29.4.2011

when it gets hard you gotta stay strong

Niinku arvata saattaa nii inssi kusi jälleen. Ajoin päin punasia, mut ilman sitä mokaa olis menny heittämällä läpi. Olin kääntymässä just ja valo oli vasta vaihtumassa punaseks nii ajattelin et kerkeen mennä vielä mut tutkinnon pitäjä oli eri mieltä ja länttäs jarrut pohjaan. Vitutuksesta huolimatta inssin loppuosa meni tosi hyvin enkä ruennu ajelee miten sattuu vaikka tiesin mokanneeni. Onneks sain jo ens viikolle seuraavan inssin, vaikka vapaita aikoja on seuraavan kerran vasta 19 päivä. Joku tyyppi tulee nimittäin kuopiosta pitää sen mulle. Nyt kyllä ärsyttää ja sikana! Oon kyllä silti ylpee et auto ei sammunu kertaakaan inssissä, nimittäi mulla oli sitä ennen ajotunti ja siellä se sammu vähän väliä mm. keskelle tietä:D

Mulla oli tänään rumapäivä joten asukuvistakaa ei tahtonu tulla oikein mitään. Mulla aina sillon tällön on näitä päiviä et tunnen itteni ihan kauheen näköseks, yleensä joku yksittäinen juttu ulkonäössä aiheuttaa sen ja tällä kertaa se syy oli mun otsikset. Koitin ihan kaikin keinoin saada niitä asettuu mut ne näytti siitä huolimatta kauheilta ja roikku kokoajan silmillä. Ehkä rumaan oloon vaikutti kans se ku mulla oli matalat kengät ja ohuet sukkikset, mun jalat ei vaan oo yhtään edukseen sukkiksissa ilman korkkareita:D

Mun h&m:n paketti tuli tänään ja tällasta sieltä tuli:
Kolmet eri korkkarit joista noi kahet vasemmanpuoleiset lähtee takasin. Tykästyin noihin vihreisiin selkeesti eniten, noista toisista en tykänny oikeestaan ollenkaan.

Vaaleet bikinit vetoketjulla kesäks. Oisin halunnu mustat mut niissä ei tietenkään ollu kokoja. Mua kyllä vähän pelottaa toi yläosa ku se näyttää aika pieneltä, oikeestaan melkein kaikki mun muutki bikinit on liian pieniä. En vaan yksinkertasesti pysty ottaa isompaa kokoo jos ei oo selässä nauhoja, koska muuten bikinit on selästä liian isot.

Valkeet korkeevyötäröiset sortsit.

Valkee pitsitoppi.

Lisäks paketissa tuli aurinkolasit mut ne oli katkennu keskeltä kahtia. Taidan vaan palauttaa ne vaatimatta uusia ku en tiiä suostuuko ne siellä lähettää pelkästään yhet aurinkolasit mulle:D

Ainii pakko vissiin sanoo kuninkaallisista häistä jotain, mun mielestä ne oli jotenki melko laimeet jos vertaa ruotsin viime kesän häihin. Laimeet niistä teki kate ja william, ne oli jotenki tylsiä eikä vaikuttanu niin rakastuneilta ku victoria ja daniel:D Mut katen mekko oli ihana!

Tän illan mä ajattelin viettää ihan vaan koti-iltaa ku huomenna ois tietysti tarkotus lähtee vapun kunniaks vähän juhlimaan. Suunnitelmat on kyllä vielä ihan auki, jospa paistais ees aurinko niin vois olla ulkona jos ei muuta. Viimenen vaihtoehto on sitte tietenki baariin lähtö.

9 kommenttia:

  1. no mut eihän keltasellakaan saa enää mennä ni ei ihme että ei tykänny punasia päin menemisestä :D

    VastaaPoista
  2. oot vaan niin mielettömän kaunis.
    ei siinä oo mitään järkee edes :-D
    muutenkin vaikutat NIIIIIN symppikseltä! älä muutu♥
    xo, neea

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja oot hirmu kaunis!

    Montako kertaa oot muuten nyt ollut inssissä? :D

    VastaaPoista
  4. anonyymi: en vaan tajunnu sitä siinä tilanteessa et ei saa mennä:D

    neea: kiitti tosi paljon!:)

    anonyymi: nyt oli toinen kerta, en luojan kiitos oo sen enempää vielä sentään ollu:D jospa kolmas kerta toden sanoo!

    VastaaPoista
  5. Rakentavana kommenttina sellainen, että näyttää kivemmalta ja asiallisemmalta, jos kirjottaisit maitten ja ihmisten nimet isolla. Kun olet kuitenkin jo aikuinen, niin tuollainen pienellä kirjoittaminen antaa yläastevaikutelman.

    Inssissä kannattaa ottaa liian varman päälle, kuin koittaa vähän jäätä kepillä. Esim. valoristeykseen kannattaa mennä aika varovaisesti vaikka olisi vihree, koska silloin kerkeät vielä pysähtymään jos muuttuu keltaiseks. Tsemppiä kolmanteen (ja toivottavasti viimeiseen) inssiin!

    VastaaPoista
  6. Pitää nyt tulla kertoon että itsekin kävin inssissä kolme kertaa :D ensimmäisen inssin kusin stop-merkkiin, oi kyllä. Se risteys missä se stop-merkki on niin on tosi iso risteys missä on paljon liikennettä ja siitä on vaikee mennä, ja tietysti sillon kun ajoin siitä inssissä niin siinä ei ollut KETÄÄN! Hätiköin eikä mun renkaat kuulemma pysähtyny tarpeeks pitkäks aikaa siinä stop-merkillä...

    Toisessa inssissä oltiin jo puolen kilometrin päässä tulossa takaisin konttorille ja kaikki oli menny ihan täydellisesti. Sitten rtulee tasa-arvoinen risteys ja sieltä oikealta tulee auto, kerkeen jarruttaa mutta katsastussetä jarruttaa myös :D MUA niin otti päähän ja kyyneleet alko melkein heti valuun kun harmitti niin paljon. Olin jo niin varma et läpi meni etten enää aatellu mitään muuta.

    Kolmas inssi meni sitten läpi. Ajoin niin rauhassa kun olla ja voi ja koitin ottaa vaan rennosti.

    Joten tsemppiä! Kyllä se kolmannella menee :)

    ...ja näistä kolmesta inssistä huolimatta oon mielestäni (ja monen muunkin mielestä) hyvä kuski. Se vaan on hermoja raastava tilanne!

    JA vielä pitää sanoo että sulla on ihana blogi, ihanan inspiroiva ja kivan erilainen!:)

    VastaaPoista
  7. miten saat auton sammumaan keskelle tietä?:D

    VastaaPoista
  8. anonyymi: palo punaset ja olin just kääntymässä vasemmalle mut en pystyny menee siihen vasemmalle kääntyvälle kaistalle ku joku linkku oli siinä eessä sillee et ei mahtunu, sit olin niinku niitten kaistojen välissä ku valo vaihtu nii sitte liikkeellelähtö vähän kusi:D

    VastaaPoista
  9. käyn monta kertaa kattoo, että ootko postannu, mutta eih :(

    VastaaPoista