21.5.2011

I'm a crazy bitch, I do what I want when I feel like it

Hellou! Oon ollu vasta kolme tuntia hereillä, sillä eilen nukkumaanmeno veny niin myöhään että päätin sitten nukkua kolmeen asti. Olin eilen ekaa kertaa kuskina ihan sattuman kautta oikeestaan. Tän päivän ohjelmasta mulla ei oo vielä varmuutta mut voi olla että tulee juotua pari:)

Kävin torstaina kattoo mun entisen tanssiryhmän kenraalit ja kauhee miten ikävä mulle tuli tanssia. Pitäs vaan pikku hiljaa hyväksyä se tosi asia et tanssimiset on nyt tanssittu eikä tilaisuutta enää tule ainakaan täällä. Oon ollu varmaan vähintään viimeset 13 vuotta kaikissa kulttiksen näytöksissä esiintymässä, joten oli kyllä kieltämättä vähän outoo et nyt oli eka kerta ku en ollu siellä edes kattomassa. Mä siis tyystin unohdin että näytökset on nyt, joten ku tajuntaan iski et ne on niin menin kattoo vaan oman entisen ryhmän kenraalit.

Nyt sitten eilisen asusta vaan pikkunen pala, sillä kuvat tuli otettua sen verran myöhään että ne tärähti melkeinpä kaikki. Tatskaaki piti tietysti esitellä, harmi vaan et en oo onnistunu saamaan vielä mitään tarpeeks hyvää kuvaa tatskasta ku siitä on nyt lähteny sitä rupea niin se ei näytä vielä siltä et vois laittaa lähikuvaa.
  Päällä oli viimesimmässä ostospostauksessa vilahtanu ruskee nahkahame ja toppi, sekä välillä myös semmonen oranssihtava neuletakki. Pojilla oli ainaki hauskaa ruokalassa ku mulla oli päällä suunnilleen pelkkää oranssia ja söin pelkkää porkkanaraastetta....

Sain just ihme ja kumma kyllä ens vuoden kurssivalinnat tehtyä. Olin ihan varma että jotain ongelmia tulee, mut itseasiassa ens vuodesta tulee helpompi ku luulinkaan. Joka jaksossa on neljä ainetta, sekä yhen käyn itsenäisesti ja yks on kurssisuunnitelman ulkopuolella oleva kurssi. Ainiin torstaina tuli tosiaan yo-kokeitten lopulliset tulokset ja nyt kävi niin että mun niin ylpeyden aihe ruotsin C tippu B:hen :( Mun tavote oli alun alkaenki päästä vaan läpi, mutta kyllä se vähän harmittaa ettei tullu niin hyvää tulosta ku aluks se oli. Jospa olis sitten parempaa menestystä muissa aineissa mitä kirjotan, ruotsi ei tosiaankaan oo mun vahvuus:D

ps. eikö tänään pitäny olla taas maailmanloppu?

15 kommenttia:

  1. mitä oot suunnitellut kirjoittavas vielä? ps. oranssi käy sulle aika näpsäkästi ! : )

    VastaaPoista
  2. jonna: äikän, enkun, terveystiedon ja ehkä psykologian:)

    VastaaPoista
  3. tosta tatskasta kyselisin, missä otit ja paljon maksoi? ja tietty sattuiko paljon:D

    VastaaPoista
  4. mulla kans syksyllä tippu c b:hen ja jäi vaan alle kymmenestä pisteestä kiinni :/ hyvältä näyttää tatska!

    VastaaPoista
  5. samat kun mulla, onnea yritykseen ! <: ehkä saat ne menemään paremmin kuin minä, haha : D

    VastaaPoista
  6. sonjjj: otin kuopiossa tino's tattoossa ja makso 80e:) ei se sattunu niin paljon ku luulin, joissain kohdissa kirpas vähän enemmän mut onneks se koko operaatio meni aika äkkiä ohi:D

    VastaaPoista
  7. löysin äsken tän :)) ---> http://weheartit.com/entry/9982842

    VastaaPoista
  8. eikse oo crazy eikä grazy? :D niiku c:llä? :)

    VastaaPoista
  9. oletko omasta mielestä hyvä tanssimaan?

    VastaaPoista
  10. Voi miten nätti olet noissa kuvissa. Tykkään melkeen enemmän lähikuvista sinusta kuin sellasista asukuvista. Sulla on tosi hyvä iho!

    VastaaPoista
  11. anonyymi: g:llä se on:)

    anonyymi: ilmeisesti en ku kysyt:D en mä oo miettiny ees tollasia

    VastaaPoista
  12. http://www.sanakirja.org/search.php?q=grazy&l=3&l2=17

    VastaaPoista
  13. anonyymi: oho niinhän se onki, en tiiä miks mä aina luulen et se kirjotetaan g:llä:D mun moka

    VastaaPoista
  14. piti itekki ihan kahtoo ku aloin miettiä et kummin se oli:DD

    VastaaPoista
  15. voisit laittaa huuto.netiin vaatteita joita et käytä, olis huippua! :) sulla on ihania vaatteita

    VastaaPoista