8.4.2011

take a picture of this moment with your iPhone

 Tänään olen:

kirjottanu äikän tunnilla esseen rakkaudesta, ehkä vaikein aihe ikinä?
jättäny shoppailureissun kuopioon väliin, mua ei huolittu mukaan:(
käyny salilla kiduttamassa itteeni ihan kunnolla, rakastan sitä ku hiki virtaa ja oikeesti jo sattuu ku rehkii niin kovasti
ottanu keskellä päivää jäisen suihkun, siis minä joka on kuuman veden suurkuluttaja (nimim. joka aamu vartti mahdollisimman kuumassa suihkussa)
siivonnu! okei mut lahjottiin mutta silti
syöny pepperonipizzaa ilman pepperonia... en löytäny muuta ruokaa ku pepperonipakastepizzan ja koska en tykkää pepperoneista nii ei auttanu ku lonia ne pois
nukkunu parin tunnin päikkärit
ajanu pyörällä ekaa kertaa tänä keväänä! se oli tosin mun äitin pyörä ku mun oman pyörän avain on ollu ylläripylläri kateissa viimeset puol vuotta...
ladannu koneelle läjän uusia kappaleita, enintään pari kuukautta vanhat kappaleet on parhautta
inspiroitunu entistä enemmän hempeistä beigen sävyistä kuten kuvista näkyy
Tarkotus olis tosiaan ollu lähtee tänään kuopioon mut suunnitelmat kusi ja suuntaanki sinne vasta huomenna. Oon ehkä antanu väärän oletuksen et oisin ottamassa montaa tatuointia mut en mä oo ottamassa ku yhtä, ja tosiaan käyn huomenna vasta varaamassa ajan eli ei sitä tiiä miten pitkään menee että pääsen tatuoitavaks. Lisäks käyn tottakai shoppailemassa, tarkotuksena ois tuhlata ainaki lahjakortti ja ehkä vähän ylimäärästäki. En kuitenkaan ihan älyttömästi ajatellu ostella mitään koska ens viikolla laitan vihdoin tilauksen forever21:lle menemään! Palataan sitten huomenna ehkä ostosten kanssa, riippuu ihan että kerkeenkö postata. Suunnitelmissa nimittäin ois suunnata huomenna vihdoinki baariin:D Mua vähän hirvittää että mitäköhän siitäki tulee, mun parit viime juomakerrat on menny sen verran örvellykseks. Toisaalta nyt oon vanhempi ja viisaampi, tai ehkä en sittenkään?

Jay sean ft. lil wayne - hit the lights

4 kommenttia:

  1. Heei, sulla on tosi ihana blogi! Kaikki kuvat on ihania, ja sun kirjotustyylis on tosi persoonallinen! :) Haluisitko kertoo, miten saat ton youtube kohdan tollaseks, ettei näy sitä videoo? Kiitos. :)

    VastaaPoista
  2. sanspa: kiitti tosi paljon!:) videon saa tollaseks ku muuttaa height kohtaan luvuks 25, kuulostaa ehkä vaikeemmalta mitä se on mut ihan yksinkertanen homma:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon, nyt oon vähän viisaampi. ;)

    VastaaPoista
  4. sulla tuntuu olevan hyvä musamaku, voisit tehä jonkun postauksen mis on tän hetkisiä lempparibiisejä? :)

    VastaaPoista