11.4.2011

you're a diamond in the rough

Mua ärsyttää aina joku. Tällä hetkellä mua ärsyttää ulkona lentävät suihkarit, mä oon oikeesti jokasen pikkusenki kovempi äänisen kohalla varma et nyt se tulee alas:D Mulla oli tänään pari tuntia uintia ku nyt on koeviikko. Huomenna oiski sitte vapaapäivä ja jos vaan jaksan herätä suht aikasin niin tarkotus olis suunnata salille. Vois sitä biologiaakin vähän lukee joskus... Kävin tänään opolla keskustelee jatko-opinnoista ja nyt alkaa olla jo melkolailla selvillä et minne mä sitten vuoden päästä haen. Piipahdin opolla käynnin jälkeen kaupungilla kiertää kirpparit ja pari kauppaa, ja tein varmaan oman ennätykseni koska en ostanu yhtään mitään! Mulla on joku pakkomielle tuhlata aina mun rahat edes johonki mut nyt jotenki hillitsin itteni ku mitään tarpeeks kivaa ei osunu kohdalle.

1. en jaksanu tänään miettiä asua sen kummemmin niin vetäsin vaan tollaset vermeet päälle.
2. vaihdoin vaaterekille hempeen sävysiä vaatteita tummien tilalle ihan vaan kevään kunniaks
3. haluun lisää sulkakorviksia!
4. mun teki mieli piirtää peiliin sydän huulipunalla....
5. sain sannalta tollasen nuden ginan jakun, love it! laskin tossa nopeella laskutoimituksella päässäni et mulla on 11 jakkua... vielä pitäs hankkia ainaki punanen ja ehkä terrakotan värinenki.
6. vannon kovasti pepsi maxin nimeen mut tykkään cokiksesta tölkistä juotuna! pullocokis harvemmin maistuu vaikka samaa litkuahan sitä siinä on ku tölkissäki:D
7. mun pikkunen oli niin nätisti että oli pakko ottaa kuva! mun siskon koira on käymässä meillä pääsiäiseen asti, se vaan on sellanen villikkoprinsessa et en oo kerenny saada siitä tarpeeks hyvää kuvaa minkä vois tänneki laittaa

8 kommenttia:

  1. minne meinaat lähteä lukion jälkeen?=) niinku minne kaupnkii ja yliopisto vai amk ja silleen?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: haen vissiin vantaan metropoliaan:)

    VastaaPoista
  3. mitäs meinasit siellä opiskella?=)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: vaatetussuunnittelua:)

    VastaaPoista
  5. KAIKKI maistuu tölkistä paremmalta :D

    VastaaPoista
  6. kannattaa kyllä opiskella ja kirjottaa hyvin, nimittäin tonne on aika kovat pistemäärät mitkä pitää saada... :O mut mistäs sitä tietää vaik ootkin hyvä koulussa :P

    -suski

    VastaaPoista
  7. suski: tonne just nimenomaan ei oo opiskelumenestyksellä niin paljon väliä ku monelle muulle alalle vaan niillä hakujutuilla on suurin painoarvo:)

    VastaaPoista
  8. samaa mieltä ku petra, kaikki maistuu tölkistä paremmalle:D

    VastaaPoista