19.4.2011

if you think I’m coming back don’t hold your breath

Uus, helppo jakso on näköjään tehny jo tepposensa ku oon pirteempi nyt ku pitkään aikaan. Varsinki viime jakso oli tosi hektinen ku ei ollu aikaa muuhun ku kouluun ja koulun jälkeen autokouluun. Tänään mulla oli vaan kaks tuntia koulua ja aikasin päästyäni suunnistin salia kohti. Sen jälkeen nukuin parin tunnin päikkärit, söin hyvin ja toteutin yhen aika vaikeen diy-homman. Siitä ja yhestä toisesta diy-projektista lisää kuitenki vasta huomenna koska sain vasta äsken valmiiks sen tänään toteuttamani jutun ja haluun ottaa siitä sitten valosen aikaan kuvia niin tulee parempia. Olihan se mun ompelu taas melkosta säätämistä, ja tällä hetkellä vihaan entistä enemmän ompelua. 

Oon kuitenki kiinnostunu lähtee lukion jälkeen vantaalle opiskelee vaatetussuunnittelua ja lahdessaki ois samantapanen koulu, mut mä en tosiaankaan tiiä että miten paljon niissä pitää osata ommella. Kaikista parasta olisi jos ei tartteis ommella ollenkaan, suunnittelu on enemmän se mun juttu. Tietäsköhän joku noista vantaan ja lahden vaatetusjutuista enemmän? Eniten oon kiinnostunu stailaamisjutuista ja sisäänostajana olis kiva olla, mut niihin hommiin ei oo mitään suoranaista koulutusta.
Päällä oli tänään tollanen tosi simppeli asu, mut tykkäsin ite tosta siitä huolimatta. Mulla on muute ollu kiharat hiukset yli kaks viikkoo, koska en oo raskinu rasittaa pidennyksiä ja alkaa suoristaa niitä:D Sitä paitsi noi kiharat on musta kivat, vaikka ennen ajattelin et kiharat ei käy mulle yhtään. Niinku vähän näkyyki niin meijän pihalla on vielä vähän lunta, mut tosi vähän kuitenki. Viikonloppuna luvassa ois luvassa grillaamista jos säät pysyy noin hyvinä!

Nyt mä teen itelleni pari tonnikalaleipää ja rupeen kattoo serranon perhettä, palaillaan huomenna!

5 kommenttia:

  1. Yleensä noissa vaatetuspuolen kouluissa joutuu väistämättä ompelemaan, mut ihan hyvin pärjää, vaikka ei hirveästi kokemusta oliskaan. Mut ainakin Kouvolaan voi hakea syksyn haussa opiskelemaan stylistiksi, kannattaa harkita sitäkin!

    VastaaPoista
  2. Kiva, että koulu ja muut jutut hellittää ja alat ehkä postaamaan useammin sitten? ;)
    Ois kiva jos jaksaisit tehdä jonkun kesäkenkä-esittelyn tai muun vastaavan!

    VastaaPoista
  3. kauniit helmet! ja kyllä sulle sopii kiharat ihan kadehdittavan(kirjotetaanko se noin?XD) hyvin :)

    VastaaPoista
  4. Mulla ainakin pidennykset säilyy paremmin kun suoristamisen sijaan vain pesen ne ja jätän harjattuna kuivumaan :)

    VastaaPoista