5.4.2011

today I don't feel like doing anything

Teoriakoe meni kuin menikin läpi! Kirjallisissa oli yks virhe ja kuvissa neljä virhettä. Olin ihan varma koetta tehdessäni et nyt ei mene kyllä läpi mut jollain ihmeen keinolla se sit meni. Tänään mulla oli vika ajotunti joka meni vissii ihan hyvin sillä varasin inssin. Sain inssin vasta ens viikon torstaille, hohhoijaa. Toivottavasti mun taidot nyt ei kerkee ruostua siihen mennessä.

Eilen mulla oli suoraan sanottuna massateinivaatteet, joten asua ei tullu kuvattua. Yleensä aina ku en esittele asua täällä nii en oo jaksanu yksinkertasesti miettiä yhtään mitä laitan päälle vaan oon vetäny vaan jotkut kamat päälle. Tänään sain kuitenki vähän panostettua, ja ton lämpenemään päin olevan kelin ja auringon paisteen ansiosta päälle pääty ensimmäistä kertaa tänä keväänä kukkahame.

 Ainiin kävin eilen ostamassa täysikäsyyden kunniaks pari breezeriä ja tottakai multa kysyttiin paperit:D Olin ihan täpinöissäni ja se myyjä eka tuijotti mua hirmu pitkään, kysy paperit ja sitte onnitteli.

Nyt päikkärit! En malta oottaa et kelit tosta vähän vielä lämpenee nii vois aurinkoo ottaessa nukkua. Viime vuonna vikan jakson aikaan tulin aina koulusta suoraan kotiin ottaa aurinkoo ja hyppytunnitki tuli tottakai vietettyä auringon alla. Vika jakso alkaa parin viikon päästä joten ei oo auringonottokelit enää kovin kaukana:)

5 kommenttia:

  1. mitkä vaatteet sulla sit eilen oli, ku mitkä/minkälaiset vaatteet on sun mielestä massa vaatteita?:)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: leggarit + normi paita. mun mielestä massaa on just joku farkut/leggarit + ihan perus paita, siis että ei oo mitään kummempia yksityiskohtia. vaikee selittää mut siis kuitenki just sellaset vaatteet mitkä suurimmalla osalla on jotka ei pahemmin välitä muodista tai pukeutumisesta:)

    VastaaPoista
  3. väitätkö että farkut ei oo muotia, farkut ja t-paita esim? nehän on aina muodissa, jos katot julkkistenkin paprazzi kuvia niin mitäs niillä suurimmalla osalla onkaan päällä? Ei sitä aina pidä olla ku ois muotinäytökseen menossa joku abstraktiluomus päällä. :D Onhan se massaa toki, mutta ei se sitä tarkota että ei välittäs muodista tai pukeutuisesta! :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: se on ihan makuasia mut ei mua ainakaan sytytä edes julkkisten päällä farkut + t-paita yhdistelmä:) toki farkut jotenki muuten kivasti yhdistettynä näyttää aina hyvältä

    VastaaPoista
  5. Voi että, ootan kans jo niin auringon otto-kelejä ! (:
    Toi kukkahame on tosi ihana (:

    VastaaPoista