2.4.2011

I may be bad but I'm perfectly good at it

Jaahas heräsin jo kymmeneltä? Minä, jota ei saa koskaan viikonloppusin sängystä ylös ennen kahtatoista. Olin eilen sen verran poikki et en jaksanu ajastaa sitä hiustenlaittovideoo, joten tulin tässä välissä postaamaan sen. Video ei tosiaan oo mikään hyvä, mulla on siinä vielä edelliset pidennykset ja hiukset värjäämättä. Joo ja tosiaan mulla on tapana pitää kampaa suussa ku laitan hiuksia...


Ei tosiaankaan oo kovin monimutkanen toi mun otsisten laitto, tärkeintä on toi harjalla pöyhiminen ku hiuksista tulee ilmavammat ku tekee tolleen. Koska mun otsikset on niin pitkät nii mun pitää tosiaan aina taivuttaa ne tolleen suoristusraudalla sivulle. En tajua ees että mistä sain päähäni rueta kasvattaa pitkät otsikset, mut oon kyllä tyytyväinen et päätin kasvattaa koska musta noi on jostain syystä jotenki helpommat ku lyhyet otsikset. Ilman otsiksia en aio varmaan ikinä olla, koska näytän oikeesti ihan naurettavalta ilman et otsikset peittää naaman.

6 kommenttia:

  1. Laita ihmeessä lisää videoita!! vaikka siitä kun pistät itsellesi pidennykset..:) meikkausvideokin olis kiva.

    VastaaPoista
  2. voi ku kaunis ooot! <3 ja tosi hyvin sulle sopii ku tossa alussa ei oo niin paljon otsalla hiuksii, että mitä sä siellä höpötät :D kiitos tästä videosta :)

    VastaaPoista
  3. teetkö kiharatki hiuksiis aina suoristusraudalla?((:

    VastaaPoista
  4. anonyymi: omiin hiuksiin joo mut pidennyksin teen kihartimella ku niihin on niin vaikee tehdä suoristusraudalla:)

    VastaaPoista
  5. olis kiva jos sun videoilla ois joskus puhetta :)

    VastaaPoista
  6. emmi: mun ihka ensimmäisellä videolla puhun, se löytyy tuolta video kategoriasta:) en usko et tuun mitenkää kauheesti tekee videoita ku mun ääni on niin kauhee

    VastaaPoista