18.5.2011

koo pee oo

Nyt on sitte tatska otettu! Mua jännitti ihan kauheesti ennen sitä enkä pysyny yhtään paikallani tai mitään, mut sitten ku se rupes tekee sitä tatuointia niin ei se sitten niin kauheeta ollukkaan ku mä luulin. Joissain kohissa sattu enemmän ku toisissa, erityisesti sillon ku se tatuoija vaihto isompaan piikkiin ja rupes silleen pyörittämällä värittää sitä tatuointia. Tatuoinnin tekemisessä kesti vaan joku puol tuntia ja aika meni onneks tosi nopeesti. Nyt tatuointi on melko arkana mut sen huomaa vaan ku taputtelee siihen rasvaa. Onnistuin heti jättää mun bepanthenin kasulle mut onneks roopella oli helosania nii laitoin koulussa sitä ja kohta saanki onneks sen bepanthenin takas ku musta se on paljon parempaa.

Mä ajoin täältä siilinjärvelle asti ja vaihettiin sitten roope kuskiks ku mua vähän hirvitti et osaanko ajaa kuopion liikentees. Roopella oli just sopivasti kaheksalta aamulla inssi ja se onnistu saamaan sen läpi, muuten olisin joutunu ajaa kuopiossaki. Kyllä mä sitte ku huomasin miten helppoo siellä on ajaa niin uskalsin ajaa koko matkan takas kotiin vaikka just oli neljän ruuhka.

Käytiin amarillossa syömässä ja roope otti tollasen jumalattoman kokosen annoksen ja ei toi munkaan annos mikään pieni ollu. En jaksanu syödä tosta edes puolia mut onneks roope söi vaikka se oli just vetäny eka ton ylemmän kuvan annoksen... Pohjaton vatsa.

9kk raskaana, onneks en sentään.

Kerranki en kuolannu jokasen vaatteen perään mitä h&m:llä oli. Noi kuvassa näkyvät toppi ja jakku jäi kuitenki kummittelee mieleen ku en niitä ostanu. Oisin kovasti halunnu ne yhet h&m:n korkeevyötäröiset valkeet farkkusortsit mut näytin ihan kauheelta niissä, peppuki kuulemma näytti järkyttävältä:D

Mut sitten niihin juttuihin mitä ostin. Tarkotuksena oli ostaa värikkäitä toppeja ja aurinkolasit, ja tarkotus kerranki toteutu ja vaan yks ''ylimääränen'' ostos lähti mukaan. I'm proud!

Kaikki muu on ylläripylläri h&m:ltä paitsi toi turkoosi toppi on ginalta. Oisin halunnu kierrellä tällä kertaa muuallaki mut toi mun just syöny seuralainen ei ollu kovin shoppailutuulella nii pakko oli luovuttaa.

Mitäs tykkäätte ostoksista?

Nyt mä lähden taistelee automaattivaihteisen audin kanssa, luulin että sillä ois helppo ajaa mut se jarru on ihan hullu. Tarkotuksena ois kohta kokkailla vähän meksikolaisia lihapullia ja lankkuperunoita, nam! Asukuvatki pitäs ottaa tuolla vesisateessa, tulis vaan se aurinko takas.......

19 kommenttia:

  1. Oi, Amarillon ruoat <33

    VastaaPoista
  2. Tuo ihana kukka mekko on niiiin ihana!!!

    VastaaPoista
  3. paljonko maksoi toi tatska? niin ja missä otitkaan sen? :)

    VastaaPoista
  4. olisit ottanu ton tatskan vähän isompana, kun tossa on nyt niin iso tyhjä alue.

    VastaaPoista
  5. Kuka sun tatuoinnin teki? Kalle? Tino..?
    Ihan vinkkinä vain, et kai aio päästää Roopea kuin koira veräjästä? Humala EI ole puolustus pettämiselle.. Taustalla on todennäköisesti jotain suurempaa.. Koska tosi rakkaus ei petä.

    VastaaPoista
  6. toi hame on tosi kiva=)ja vitsi et oot nätti tos mis muka näytät 9kk raskaan oleval:D

    VastaaPoista
  7. anonyymi: 80e makso ja otin tino's tattoossa:)

    anonyymi: terryköhän sen nimi nyt oli:D

    VastaaPoista
  8. haha, luuletko et roope on sua vaan kerran pettäny? :-o

    VastaaPoista
  9. anonyymi: en luule vaan tiedän:D usko pois mä selvitän tätä juttua kokoajan eikä vielä oo ilmaantunu mistään varmaa tietoo et se olis tehny muuta ku mitä mä jo tiedän. mä oon niin kyllästyny tähän aiheeseen joten ihan turha tulla laittaa tollasia kommentteja, jos sulla on jotain varmaa tietoo niin tuu sanoo suoraan mulle.

    VastaaPoista
  10. näytät iha oonalle tossa raskaus kuvassa:D:D:DDDDDD

    VastaaPoista
  11. paljon toi kukkamekko makso:) IHANA!

    VastaaPoista
  12. ootko nyt koulussa vai käytkö töissä vai? mietin vaan et onks sul säästöi vai miten pystyt shoppaileen niin paljon, mäki haluun:D!

    VastaaPoista
  13. anonyymi: koulussa mut oon käyny sillon tällön töissäki:) porukat maksaa aika paljolti mun shoppailut

    VastaaPoista
  14. mitä sun porukat sitten tekee jos sulla on vara shoppailla niiden rahoilla koko ajan? Jos saan kysyä? :)

    VastaaPoista
  15. anonyymi: en mä kovin usein shoppaile edes:D mutta joo ne on molemmat toimintapäälliköitä omissa työpaikoissaan, en viitti sen tarkemmin kertoo

    VastaaPoista
  16. jooo tiedän tää on vanha juttu mut tosi ajankohtanen mulle nyt ja toivon et vastaisit nopeesti :) oon siis ottamas ensimmäistä kertaa tatuoinnin nyt perjantaina ja haluisin kysyy et kävikse tosi kipeetä? ois helppo jos osaisit kertoo vaikka jonku kivun mihin sitä vois verrata?? aattelin ottaa tohon samaan kohtaan semmosia mustia pieniä lintuja kolme :) en tiedä vielä minkä näkösiä ja jännittää tosi paljon... oon vielä siis 15 mut alle kuukauden päästä 16 nii tää on vähän niinku lahjana. :) toi ei nyt kyllä liittyny tähän mitenkää mutta kuitenki :D kiitos vielä etukätee :) on muuten ihana blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se tunne oli vähän sellanen ikävä mut ei kuitenkaan sellanen et sattuis kauheesti:) värittäminen oli pahinta, mut kuitenki sellasta et sen kesti. en oikein osaa sanoo mihin sitä vois verrata:D mut siis ei mitään hätää, mulla on aina ollu hirvee neulakammo mut ton tatskan ottaminen ei ollu läheskään niin kauheeta ku olisin kuvitellu:) kiitos <3 ja tsemppiä, hyvin se menee!

      Poista