29.5.2011

huomenta

Eilen tuli todistettua salmaripullon tippuminen ja hajoominen alkon lattialle, aloteltua koutsi-huppari päällä, leikittyä promillemittarilla ja tottakai ylipäätään juhlittua. Yöunet veny näköjään aika pitkiksi. Kyllä mä välillä heräsin jo hetkeks ku roope piti viedä kotiin, mut sen jälkeen unet jatkuki peräti kuuteen asti. Hyvin saa yöllä unta... Mulla olis huomenna enkun koe ja en oo kyllä avannutkaan kirjaa vielä, eli tänään ohjelmassa olisi avata se edes hetkeks. Ensin mä taidan kuitenki poiketa hakee krapulapitsan itelleni, jos nyt vaan saan itteni edes jonkinlaiseen edustuskuntoon.

Nyt kuitenki muutama kuva eiliseltä ja loppuhuipennuksena kolmen viikon takaa petri nygårdin keikalta kuva.... Olin eilen käymässä hattubileissä, joten päähän pääty toi olkihattu.
Mulla on vasemmassa jalassa ihan jumalaton rakko, kiitos vaan noitten kenkien ja sen että päätin urhoollisesti kävellä kotiin asti korkkarit jalassa vaikka kuinka alko hiertämään.

Nyt sitten se loppuhuipennus eli erittäin edustava kuva mun osalta...

6 kommenttia:

  1. mulla on kamerassa pari kuvaa susta eiliseltä, jos haluut niin laita vaikka mun kommentti boxiin sun s-posti osote niin voin lähettää:)

    VastaaPoista
  2. olitko muuten kuopiossa kattoo jare&villegallee? ihan kun oisin vilaukselta nähny sua, tai sit se oli vaan joku kaksoisolento:p

    VastaaPoista
  3. IHANA TOI VIIMENEN KUVA!!!!!!! :D <3

    VastaaPoista
  4. anonyymi: en ollu vaikka alun perin oli vähän tarkotus:) 10 päivä sitten!

    VastaaPoista
  5. jvg ei kuulemma ookaan sillon 10.pvä kuopiossa.. netissä on vissii ollu väärä kaupunki sen päivän kohdalla!

    VastaaPoista