26.4.2011

never felt like this before

Sori pienestä hiljaisuudesta, ei vaan yksinkertasesti ollu koko pääsiäislomalla mitään postattavaa. Perjantaina missasin salkkarit, kiva oli muistaa sillon et salkkarit on menossa ku olin just lähteny kotoo. Lauantaina mulla oli töitä joitten jälkeen ryntäsin samantien bikinit päällä aurinkotuoliin ja grillikausiki tuli avattua. Illalla lähdin sitte ekaa kertaa tänä keväänä pussikaljalle, mut siinä vaiheessa ku aurinko oli laskenu ja oli ihan pirun kylmä nii siirryttiin meille jatkaa hetkeks ennen ku lähettiin baariin. Sunnuntaina vietin krapulapäivää nukkuen ja aurinkoo ottaen, ja eilinenki meni aurinkoo ottaessa ja tuli nautittua kevään ekat jätskit. Eilenki mulla oli töitä, mut työt loppu onneks jo kahelta. Ei siis sen kummempi pääsiäinen ollu, olis ehkä pitäny jossain vaiheessa kaivaa kamera esiin niin olis saanu tänne edes jotain kuvia.

Mua ootti tänään kotona tällanen kiva paketti, jonka tosin ois pitäny tulla jo viime viikolla. Onneks mun sisko oli kotona aamupäivästä ku postisetä kävi tuomassa ton paketin, en tiiä miten mä olisin sen saanu jos ketään ei olis ollu kotona kuittaamassa sitä.
Toi toppi on melkeinpä samanlainen ku mikä mulle on tulossa tällä hetkellä h&m:ltä, tosin h&m:n versio on valkee eikä siinä oo nappeja.

Heti paketin sisältöö tutkiskeltuani ryntäsin ulos taas vaihteeks ottaa aurinkoo. Kerkesin olla siinä ehkä vähän yli puol tuntia ku tuli jo pilvistä ja tunti sen jälkeen alko sitte vielä sataa. Onneks huomiselle on luvattu vielä aurinkoo ja ees 13 astetta:D Oon onnistunu pienten rusketusrajojen lisäks palamaan vähän käsistä, ja toi palaminen tapahtu tänään sen puolen tunnin aikana?

Se huono noissa näin aikasin alkaneissa auringonottokeleissä on, että en oo kerenny päästä vielä bikinikuntoon, oon vaan tainnu pääsiäissyömisten perusteella lihoo vaan entisestään. Onneks tässä kuitenki kerkee sääennusteitten mukaan vielä ravata salilla ennen ku seuraavat hyvät kelit tulee:)

Tosi hyvä idea ottaa vastamaalatun pöydän päällä kuvia... Ihme kyllä ei jääny mitään jälkiä. Löysin eilen sattumalta noi äitin vanhat sortsit ku etin yhtiä farkkusortseja. Noi on vähän isot mut sain ne kuitenki viritettyä melko hyvin silleen ettei lörpöttäny kauheesti. Jalassa oli viime kesänä biancosta ostetut korkkarit, joilla käveleminen teki kyllä aika tuskaa. Pitäs kävellä paljon enemmän tollasilla korkeilla korkkareilla nii jospa se kävely rupeis tuntuu vähän paremmalta.

12 kommenttia:

  1. miten teet sun kiharat yleensä?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: omiin hiuksiin suoristusraudalla ja pidennyksiin piipparilla ku ne ei taivu niin hyvin suoristusraudalla:)

    VastaaPoista
  3. Niiin nätti asu, ja hiukset näyttää ihan syötäviltä, niin pehmeiltä :)

    VastaaPoista
  4. voi ei iteki tilasin foreveriltä vaatteita nii minnekähän ne menee jos en oo kotona sillon ku ne tulee?:DD

    VastaaPoista
  5. No menisköhän ne postiin :)

    VastaaPoista
  6. No menisköhän ne postiin :)

    VastaaPoista
  7. hei onks tuolta Forever21:sta helppo tilata vaatteita? ja ootko tyytyväine noihi mitä tilasit? :) oon itekki aatellu nimittäi jostai nettikaupasta tilailla.

    VastaaPoista
  8. anonyymi: oli sieltä mun mielestä ihan helppoo tilata, ärsytti vaan ku piti rekisteröityä jne:D oon ihan suht tyytyväinen tilaukseen, yks toppi vaan oli vähän eri sävynen mitä mä odotin

    VastaaPoista
  9. voitko kuvaa noi sun ostokset paremmin?? :)

    VastaaPoista
  10. anonyymi: tässä on postaus siitä tilauksesta jossa kuvat on nettisivuilta http://littlebitvain.blogspot.com/2011/04/order-from-forever-21.html :) noita näkee sitten mun päällä kaikkia varmaan jossain vaiheessa kans

    VastaaPoista