13.4.2011

music makes me loose control

Mulla on nyt tosiaan koeviikko meneillään, joten postailulle ei oo ollu aikaa. Tänään mun oli tarkotus vetää ihan kuvauskelposet vermeet päälle mut nukuinki sitte pommiin ja mulla oli kymmenen minuuttia aikaa valmistautua kouluun lähtöön. Onneks on kuivashampoo keksitty! Huomenna mulla ois uskonnon koe ja aamupäivällä inssi, apuaa. Oon kyllä valmistautunu inssiin kuitenki sen verran hyvin että jos ei mene läpi niin huhhuh.

Multa on pyydetty postausta mun tän hetkisistä lempparikappaleista, joten tässäpä niitä nyt tulis. Mä kyllästyn aina kaikkiin kappaleisiin tosi nopeesti, joten nää on nyt sellasia mulle itelleni uusia tuttavuuksia jotka moni muu on kyllä saattanu kuulla jo moneen kertaan.

dr. dre ft. eminem - I need a doctor
diddy ft. dirty money - your love
pandora - you woke my heart
kelly rowland ft. lil wayne - motivation
dj antoine vs timanti - welcome to st. tropez
jare & villegalle - pienissä häissä
tag ft. madcon & julimar - lazee
the cataracs - top of the world
wiz khalifa - roll up
50 cent - trough the window
kat deluna - dancing tonight
new boyz ft. cataracs - backseat
pitbull - give me everything
dj khaled - welcome to my hood
kesha - fuck him he's a dj
september - mikrofonkåt
t-pain - best love song
italobrothers - stamp on the ground
R.I.O - like I love you



Löytykö uusia lemppareita kellekkää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti