26.5.2011

food

Kiirettä on pitäny vaikka onki koeviikko ja mun pitää päntätä tänään vasta ekaa kertaa. On tullu huideltua vähän vaikka missä, joten ei oo ollu aikaa istua koneella. Mun läppäri on edelleen veljellä korjattavana (ollu jo ainaki kolme viikkoo), joten postaaminen onnistuu vaan pöytäkoneella joka sijaitsee mun porukoitten makkarissa. Yleensä oon eniten koneella joskus yöllä ennen nukkumaanmenoo, mut nyt se ei oo ollu siis mahdollista. Jospa saisin sen läppärin nyt äkkiä takasin niin pääsis taas normaalisti postailemaan.

Lupailin tossa viime viikolla tehdä pitkästä aikaa ruokapostausta, ja nyt oiski sitten luvassa viime aikojen kokkailut kuvina.

Lankkuperunat ja meksikolaiset lihapullat


Pannukakkurulla

Sisäfilepihvi, ranskalaiset, valkosipulipatonki ja pippurikastike

Reseptejä mulla ei oo noista antaa ku en muista enää itekkään et mistä katoin ohjeet ja oon muutenki tehny noita vähän omilla sovelluksilla.

3 kommenttia:

  1. missä salaatit ja kasvikset? ;)

    VastaaPoista
  2. Syötpäs sä terveellisesti

    VastaaPoista
  3. anonyymi: ei oo mun juttu harmi kyllä:D

    VastaaPoista