11.5.2011

orange

Tulin taas ihan pikasesti tuolta aurinkotuolista postaamaan eilisen asua. Eilen tuli ajeltua vielä yhentoista aikaan illallaki ku oon nyt jostain syystä intoutunu tohon ajelemiseen. Ens tiistaina oiski luvassa kuopioon ajaminen ja vähän jänskättää. Enemmän kyllä jänskättää tatuointiaika joka mulla on siellä kuopiossa varattu, mut onneks siitä mun tatuoinnista tulee sen verran pieni et en joudu kovin kauaa toivottavasti kärsimään.
Jaahas ei tullu näköjään kovin onnistuneita noista kuvista... No mut asun pointti oli se ku mä oon viime aikoina varsinki jämähtäny vähän hempeempiin vaatteisiin ja sävyihin nii halusin välillä vähän erilaista. Ei siitä kuitenkaan sen enempää, meitsi lähtee nyt takas tonne aurinkoon! Huomenna alkaaki vissiin jo ilma viilentyä:(

6 kommenttia:

  1. Älä huoli ei se tatuoiminen oikeestaan edes satu ;)

    VastaaPoista
  2. onneksi tuo bikinienyläosa ei ole sulle pieni

    VastaaPoista
  3. toi hame on kyllä aika pirun hyvän värinen, oikeastaan aika täydellinen! Se ei ole sellainen ällön silmiinpistävä oranssi, vaan vähän maanläheisempi. Tykkään! :)

    VastaaPoista
  4. odotan kyllä innolla kun saadaan tietää toi sun lopullinen tatuointi!:)itellänikin ois suunnitelmissa viimestään 18 vuotiaana ottaa kun ei porukat ihan lämpee idealle, mitä muuten sun porukkas sano tatskasta? laitathan sitten kuvan siitä? laitatha??:D

    VastaaPoista
  5. ei herran jumalaa, oon hirveest miettiny et mikä kääryle tos ekas kuvas on! häiritsi niiiin paljo ja nyt vast tajusin et se on panini, oonko ees tyhmä :__D

    VastaaPoista
  6. Kävin just viikko sit ottamas ensimmäisen tatuointini ja olin ihan paniikissa ja uskoin itkeväni sen kivun vuoksi. :-D No, eihän se sitten tuntunut missään! Mitä nyt välillä nippas, mut ei sitä kivuksi voi luokitella. Eli tsemppiä sulle vaan! :-) Otin yläselkään tekstin siis. :>

    VastaaPoista