20.4.2011

snow white said when I was young, "one day my prince will come."

Kerranki vähän pitempää postausta luvassa! Mulla pääty tänään jalkoihin talvilevolla olleet dinskon kiilakorot, joitten käyttöön ottamista oon oottanu ku hullo puuroa. Noi on vaan niin parhautta varsinki siks et noilla on mukava kävellä. Tällä kertaa asukuviin mahtuu pyttipannupömppis sekä yks kierosilmäkuva... Kuulostaa ei niin hyvältä ja siihen vielä päälle lumisade ja sen myötä epäselvät kuvat.


Kuten kenkäkuvasta näkyyki nii jalassa oli taas vähän kärsineet sukkahousut, jotka kärsi vielä lisää kotiin päästyäni ku vastassa oli kaks rasavilliä koiraa joitten kynnet on melko terävät...
Irina on tosiaan meijän vauva ja pinja on mun siskon vauva. Nyt pinja on vaihteeks käymässä meillä ja voi luoja sitä tappeluiden ja riehumisten määrää mikä noilla kahdella on.

Siivosin mun vaatekaapin tänään! Kuvasin videoo missä esittelin kaikkia mun vaatteita mut eka video loppu kesken ku aika meni täyteen ja toka video loppu kesken koska akku loppu. Ehkä joku toinen kerta sitten. Mä ihan oikeesti suutuin itelleni ku näin ton vaatemäärän mikä mulla on, en tajuu miten jaksan valittaa et mulla ei oo vaatteita ku kaappi on pullollaan niitä. Mun pitäs oikeesti opetella ostaa vaatteita joita oikeesti käytän ja ennen kaikkee opetella luopumaan niistä vaatteista joita en käytä! Tossa kuvassa ei tosiaan oo vielä edes kaikki vaatteet vaan kuten näkyy nii kaapista pilkottaa vielä jonkun verran ja vaaterekillä on aika monta vaatetta. Plus sitten jakut sun muut joita säilytän muualla.
Sängylle vaatteita viskeltyäni rupesin miettii että minnekköhän irina katos, noh tuoltahan vaatekasan alta se löyty nukkumasta. Voisko olla mitään söpömpää?

Tollasta jälkee tuli ku sain taas vaatteet kaappiin paikoilleen. Tilasta on iiiiiso puute, noi vaatteet oikeesti tursuaa tuolta ulos varsinki ku vaatteet on vähän sekavammassa järjestyksessä. Ärsyttävintä on se ku ettii jotain tiettyä vaatetta niin kaikki muutki vaatteet tulee alas siinä penkoessa...

Vaatekaapin järkkäiltyäni upposin uusien lehtien maailmaan, suomen elle ja trendi tuli postissa ja elle uk:n ja new lookin ostin kaupasta tossa joku päivä.

Loppuun vielä vähän sisustuskuvia, äiti on näköjään innostunu vähän keväästä.


Nyt mä rupeen tekee vähän lihaskuntoo koska entistä kipeemmän kurkkuni ansiosta valitsin salilla käynnin sijaan neljän tunnin päikkärit. Yöllä taas nukuttaa....

Kivaa illan jatkoo!

6 kommenttia:

  1. voi että kun olet kaunis !!!<3

    VastaaPoista
  2. ihana asu taas kerran! Ja noi koirat on liian söpöjä :(!<3

    VastaaPoista
  3. noi sun hiukset on kyllä aivan täydelliset! :)

    VastaaPoista
  4. mistä noi sortsit on?(:

    VastaaPoista
  5. Ai herranjestas ku sä oot kaunis ja upea! Löysin sun blogin tässä viikko sitten ja oon nyt kolunnu kaikkia vanhempiaki postauksia. :--)

    Kiva blogi!

    -N

    VastaaPoista