14.5.2011

no title

Mulla hajoo pää varmaan kohta lopullisesti. En tiiä enää yhtään mitä tekisin millekki, enkä tosiaan tiiä et miten saan tän maailman kauheimman tunteen mun sisältä pois. Ilman tätä blogia en ois saanu varmaan tietää mitään, mut kyllähän niistä hyvin keksittyjen kommentien joukosta löyty pari joissa oli se totuus. Kyllähän joku formspringissäki uskotteli mulle vaikka mitä, mut nyt oikeesti tää asia on loppuun käsitelty. Tiedän ketä syyttää ja mistä ja eniten syytän varmaan itteeni siitä että oon niin tyhmä ja sokee. En oo tajunnu että pojat on sellasia että niitä pitäs pitää suunnilleen jossain talutushihnassa ku ne on kännissä, tai varsinkaan sitä että pojat on niin sikoja että kun sä itket yksin kotona kuolleen koiras perään niin ne järjestää salaa bileet eikä kutsu sua sinne.

En nyt tiiä että mihin suuntaan tää blogi tästä lähtee ku mun oma elämä on niin perseellään, mutta tuskin mä lopetan ainakaan. Tekstien sisältö saattaa vaan olla aika olematonta ellei sitte joku ihmeen voima saa mua piristettyä. Nyt kuitenki toissapäivän ja eilisen asukuvat joitten aikaan olin vielä autuaan tietämätön kaikesta paskasta mitä mun selän takana on tapahtunu.


Ja ku kuitenki joku rupee spekuloimaan niin ei, multa ei oo viety ketään vaan oon edelleenki roopen kanssa yhessä ellei sitten käy ilmi vielä jotain pahempaa mitä mulla on tällä hetkellä tiedossa. Ja vaikka te kuinka anonyyminä niitä juttuja kerrotte, niin en mä voi uskoo niitä ellei joku tuu sanoo mulle suoraan ja todista et se on totta.

Niin ja tää blogi kertoo mun elämästä ja jos mun elämä on päin helvettiä niin mulla on oikeus kirjottaa siitä ilman että joku tulee kertoo mulle miten nolo mä oon tai miten säälii mua.

39 kommenttia:

  1. Olenko ymmärtänyt väärin: Joku sun kaveri on ollut nyt sun poikaystävän kanssa ja siks tämmönen? Mutta siis miks käytät sanaa lutka? Mitä mieltä siis oot siitä, että tämä tyttö on säätänyt Roopen kanssa?

    VastaaPoista
  2. anonyymi: ei oo kaveri ja käytän sitä sanaa siks että oon tehny kyseiselle henkilölle aiemmin selväks että pysyy kaukana roopesta mut silti on tapahtunu mitä on tapahtunu.

    VastaaPoista
  3. älä lopeta bloggailua. silloin kun on hankalaa niin tämä blogi voi olla hyvä tukiverkosto sinulle! :-)

    VastaaPoista
  4. Nyt vaan lippu korkealla, mä en uskonut missään vaiheessa että roopella olisi sen kummempaa juttua annan kanssa kun ne pussailut, mun mielestä te ootte aina ollu roopen kanssa niin hyvä pari ja sä sovit roopelle paremmin kun kukaan muu! Mä en ymmärrä tollasia tyttöjä jotka yrittää saada varatun miehen itselleen, pilaavat siinä vaan oman maineensa ja myös niitten toisten. Koita kestää!

    VastaaPoista
  5. Koetaha hei jaksaa.Oot vahva ihminen et älä anna tällasen rikkoo sua!

    VastaaPoista
  6. Mistä oot ostanu noi IHANAT farkkushortsit ? :)

    VastaaPoista
  7. tinttara: kirpparilta, en tiiä et mistä ne on alunperin:)

    VastaaPoista
  8. täydellinen toi vaalee jakku!!

    VastaaPoista
  9. tuskin oot myymässä nuita housuja, mutta sitten ku se päivä joskus ehkä mahdollisesti koittaa niin saa ilmottaa mulle. julia.jarvela@hotmail.com olisin tosi kiitollinen, vaikka siihen menis vuosia nii mä ootan :D Voimia sulle tosi paljon sinne ja asioilla on tapana järjestyä ajan kanssa. (niin tyhmältä ko se varmasti nyt kuulostaakin) vielä tähän loppuun, sulla on aivan ihana blogi, maailman ihanin tyyli ja oot niin superkaunis, että antasin mitä vaan jos näyttäisin justiin sulta, keep going girl <3

    VastaaPoista
  10. Toistan taas itseäni, mutta tosi kiva asu, noi shortsit on mielettömät! Kovasti jaksamisia sulle! :)<3

    VastaaPoista
  11. Hei! Sulla on tosi kiva blogi ja toivon, että tätä blogia pystyisi lukemaan vielä pidempääkin! Noi sun shortsit on aivan ihanat! tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  12. Heii koita jaksaa sä kyllä pärjäät! Älä anna joidenkin ihmisten pilata sun elämääs...

    VastaaPoista
  13. miks roope ei kertonu sulle että petti sua? eikö se kerro sulle mitään.

    VastaaPoista
  14. anonyymi: se ei laskenu sitä pettämiseks vaan se oli kuulemma vaan kännissä tapahtunu vahinko se pussailu siis. ei se sen pahempaa oo onneks tehny.

    VastaaPoista
  15. '' jos mä en sulle kelpaa en voi sille mitään''

    illalla alelle ja etsimään parempi mies,sulla on varaa siihen.

    VastaaPoista
  16. sille yhelle anonyymille jonka kommenttia en julkassu: millä oikeudella en? ja onhan se tosi hienoo jos sä näät sen jotenki ihailtavana että yrittää viedä varatun miehen. ei missään vaiheessa oo kyse ollu mistään valinnasta, ei todellakaan. roope rakastaa mua sen verran ettei sille tulis mieleenkään ''vaihtaa'' mua yks kaks johonki toiseen.

    VastaaPoista
  17. Voimia sulle hirveesti! Ja varmasti asiat vielä järjestyy parhaimpäin, ajan kanssa :) Kaikkihan meistä tekee tyhmyyksiä, humalassa varsinkin. Mitä nyt täältä oon lukenu näitä juttuja nii ainut mitä mä en ymmärrä, että millanen ihminen oikeesti menee sekaantumaan varattuihin, tai jos vielä tietää että jos sinä ja sun poikaystäväs seurustelette.. Mutta anyway kuten sanoin voimii sulle ja sä vaikutat jotenki niin ihanalta ihmiseltä että elä anna tämmösen asian rikkoo sua :)

    VastaaPoista
  18. Kyllä sulla ulkonäköö on, mutta onko sulla muuta kun tyhjää päänsisällä.

    VastaaPoista
  19. anonyymi: aijaa, jos mulla kerta on tyhjää pään sisällä niin mitenkäs eräällä toisella sitten:D ei päätä ollenkaan?

    VastaaPoista
  20. :( miehet on kusipäitä. koita kestää<3

    VastaaPoista
  21. Tollanen juttu on ihan kauhee ku luottaa ite niin täysillä, vaikka tottakai siitä pettymyksestä yli lopulta pääseeki. Et varmastikkaa oo ansainnu tollasta ja voi vaan miettiä mitä sen muijan päässä liikkuu joka menee vehtaa varattujen miesten kanssa...ai oliks vielä jotkut bileet järjestetty kaiken lisäks? Onks toi normaalia ettei sua kutsuta tai miten jollain on ees pokkaa tehä noin ku suret hauvelias. Voimia!

    VastaaPoista
  22. iha oikeesti mun käy sääliks sua, et ansaitse tommosta jätkää. voimia!

    VastaaPoista
  23. se tyttö jota roope pussaili ni on ruma ja ällöttävä heh xd

    VastaaPoista
  24. Jaksamisia sinulle!
    Vaikka Roopeen luotatkin ja näin, niin muista, että sinun ei kuitenkaan tarvitse hyväksyä kännisekoiluja yms. Tuskin nimittäin sellaista ansaitset. En tietenkään tiedä, miten asiat siis ovat, muuta kuin blogin kautta. :)

    VastaaPoista
  25. Mä en osaa sanoa oikeen mitään, mutta halusin tulla antaa sulle kunnon voimahalin! <3

    VastaaPoista
  26. Miehillä näyttää olevan joku tarve ylittää kaikki rajat kännissä, etkä todellakaan tuollaista ole ansainnut! Mut kaikesta selviää, jos vaan sitä oikeesti haluaa! Mut oot kyllä sen näkönen tyttö, että fiksummankin jätkän saisit ja ansaitsisit!

    VastaaPoista
  27. Ansaitset parempaa..

    VastaaPoista
  28. "oot sen näkönen...." ei ulkonäkö riitä pelkästään...
    Anna on mun mielestä älyttömän kaunis ja lisäks vie ÄLYKÄS!

    VastaaPoista
  29. sillä tytöllä jonka kaa roope pettti on pupun hampaat

    VastaaPoista
  30. anonyymi: aijaa no aika hyvin se sitten kätkee sen älynsä:) ja sähän varmaan tiedätkin mun älystä kaiken? koulumenestys ei kerro kaikkee, mun mielestä ihmisestä tekee hemmetin tyhmän pelkästään se että se rupee sotkeentuu varattuun mieheen. ja ennen ku joku taas syyttää pelkästään roopee nii en sano muuta ku että it takes two to tango

    VastaaPoista
  31. Ihanat farkku shortsit, passaa sulle!

    VastaaPoista
  32. anonyymi jonka kommenttia en julkassu: aijaa, oot kyllä ihan väärillä jäljillä ja mä haukun ketä haluan, varsinkin jos on näin hyvä syy:D

    VastaaPoista
  33. kannattaa varoo mitä kirjottaa, ettei joudu itse ongelmiin. :/

    VastaaPoista
  34. Olin joskus kauan sitten sun lukija pitkään kunnes blogisi alkoi näkyä vain kutsutuille lukijoille. Nyt kuitenkin löysin ihanan blogisi sattumalta uudestaan :). Tämä sinun uusi blogisi on vähintäänkin yhtä koukuttava kuin mitä entinen oli :)! Selasin vanhoja postauksiasi ja asusi ovat todella upeita ja luoja miten kauniita kenkiä sinulla on! Inspiroiduin ja sain mahtavia ideoita asuistasi, kiitos siitä :)!
    Mietin että mitä materiaalia tuo sinun jakkusi on? Ja voimia ja jaksamisia sinulle!

    VastaaPoista
  35. Humala ei ole mikään syy tehdä typeriä asioita. Jos sinun pitäisi pitää jätkää "talutushihnassa", niin se jätkä ei kyllä ole luottamuksen arvoinen ja luottamus on kaikki kaikessa parisuhteessa. Ehdottaisin, että nyt ihan ronskisti vain annat tuollaisen ihmisen olla, joka pettää sinua ja käyttää humalaa tekosyynä, se ei ole mikään syy. Tiedän, että tällaisen päätöksen tekeminen on vaikeaa, mutta aika todennäköisesti se oikea. Voimia!

    VastaaPoista
  36. Itsensä häpäissyt se tytttö... naurettavaa mitä toimintaa, yrittäisi kasvaa aikuiseksi... tai riippuuhan se tietysti minkä ikäinen on mut jokatapauksessa ei kukaan ota vakavasti enää tuollasta. Kuka anna se on... joku nörtti nobody? vai se lissupiiriin kuuluva?

    VastaaPoista
  37. Aivan totta mitä aikaisemmin kirjoitit: Kouluarvosana ei kerro viisaudesta mitään! Se että istuu illat nenä kiinni kirjassa ei kerro siitä mitään, mitä korvien välissä liikkuu. Enemmän aivojen tilasta kertoo se jos menee sotkeutumaan varattuun mieheen.
    Itse olen myös pettämisen kokenut ja itse kadun sitä etten jätkää heti jättänyt. Jos päästät roopen kuin koiran veräjästä niin eihän se opi mitään vaan jatkaa tuota menoaan! Suhde on viisasta lopettaa silloin kun on mennyt pelkkä pikkurilli eikä vielä koko käsi.

    VastaaPoista
  38. Ihanat noi farkkushortsit ei sulla satu noita enää olee tallessa ja mahdollisesti olisit halukas myymään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tallessa, voisin itseasiassa myydäkin:) laita mulle s-postia!

      Poista