitä päälle vaan ihan toppilinjalla mentiin. Onnistuin tietysti palaa vielä vähän lisää mut kyllä sitä rusketustaki tuli kylmästä ilmasta huolimatta:) Oon oikeesti ihan sairas auringonoton suhteen, toivon vaan niin kovasti et mun ihossa olis enemmän pigmenttiä ku oon niin surkee ruskettuu. Sitte ku rusketun niin en näytä edes ruskeelta muitten silmissä vaan luultavasti lähinnä normaaliväriseltä.

Että sellasta höpinää tällä kertaa, nyt kuitenki asukuviin.
Keksin vetästä noihin sortseihin forever21:ltä tulleesta topista ton köysivyön, ja pakko myöntää et tostahan tuli yllättävän kivan näkönen yhdistelmä. Mä oikeesti alan toivoo pikkuhiljaa et pääsisin jakkuriippuvuudesta eroon, alkaa nimittäi kyllästyttää ku päällä on päivästä toiseen jakku. Ainiin noi aurinkolasit jotka roikkuu kuvissa mukana on asokselta, noi on tollaset kivan malliset. Pakko vaihdella nyt aurinkolaseja vähän väliä ku tume varasti mun ''raybanit''.

Huomenna ei oo tulossa ainakaan asupostausta, katotaan jos keksisin jotain muuta postattavaa. Mulla on nimittäi vaan eka tunti koulua + illalla se biologian uusintakoe, joten ei pahemmin huvita rueta kauheesti asua miettii. Olis mulla viimenenki tunti, mut mulla on just sillon kahelta ajotunti. En varmaan osaa enää ees ajaa ku viime kerrasta on jo kaks viikkoo... Perjantaina oiski sitte inssi number 2, jospa menis läpi tällä kertaa!

12 kommenttia:

  1. kiva asu:) käytätkö muuten koskaan itseruskettavia? jos käytät, nii mikä on paras siihen tarkoitukseen?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: joo viime kesänä käytin ja sit vanhojen tansseissa:) tässä on postaus mun rusketustuotteista: http://littlebitvain.blogspot.com/2010/07/my-tan.html

    VastaaPoista
  3. Kiva asu ja tsemppiä inttiin:) Pakko sen joskus on läpi mennä;)

    VastaaPoista
  4. Tykkään sun vaatteista tosi paljon, tuo asu on ihan sairaan kiva!=) et oo muuten ainoa joka nukahtaa aina bilsaa lukiessa, ehkä maailman puuduttavin aine.....:D

    VastaaPoista
  5. Mitä mieltä oot siitä, että nyt niin moni iisalmelainen on ostanut sellaisen antti asplundin ristikorun? Sullahan se tais eka olla ja nyt moni muukin on hankkinu.

    VastaaPoista
  6. Mitä mieltä oot siitä, että nyt niin moni iisalmelainen on ostanut sellaisen antti asplundin ristikorun? Sullahan se tais eka olla ja nyt moni muukin on hankkinu.

    ^ootpa tarkkaan kattonu XDDDD
    get a life

    VastaaPoista
  7. anonyymi: itseasiassa mulla ei oo mitään hajua et keillä kaikilla sellanen koru on, eikä mua kyllä pahemmin kiinnostakaan:D semmoset on ollu jo monta vuotta yleisiä muualla päin suomee joten ihan kiva et tännekki on rantautunu ne korut

    VastaaPoista
  8. aivan ihana toi sormus!<3 mistä se on? ja noi shortsitkin on kivat:)

    VastaaPoista
  9. Tosi ihana asu! :) Ihanan vaalea.

    VastaaPoista
  10. ihana asu! tuli himo leikata otsis, näyttää tosi kivalta noi hiukset tuolleen löysästi kiinni :))

    VastaaPoista