10.5.2011

all white

En oo saanu vieläkään läppäriä takas ja ei oo tullu sopivaa hetkee postata pöytäkoneella, joten siks musta ei oo nyt kuulunu mitään. Perjantaina olin tosiaan petri nygårdin keikalla, oli hyvä meno mut aamulla ei ollu enää niin kivaa ku huomasin et joku oli repässy mun jakusta palan ja ilmeisesti purassu mun ketjulaukun hihnan rikki. Ei tohon voi sanoo muuta ku et naurettavaa et joku tekee tahallaan tollasta, en mä usko et on voinu vahinkokaan olla:D Ne laukku ja jakku oli pöydällä ja sit ku se keikka alko nii rupesin seisoo sen pöydän viereiselle tuolille ja ku keikka loppu nii ne löyty lattialta. Ei ollu viety rahaa tai mitään ku oli vaan pistetty paskaks. Welcome to iisalmi!

Tän kaupungin ihanuus on tullu tässä parin päivän aikana todettua muutenki, liikkuu nimittäin taas sellasia juttuja että huhhuh. Ihan tiedoks vaan kaikille että kellään ei oo juttua kenenkään kanssa ja mä oon kyllä tasan perillä siitä kuka on tehny ja mitä on tehny, ja voin kertoo että nuo tän hetkiset juorut on kyllä aika väärillä jäljillä:)

Mutta sitten eilisen asuun, päätin kokeilla (kenkiä lukuunottamatta) koko valkeeta asua ku kokovalkeeta nyt on niin hehkutettu kaikkialla.


Palaillaan sitten tän päivän asun kanssa heti kunhan sen kerkeen postaamaan:)

24 kommenttia:

  1. ai mikä niistä juoruista ei ole totta? niitähän liikkuu tuhansia eriversioita!

    VastaaPoista
  2. anonyymi: jaa-a no se mistä mä oon kuullu on se et roopella ois juttua yhen tytön kanssa (en viitti täällä mainita kenen) ja se on ihan silkka väärinkäsitys vaan:D en mä muuta oo kuullu

    VastaaPoista
  3. ooi asu näyttää superhyvälle! =)

    VastaaPoista
  4. no hei se on iisalmi, ei kannata välittää :D

    VastaaPoista
  5. voisin ottaa sun hiukset :) ne on aika ihanan näköset.

    VastaaPoista
  6. Tosi kivan näkönen asu taaas jälleen kerran! Kokovalkee asu kyl toimii sulla (mä näyttäsin varmaan joltain kananmunalta)!

    VastaaPoista
  7. mä oon kuullu että sun poikkis on pettäny sua

    VastaaPoista
  8. Hah : D mulla on noi samat sortsit ny pääl : D (: ne o ihana (: ja kiva asu sulla muuten

    VastaaPoista
  9. anonyymi: ainahan sellasta juttua liikkuu myös musta, mut hei tää on iisalmi:D voin kertoo et ei kannata uskoo kaikkee mitä kuulee, tiiän pariki ihmistä ketkä noita juttuja repii ihan hatusta

    VastaaPoista
  10. eiköhän joka paikassa oo törppöjä eikä vaan iisalmes.. pienillä paikoilla ikävä kyllä kaikki vaan tietää ja luulee tuntevansa toisensa niin hyvin!

    VastaaPoista
  11. oi voi noi kengät<3

    VastaaPoista
  12. seurusteletko taas roopen kanssa?
    yhdessä vaiheessahan olitte erossa...
    hei samanlaista juorumeininkiä löytyy myös täältä etelä-suomesta, älä välitä :) ainakin ihmiset tietää et oot olemassa ;)

    VastaaPoista
  13. Tunnen niin suurta myötähäpeää sua kohtaan kun kirjotat tollasta tänne..

    VastaaPoista
  14. anonyymi: mä voin kirjottaa mitä haluan ja tottakai mä haluun katkasta niiltä juoruilta siivet mitä nyt liikkuu, en mä usko että säkään kauheesti tykkäät jos suhun liittyviä juttuja levitellään jotka ei oo totta:D

    VastaaPoista
  15. jos lasket pussailun pettämiseks nii sun poikkis on sit kyl pettäny sua

    VastaaPoista
  16. anonyymi: ei se oo kyllä pussaillu ketään, toi on taas niitä huhupuheita:D

    VastaaPoista
  17. ai ei ole? kysyppä siltä vielä kerran uudelleen!

    VastaaPoista
  18. anonyymi: ehkä kummiski mä uskon ennemmin roopee ku sua, ellei sulla sitte oo antaa jotai todisteita:D oot luultavasti vaan kuullu joltai joka muka varmuudella tietää, ainahan nää noin menee

    VastaaPoista
  19. mua se on ainakin pussannu

    VastaaPoista
  20. anonyymi: varmasti:D joo en taida julkasta enää näitä pusukommentteja

    VastaaPoista
  21. hyvä jos luotat sun poikakaverii noin täysil :D

    VastaaPoista
  22. ainut joka ei taida tietää miten asiat todella menee olet sinä

    VastaaPoista
  23. anonyymi: musta alkaa vaikuttaa että ainut joka tietää miten asiat todella on oon minä koska usko pois mä tiedän kyllä kaiken mikä on tapahtunu ja mitään pussailua ei kyllä oo ollu:D se on vaan noita huhupuheita mitä joku keksii, eikö sen nyt pitäs olla ihan selvää ku iisalmessa ollaan

    VastaaPoista