19.5.2011

don't care what you say cause you don't know me

Jes vihdoin aurinko pilkottaa edes vähän, oon niin kyllästyny sadekeleihin. Nukuin tänään melkein puolille päivin ja sitten kokkailin, mut siitä lisää sitten toiste. Koulua oli tosiaan vaan yks tunti ja sen jälkeen ajeltuani pikkusen tulin kotiin siivoomaan. Siis minä siivoomaan. Mä ja siivoominen ei sovita samaan lauseeseen. Huone oli taas sen verran järkyttävässä kunnossa et kerranki rupes itteeniki ällöttää, joten ei auttanu muu ku tarttua tuumasta toimeen. Räpsin sitten siinä samalla kuvia:

Eipä mulla muuta tällä kertaa:)

5 kommenttia:

  1. Kunnon kesäfiilis tossa sun rekillä, meitsillä killuu vieläki kaikki talvikamat henkareilla, ku eijoo jaksanu järjestellä :D Ehkä pikkuhiljaa jaksaa...

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun oot postannu nyt parin päivän aikana niin usein! :-) Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
  3. Ootko tilannu mistä ton sun antti asplundin? Mä oon ite ostanu omani, mut nyt oon tilannu kaverille lahjaksi kans tollasen mustan, mut ei oo näkyny eikä kuulunu korua nyt pariin viikkoon. Kestikö sulla miten pitkään? :o

    VastaaPoista
  4. susse: sieltä antti asplundin nettisivuilta, en muista vaan yhtään et kauan siinä kesti:D kyllä siinä tais joku pari viikkoo mennä

    VastaaPoista
  5. Voisitko esitellä jotenkin mekkosi jossain postauksessa, kun mietin että sulla on ainakin aika hienoja mekkoja näkyny näissä postauksissa. (:

    VastaaPoista