14.4.2011

why go chasing rainbows

Niinku hyvin voi arvatakin nii eihän se inssi sitte menny läpi.... Mun olis pitäny just vaihtaa kaistaa et oisin kääntyny vasemmalle, mut tajusin sen kaistan vaihtamisen liian myöhään nii ei ollu tilaa rueta vaihtaa. Mä hölmö en kuitenkaa osannu ajatella järkevästi ja miettiä et käännyn sit seuraavasta risteyksestä, vaan yritin väkisin rueta hivuttautuu sille viereiselle kaistalle silleen et sen tutkinnon pitäjän piti sitte lopulta kääntää ratista ku muute ois tullu varmaan törmäys. Ärsyttää kyllä pirusti ku tajusin tietysti heti et se on hylsy. Oli mulla lisäks jotai pikkuvirheitä ja jopa yks kehu, katoin nimittäi erityisen hyvin jalankulkijat.

No mut ei kai tässä, pari ajotuntia lisää ja uus yritys sitten kahen viikon päästä. En tajuu et mikä ihmeen ruuhka-aika nyt on ku ei tosiaan oo yhtään vapaata aikaa ennen 29 päivää.

 Siinäpä asua pitkästä aikaa. Noi sortsit on kyllä niiiin turha ostos, tippuu päältä ja näyttää ihan tyhmältä kaikkien vöitten kanssa mitä oon kokeillu. Mä ku luulin et se mun just kuopiosta ostama köysivyö ois käyny tohon mut eei, värit ei käy yhtään yhteen ja noi sortsit on oikeesti niin löysät et nappi näkyy vyöstä huolimatta.

Nyt pitäs rueta lukee vähä huomiseen enkun kokeeseen, jospa se menis vähän paremmin ku uskonnon koe tänään... Olis pitäny pohtia eettistä ongelmaa nii mä pohdin moraalista, enkä tietenkään tajunnu tota virhettä ku vasta kokeen jälkeen. Jospa saisin ees säälipisteitä, osasin kuitenki selittää eri teorioitten avulla melko hyvin:D




2 kommenttia:

  1. Voi harmi toi sun inssis! Ens kerralla sit oot vielä tarkempi:)
    Nyt on kevät ni kaikki ajatteli hommaa sen kortin ennen kesää, eli siks on ruuhkat?.. Aika looginen selitys ainakin olis:D

    VastaaPoista
  2. Virheistä oppii.:) Eiks jea?

    VastaaPoista