7.4.2011

she’s got nothing on but the radio

Jes kaikki työt on nyt takana päin ja jakso vihdoin koeviikkoa vaille ohi. Oli jotenki hankala jakso, ihan liian pitkä ja inhottavia aineita. Olinki aika paljon poissa koulusta ku varasin ihan mielelläni ajotunteja keskelle koulupäivää jne... Nyt alkaaki sitte tavallaan lomaviikko ku on pelkkiä kokeita. Onneks mulla on vaan kaks koetta joihin varsinaisesti pitää lukee.

Rupesin äsken miettii et oon ihan tylsä 18-vuotias, en oo käyny ees baarissa vielä. Varmaan kuka tahansa muu olis suunnannu viimestään keskiviikkona baariin ku on sunnuntaina täyttäny, mut mä oon niin tunnollinen (not) opiskelija et en menny:D Mun juhliminen on rajottunu tähän mennessä kahteen breezeriin jotka join maanantaina. Pahinta on kuitenki se et mulla ei oo mitään hajua et millon mä menen baariin, tänä viikonloppuna ei ainakaan oo lähössä vissiin paljon porukkaa baariin niin ei sinne kivaa oo mennä jos ei oo paljoo tuttuja. Jospa mä kuitenki jossain vaiheessa sinne asti selviäisin.

Vihaan mun jalkoja vaan päivä päivältä enemmän näitten kuvien myötä... Noh mut kuitenki, en malttanu oottaa enää yhtään pitempään noitten sortsien käyttöönottamista joten pakko oli vihdoin laittaa ne jalkaan. Onhan noi kesäset mut samapa se. Nyt mä rupeen tulostaa tatuointikuvia, huomenna nimittäin saattaa olla tatuointiliikkeessä käynti edessä;)

Roxette - She's got nothing on (but the radio)

25 kommenttia:

  1. ei sinne baariin oon pakko heti päästä, eikä siellä musta ainakaan nyt niin ihmeellistä ees ollukkaan. meni mullakin aika pitkään ennen, kun ekan kerran kävin:)

    VastaaPoista
  2. ja niin muuten, kivat noi shortsit:)

    VastaaPoista
  3. sori mut pakko sanoo et noi sortsit on ihan karseet....

    VastaaPoista
  4. Onneks baarissa kerkee käydä ihan kyllästymiseen asti :D

    VastaaPoista
  5. aivan superihanat noi shortsit :))
    ja kyllähän sä sinne baariin vielä kerkeet vaikka ite kyllä säntään sinne varmaan saman tien ku täytän 18 :D
    apua mimmosta tatskaa oot sit aatellu ?

    VastaaPoista
  6. Olis kiva kun keksisit vaikka pari asua sen harmaan vilan paidan jonka ostit kirpparilta sen jossa on se aukko selässä kun mun mulla on se paita ja tykkään siitä hirveesti mut ei tuu käytettyä ku en oikein tiiä miten sen pukisin!

    VastaaPoista
  7. sila: tällaset vaihtoehdot on tällä hetkellä mielessä:)
    http://littlebitvain.blogspot.com/2011/03/second-forever.html

    VastaaPoista
  8. sitten kun sä pääset sinne baariin, niin ei se niin mahtavaa ole. siihen kyllästyy aika äkkiä :)

    VastaaPoista
  9. sun hiukset!!♥ ihan täydelliset.

    VastaaPoista
  10. mihin liikkeeseen ajattelit mennä ?

    VastaaPoista
  11. noi shortsit saa sun jalat näyttää huiman pitkille! ;)

    VastaaPoista
  12. kaunis! rakastan sun hiuksii :)

    VastaaPoista
  13. tinos tattoo on oikee valinta! laita heti sitten kuvaa tatskoista et millaset tuli :D

    VastaaPoista
  14. aivan ihanat shortsit! onko iisalmessa edes montaa baaria vai meetkö johonki isompaan paikkaan?=)

    VastaaPoista
  15. Näytät joissakin kuvissa kasvoista vähän salkkareitten isabellalta :D!

    VastaaPoista
  16. anonyymi: onhan täällä jonkin verran, toistaseks pitää tyytyä täällä oleviin baareihin:D

    VastaaPoista
  17. Oih aivan mielettömän suloiset ja ihanat nuo sortsit!:) Mistä olet löytänyt ne?:)

    VastaaPoista
  18. tuliko hienoja tatskoja?=)

    VastaaPoista
  19. anonyymi: en oo vielä käyny ottaa ja otan vaan yhen tatuoinnin:D tänään olis ollu tarkotus käydä vasta varaamassa aika mut se siirtyyki sit huomiselle:)

    VastaaPoista
  20. Noi shortsit on tooosiii ihanat, mäkii haluun :)

    VastaaPoista